Lambda sonda
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
xsun
- Registrovaný
- Příspěvky: 1065
- Registrován: ned 27.06.2004 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 104
mno tak asi, padali me otacky a volnobeh misto 800ot sel az na 500 a cukalo to jak skoro pred chcipnutim, tak jsem to hodil do servisu ke znamymu a ten mi to promeril ... jak to nevim, ale rekl bych ze klasicky zmeril jestli jdou nejaky hodnoty od sondy k ridici jednotce nejak podobne jak tady lukash posilal ten navod, zjistil ze lambda nevykazuje cinnost a bylo to ... zadna hloubkova diagnostika se myslim nekonala ...Zave píše:zjistil si to tim promerenim nejakym multimetrem nebo na diagnostice?
nejsem takovej kutil jak ty, ja si max vymenim tak olej
-
MIKI
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 81
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Jj, jsem se špatně vyjádřil, to má Lukášh recht. Tak to trochu rozepíšu:darmon píše:no to nevim jestli vi,podle toho jak pise tak zrovna nemam jistotu ze vi o cem mluvi a co se tam dejenic osobniho, jen mne bavi takovy lidi co meri neco aniz by vedeli vlastne co a proc, takovej mi zni popis, a hrozne mi to pripomina ty lidi co chipujou td co vo nich rad vypravi Cimbu
1 drát - signál, kostra přes závti
2 dráty - signál + kostra přes kablík
3 dráty - signál + kostra přes závit + 2drátky vyhřívání
4 dráty - signál + kostra přes kablík + 2 drátky vyhřívání
Narozdíl od Cimbu nekecám a zjisitl jsem si, co mám měřit.
-
radekc
- Registrovaný
- Příspěvky: 512
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
Mám problém s lambdou. Diagnostika doslova napsala tohle: Obvod ohřevu lambda sondy (skupina 2 snímač 1)
Potřeboval bych vedět jaká z těch dvou to je a kde ji najdu, jedna je na svodech a druhá? Jde o motor M52. A jak postupovat při řešení problému? Vyčistit kontakty a co dál, pomůžu si když někde budu meřit multimetrem třeba odpor nebo vodivost?
Myslíte, že s tu lambdou souvisí, že mi pomale klesají otáčky? Sundám nohu z plynu a asi po vtěřině teprve začnou klesat. Zatím sem vypozoroval, že asi jen než se motor pořádně ohřeje.
Potřeboval bych vedět jaká z těch dvou to je a kde ji najdu, jedna je na svodech a druhá? Jde o motor M52. A jak postupovat při řešení problému? Vyčistit kontakty a co dál, pomůžu si když někde budu meřit multimetrem třeba odpor nebo vodivost?
Myslíte, že s tu lambdou souvisí, že mi pomale klesají otáčky? Sundám nohu z plynu a asi po vtěřině teprve začnou klesat. Zatím sem vypozoroval, že asi jen než se motor pořádně ohřeje.
-
radekc
- Registrovaný
- Příspěvky: 512
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
nooooo hochuuu, nevim
ale jestli to je skupina 2, tak to zrejme bude za katem a pozice 1 bude na svodu od tri prvnich valcu, ale to za katem neni lambda, jen nejaky katalyzator monitor, meric, jestli je kat v haji a ty tam mas katy dva ze, co ti to dela zaproblem? sviti check engine? auto houpe volnobehem? vic zere?
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
radekc
- Registrovaný
- Příspěvky: 512
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
-
Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
me taky klesaj otacky po zahrati pomalu jak prase, nevim jestli je to chyba, i kdyz mi to vadiradekc píše:Tak kat tam mam jeden a jedinej problem je s tím, že pomalé klesají otáčky, volnobeh je v pohodě, spotřeba se zda bejt taky dobrá
ta lambda nevim hele, spis bych to videl treba na ucpany kat nez lambdu
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
Martin330
- Registrovaný
- Příspěvky: 69
- Registrován: sob 01.11.2008 01:00
- Bydliště: Říčany
- Klubové ID: 3637
-
Martin330
- Registrovaný
- Příspěvky: 69
- Registrován: sob 01.11.2008 01:00
- Bydliště: Říčany
- Klubové ID: 3637
-
nicoczech
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: ned 31.08.2008 00:00
- Bydliště: Liberec
-
radekc
- Registrovaný
- Příspěvky: 512
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
-
radekc
- Registrovaný
- Příspěvky: 512
- Registrován: ned 07.10.2007 00:00
-
nicoczech
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: ned 31.08.2008 00:00
- Bydliště: Liberec
Takže vůbec mě to nejede, žere to víc než tank a celkově to je takový přichcíplí... a co bude po výměně napíšu za tejden v sobotu protože mě kluk bude zapojovat na tu lambdu konektor... a hele řešil jsem to na druhím BMW fóru a tam mě řekli to samé....ale otáčky mě drží normálně... ale je to přichcípléradekc píše:Projevoval se ten problém před vyřešením nějak?nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...
-
Martin330
- Registrovaný
- Příspěvky: 69
- Registrován: sob 01.11.2008 01:00
- Bydliště: Říčany
- Klubové ID: 3637
-
Martin330
- Registrovaný
- Příspěvky: 69
- Registrován: sob 01.11.2008 01:00
- Bydliště: Říčany
- Klubové ID: 3637
-
nicoczech
- Registrovaný
- Příspěvky: 624
- Registrován: ned 31.08.2008 00:00
- Bydliště: Liberec
Jo tak tendle dotaz směřuj na člena Killca ten to poradil mě a já pouze šířím dál co mě řekl...Martin330 píše:A jak jste přišli na to čidlo teploty chladící kapaliny?nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...


