Zdarec všichni,
mám E36 325 TDS rok 97. Když tám páčku stěračů do první polohy zapne se cyklovač, to je v pohodě, ale má jenom jeden danej časovej interval. Chci se zeptat, jestli náhodou neexistuje i možnost předělat to tak abych si ten čas mohl nastavit. Zapnout-vypnout-zapnout-však vy víte jak to funguje . Třeba u staré dobré felicie člověk přehodil relátka a bylo. Jde něco podobnýho i u BMW?
Inteligentni cyklovac steracu je jen u aut s vybavou ostrikovacu svetlometu (pripadne s vybavou intenzivniho cisteni skla) a to jeste ke vsemu ne u vsech. Tzn., ze pokud to funguje u jednoho auta, melo by to po upravach fungovat i u tveho. Ovsem neporadim ti co a jak vymenit. To musi nekdo jiny. Nemyslim si, ze to uz nekdo nekdy delal.
Jeste jsem se podival do ETK a u vybavy intenzivniho cisteni je jina ovladaci packa. (61 31 1 393 311 misto 61 31 8 360 915). Ale nevim, jestli to je jen tou packou, nebo i necim jinym.
Procetl jsem celou diskusi a dnes za jizdy v desti si hral s cyklovacem. Uz drive se mi obcas zdalo ze je interval kratsi nez jindy a nevedel jsem proc. Ted uz vim ...
"Programovat" se da delka intervalu jen z polohy "0" do polohy "1", interval se nezkrati pri jednom precvaknuti do polohy "2" ale jen precvaknutim sekvence "0-1-0-1" a zapamatuje si interval od prvni "1" do druhe "1", interval sekvence "1-2-1" ignoruje a necha si nastaveny ten puvodni. Asi by mel navod z nemciny do cestiny prelozit nekdo kdo krom jazykovych znalosti ma i technicke . Je to jedna z mala (ne-li jedina) funkce kterou ma Schade Favorit/Felicia vychytanejsi nez BMW. Vyzkouseno na E34 bez ostriku svetel a bez intesivniho cisteni, vyrobenon 8/1992
Procetl jsem celou diskusi a dnes za jizdy v desti si hral s cyklovacem. Uz drive se mi obcas zdalo ze je interval kratsi nez jindy a nevedel jsem proc. Ted uz vim ... "Programovat" se da delka intervalu jen z polohy "0" do polohy "1", interval se nezkrati pri jednom precvaknuti do polohy "2" ale jen precvaknutim sekvence "0-1-0-1" a zapamatuje si interval od prvni "1" do druhe "1", interval sekvence "1-2-1" ignoruje a necha si nastaveny ten puvodni. Asi by mel navod z nemciny do cestiny prelozit nekdo kdo krom jazykovych znalosti ma i technicke . Je to jedna z mala (ne-li jedina) funkce kterou ma Schade Favorit/Felicia vychytanejsi nez BMW. Vyzkouseno na E34 bez ostriku svetel a bez intesivniho cisteni, vyrobenon 8/1992
Pockej pockej, sekvence "0-1-0-1" by byla prave stejna jako ve Felicii, neni to jinak? A nebo je to tak, ze nestaci mit prvni 1 a pak jen pres 0 cvaknout druhou 1? Tak funguje Felda. Pokud to dobre chapu, tak pokud chces nastavit cekvenci mezi 1 kami, musis cvaknout celou sekvenci "0-1-0-1". Je to tak? Ty to pochopis
Pavel H píše:Pockej pockej, sekvence "0-1-0-1" by byla prave stejna jako ve Felicii, neni to jinak? A nebo je to tak, ze nestaci mit prvni 1 a pak jen pres 0 cvaknout druhou 1? Tak funguje Felda. Pokud to dobre chapu, tak pokud chces nastavit cekvenci mezi 1 kami, musis cvaknout celou sekvenci "0-1-0-1". Je to tak? Ty to pochopis
Jak jsem psal, funguje to jen 0-1-0-1. Ja to drive zkousel 0-1-2-1 (tak mi fungovalo na Facku a snad i na Felde) ale v BMW ne. Proste nelze preprogramovat ale je nutno vypnout a naprogramovat Reset jako u Woken )))
zacinam se do toho motat, cislicovku sem mel naposled na stredni jak funguje felda nevim ale je podle me jedno 0-1-0-1 nebo 1-0-1 jkelikoz nulty stav predpokladam ze je po zapnuti klicku..aspon teda doufam ze ten nulty interval je defaultni
Felda to umi jak 0-1-0-1 tak 1-2-1. A protoze u feldy pouzivam prvni variantu tak se ptam jestli je nutne volit za sebou "0-1-0-1" nebo staci mit 1 a pak pouze 0-1 s tim, ze mezi 0 a 1 je interval co pozaduji.
jestli bude 1 z 0 (tim myslim ze 1 budes mit pusteny nejakou dobu)tak pak je to vzdycky 0-1-0-1 ale co rikal Francis tak pokud to prepnes z 2 tak tam budes muset dat 0
jo, 1-0-1 je to same jako u feldy. Každopádně jak jsem psal v jiné diskuzi, ani u 323 97 rok s ostrikem světel, ani u M3 97 s ostřikem světel to nejde. Takže tam musí být ještě nějaká další vychytávka...
320i píše:jestli bude 1 z 0 (tim myslim ze 1 budes mit pusteny nejakou dobu)tak pak je to vzdycky 0-1-0-1 ale co rikal Francis tak pokud to prepnes z 2 tak tam budes muset dat 0
No to je otazka, zda si stale pamatuje jako vychozi 0 nebo to po nejake dobe bere vychozi tu 1.
320i píše:jestli bude 1 z 0 (tim myslim ze 1 budes mit pusteny nejakou dobu)tak pak je to vzdycky 0-1-0-1 ale co rikal Francis tak pokud to prepnes z 2 tak tam budes muset dat 0
Nezkousel jsem variantu 0-1-"nekolik cyklu"-0-1. Na to se ptas, Pavle?
Speedy píše:jo, 1-0-1 je to same jako u feldy. Každopádně jak jsem psal v jiné diskuzi, ani u 323 97 rok s ostrikem světel, ani u M3 97 s ostřikem světel to nejde. Takže tam musí být ještě nějaká další vychytávka...
320i píše:jestli bude 1 z 0 (tim myslim ze 1 budes mit pusteny nejakou dobu)tak pak je to vzdycky 0-1-0-1 ale co rikal Francis tak pokud to prepnes z 2 tak tam budes muset dat 0
Nezkousel jsem variantu 0-1-"nekolik cyklu"-0-1. Na to se ptas, Pavle?
320i píše:tsaaakra....zitra budu chytrejsi...jsem na to zvedav....
Nebud lenoch a vybehni k autu hned
Pavel H píše:
Speedy píše:jo, 1-0-1 je to same jako u feldy. Každopádně jak jsem psal v jiné diskuzi, ani u 323 97 rok s ostrikem světel, ani u M3 97 s ostřikem světel to nejde. Takže tam musí být ještě nějaká další vychytávka...
Sakra, Francis musi mit vzdycky neco extra,co?
Holt petka je vic nez trojka, to nas ucili ve skole uz v prvni tride
Speedy píše:jo, 1-0-1 je to same jako u feldy. Každopádně jak jsem psal v jiné diskuzi, ani u 323 97 rok s ostrikem světel, ani u M3 97 s ostřikem světel to nejde. Takže tam musí být ještě nějaká další vychytávka...
jeste ze nemam ostrik svetel..doufam ze to bude tak jednoduchy jak pise Francis a na vychytavky v mym aute pri vyrobe nezbyl cas