Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Cyklovač stěračů

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

eko píše:Kluci s petkama, co si takhle nekdy precist uzivatelskou prirucku. Treba objevite jeste nejaky dalsi funkce :)

My si pockame az nam kluci s trojkama udelaji skoleni :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#22 Příspěvek od Pavel H »

Francis píše:
eko píše:Kluci s petkama, co si takhle nekdy precist uzivatelskou prirucku. Treba objevite jeste nejaky dalsi funkce :)

My si pockame az nam kluci s trojkama udelaji skoleni :-)


A budou chlebicky a obcerstveni?
Bolys
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 29.04.2006 00:00

#23 Příspěvek od Bolys »

Celá debata je super, ale pořád neznám odpověď jak předělat mýho bawce tak aby cykloval, když teď necykluje a to v žádné ze zde uvedených tajemných kombinací ani v žádné jiné :D
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#24 Příspěvek od eko »

eko píše:Jeste jsem se podival do ETK a u vybavy intenzivniho cisteni je jina ovladaci packa. (61 31 1 393 311 misto 61 31 8 360 915). Ale nevim, jestli to je jen tou packou, nebo i necim jinym.


Nejdriv zkus vymenit tu vyse uvedenou packu a kdyz to nebude stacit, tak musi neco dalsiho vymyslet zas nekdo jinej. :lol:
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko

#25 Příspěvek od Jirka-328 »

Francis píše:
eko píše:Kluci s petkama, co si takhle nekdy precist uzivatelskou prirucku. Treba objevite jeste nejaky dalsi funkce :)

My si pockame az nam kluci s trojkama udelaji skoleni :-)


bych teda radši holky s trojkama.... :P
jinak to taky vyzkouším jestli to tak funguje, ostřik světel mám.....
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

eko píše:
eko píše:Jeste jsem se podival do ETK a u vybavy intenzivniho cisteni je jina ovladaci packa. (61 31 1 393 311 misto 61 31 8 360 915). Ale nevim, jestli to je jen tou packou, nebo i necim jinym.


Nejdriv zkus vymenit tu vyse uvedenou packu a kdyz to nebude stacit, tak musi neco dalsiho vymyslet zas nekdo jinej. :lol:

Packu mam normalni jako kazde jine bezne BMW takze vymenit packu asi nepomuze.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
T.o.m.
Registrovaný
Příspěvky: 1562
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#27 Příspěvek od T.o.m. »

Francis píše:
eko píše:
eko píše:Jeste jsem se podival do ETK a u vybavy intenzivniho cisteni je jina ovladaci packa. (61 31 1 393 311 misto 61 31 8 360 915). Ale nevim, jestli to je jen tou packou, nebo i necim jinym.


Nejdriv zkus vymenit tu vyse uvedenou packu a kdyz to nebude stacit, tak musi neco dalsiho vymyslet zas nekdo jinej. :lol:

Packu mam normalni jako kazde jine bezne BMW takze vymenit packu asi nepomuze.


myslím, že u auta s intenzivním čištěním je packa jiná ...
edit: sry, je to napsáno už výše
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od psena »

Logicke by bylo 1-0-1 pricemz mereni probiha na bodu 0.
Aspon si mysli, ze by to udelali tak, aby jsi si nameril na 0, za jak dlouho potrebujes setrit.
Zajimalo by me, jestli se nove hodnoty ulozi a vyvolaji i po vypnuti klicku.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

psena píše:Logicke by bylo 1-0-1 pricemz mereni probiha na bodu 0.
Aspon si mysli, ze by to udelali tak, aby jsi si nameril na 0, za jak dlouho potrebujes setrit.
Zajimalo by me, jestli se nove hodnoty ulozi a vyvolaji i po vypnuti klicku.

U Skodofky jsem cyklovac nastavavoval 0-1-"cekam na naprseni"-0-1 coz mi u BMW nefunguje, tam se musi 0-1-0-"cekam na naprseni"-1.
Podobne u Skodofky slo mit nastaveny interval a zkratit ho cvaknutim 1-2-1 coz mi u BMW taktez nefunguje.
U Skodofky slo prodlouzit interval 1-0-"cekam na delsi naprseni"-1 coz u BMW znamena docasne vypnuti cyklovace a po vraceni "1" se jen obnovi puvodne nastaveny interval. U BMW nelze preprogramovat, je nutno vypnout a znovu nastavit, tedy 0-1-0-"cekam na naprseni"-1

Nove hodnoty jsou vypnutim klicku zapomenuty a musis je nastavit znovu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#30 Příspěvek od Pavel H »

Francis píše:
psena píše:Logicke by bylo 1-0-1 pricemz mereni probiha na bodu 0.
Aspon si mysli, ze by to udelali tak, aby jsi si nameril na 0, za jak dlouho potrebujes setrit.
Zajimalo by me, jestli se nove hodnoty ulozi a vyvolaji i po vypnuti klicku.

U Skodofky jsem cyklovac nastavavoval 0-1-"cekam na naprseni"-0-1 coz mi u BMW nefunguje, tam se musi 0-1-0-"cekam na naprseni"-1.
Podobne u Skodofky slo mit nastaveny interval a zkratit ho cvaknutim 1-2-1 coz mi u BMW taktez nefunguje.
U Skodofky slo prodlouzit interval 1-0-"cekam na delsi naprseni"-1 coz u BMW znamena docasne vypnuti cyklovace a po vraceni "1" se jen obnovi puvodne nastaveny interval. U BMW nelze preprogramovat, je nutno vypnout a znovu nastavit, tedy 0-1-0-"cekam na naprseni"-1

Nove hodnoty jsou vypnutim klicku zapomenuty a musis je nastavit znovu.


To je presne to co jsem potreboval slyset :-) Ted to jen vyzkouset.
Jinak to vymazani je jasne. To je stejne i Skodovky.
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od psena »

Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho...
:D
Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od JaraX »

psena píše:Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho...
:D
Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...


to už máš sakra veterána :D :D :D
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#33 Příspěvek od eko »

psena píše:Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho...
:D
Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...


Tak to zkus jeste za jizdy, protoze mam pocit, ze kdyz zastavim, tak se ten zvoleny interval hodne prodlouzi, nebo dokonce prestane stirat uplne. Ale s timhle si nejsem uplne jistej. (uz dlouho neprselo :) )
320i
Registrovaný
Příspěvky: 1528
Registrován: úte 06.06.2006 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od 320i »

eko píše:
psena píše:Tady je sraz programatoru?Na me je tech jednicek a nul uz prilis mnoho...
:D
Jinak dnes jsem v garazi bez jizdy(vzpomel jsem si az kdyz jsem zaparkoval) zkusil ruzne varianty a neslo mi nic, bud tim, ze auto nejelo, ale spis tim, ze auto z RV 1900 je na tom po teto strance jinak nez ma byvala 525i RV 1993.Tam mam pocit,ze cyklovac slapal.Na M5 ee... a nebo jsem to delal blbe...


Tak to zkus jeste za jizdy, protoze mam pocit, ze kdyz zastavim, tak se ten zvoleny interval hodne prodlouzi, nebo dokonce prestane stirat uplne. Ale s timhle si nejsem uplne jistej. (uz dlouho neprselo :) )



kdyz zastavis a si v poloze 2, sam zacne cyklovat(nevim jestli defaultni nebo uz nejakej pred tim upravenej interval-se stopkama jsem to nezkousel)..stani nema na cyklovac vliv, jede podle nastavenyho intervalu...vykouseno E36 rv 97
jordeeman
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: úte 07.02.2006 01:00

#35 Příspěvek od jordeeman »

Francis píše:
T.o.m. píše:http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=16064

Procetl jsem celou diskusi a dnes za jizdy v desti si hral s cyklovacem. Uz drive se mi obcas zdalo ze je interval kratsi nez jindy a nevedel jsem proc. Ted uz vim ...
"Programovat" se da delka intervalu jen z polohy "0" do polohy "1", interval se nezkrati pri jednom precvaknuti do polohy "2" ale jen precvaknutim sekvence "0-1-0-1" a zapamatuje si interval od prvni "1" do druhe "1", interval sekvence "1-2-1" ignoruje a necha si nastaveny ten puvodni. Asi by mel navod z nemciny do cestiny prelozit nekdo kdo krom jazykovych znalosti ma i technicke :-). Je to jedna z mala (ne-li jedina) funkce kterou ma Schade Favorit/Felicia vychytanejsi nez BMW. Vyzkouseno na E34 bez ostriku svetel a bez intesivniho cisteni, vyrobenon 8/1992


no ja som mal stejnou skusenost :O) a nevedel som dosjst na to ze jak ?? :O))

tak zase nieco dalsie ..viem ..:O)
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#36 Příspěvek od eko »

Takze by to melo byt zpusobeno timto (dil c.4) : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&hl=68 modulem, ktery je nekde v prostoru za kastlikem spolujezdce. Nejlepe je podivat se, jakej tam mas ted. Nejspis tam budes mit 61358359031 nebo 61358366381. Pokud je vymenis za 61358366365 nebo 61358369474, tak by melo jit programovat sterace. Ovsem za vysledek nerucim. Jsou to jen domnenky. Nevim, jestli ta packa, co jsem psal vyse, se musi taky vymenit, ale spis ne.
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#37 Příspěvek od Pavel H »

Tak me to funguje jak popsal Francis. Dnes jsem si s tim hral cestou z Hradce.
Rubini
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: úte 09.05.2006 00:00
Bydliště: Jablonec n/N Praha
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Rubini »

No me v manualu (e 36 1992) pisou, ze cyklovac standartne funguje tak, ze doba prodlevy mezi stiranim je zavisla na rychlosti. Je fakt, ze sem z toho byl napoprv docela vyplesklej. Pak me to nedalo a zacal sem pokorne studovat manual (dyt de jen o cyklovac :? ). A psano bylo todle a este, jestli je auto vybaveno intenzivni masazni cistickou vokna (o ostrikovacich svetel nic nepisou) tak je mozno dobu prodlevy "programovat". Z vypnute polohy packy zapnout cyklovac (0 - 1) v kratkem sledu vypnout (nedobehnou sterace) a po zvolene dobe opet zapnout a nechat zapnuty. Zrusi se vypnutim packy, nebo klickem. Dobu lze regulovat az do 25 vterin.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Huska »

Tak mám další dotaz .. na mém autě mám dva cyklovače.. poloha 0 -vypnuto, poloha 1 pomalejší cyklování, poloha 2 rychlejší cykl poloha 3 stálý běh (ten rychlejší) .... reakce na rychlost jízdy zůstala u obou
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět