Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

dvojitej setrvak

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od voko21 »

kutil píše:nevyhodou je že rozebrat to nejde a poznat 100% že je dobry nebo na prd taky


Rozebrat jde všechno, ale dát to dohromady! :) Je to myslím nějak snýtovaný nebo co. :?
martinn
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: pon 24.05.2004 00:00
Bydliště: Bratislava, SK
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od martinn »

Ak tomu dobre rozumiem, moze blby zotrvacnik sposobit nepravidelny volnobeh a pouzivanie takehoto zotrvacnika poskodit motor? Ten moj je pocut pri troska nepravidelnejsom volnobehu, pri preradovani a pri zhasinani motora. Menim motor, je nutne menit s nim pre istotu aj zotrvacnik?
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#23 Příspěvek od michal »

voTon píše:nesmysl mazat to nebudu vyndam ho ven a snad bych me pri podrobnym prokoumani zistit kde je chyba


samo ze toho maziva jen minimum na rozchozeni(VD) a pak oplachnout a odmastit,to da rozum
nevim jestli na nem neco uvidis a i kdyby neda se to opravit,jednou sem prodaval takovej setrvak,manik mi rikal ze ten svuj rozdelal a uz ho nedal dohromady :)
ty ses ale treba sikovnejsi... :wink:
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od voTon »

michal píše:
voTon píše:nesmysl mazat to nebudu vyndam ho ven a snad bych me pri podrobnym prokoumani zistit kde je chyba


samo ze toho maziva jen minimum na rozchozeni(VD) a pak oplachnout a odmastit,to da rozum
nevim jestli na nem neco uvidis a i kdyby neda se to opravit,jednou sem prodaval takovej setrvak,manik mi rikal ze ten svuj rozdelal a uz ho nedal dohromady :)
ty ses ale treba sikovnejsi... :wink:


no nejde o toho ho spravit ale zistit jestli je opravdu vadnej pripadne zistit kde je chyba. abych zbytecne za 16k nekupoval novej a zistil ze ten starej je ok :?
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#25 Příspěvek od kutil »

rozebrat jak pišete to jde pružiny ti taky dneska udělaji podle vzorku ale to spojení se nadá provést skoušeli jsme ty nýty(čepy)i zavařit a nikdy to nepřežilo 3 t vždy to ve spoji ruplo
Hanis
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 15.08.2003 00:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od Hanis »

voTon píše:da se rukou jeden plat toho setrvaku otocit , a nebo by mel bejt nafest s tema pruzinama a mel by jit pri nejvetsim usili maximalne malinko propruzit?


I u nového dvouhmotového setrvačníku lze třecím dílem trochu ztuha otočit cca 15° potom se teprve opře do pružin. Pokud v něm pri přidání plynu necvaká a motor neběží s vibracema nebo nemá vůle tak by měl být v pohodě. Pokud máš sjetou tuhou lamelu stačí vyměnit obložení. Jestli to je průměr 240mm platil jsem Ferodo DS 2000 za 800,- CZK.
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od voTon »

Hanis píše:
voTon píše:da se rukou jeden plat toho setrvaku otocit , a nebo by mel bejt nafest s tema pruzinama a mel by jit pri nejvetsim usili maximalne malinko propruzit?


I u nového dvouhmotového setrvačníku lze třecím dílem trochu ztuha otočit cca 15° potom se teprve opře do pružin. Pokud v něm pri přidání plynu necvaká a motor neběží s vibracema nebo nemá vůle tak by měl být v pohodě. Pokud máš sjetou tuhou lamelu stačí vyměnit obložení. Jestli to je průměr 240mm platil jsem Ferodo DS 2000 za 800,- CZK.


hmm... :D hanis nezklamal, konecne konstruktivni odpoved, kterou sem potreboval dik vsem :wink:
Odpovědět