Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Lambda sonda

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Zave »

zjistil si to tim promerenim nejakym multimetrem nebo na diagnostice?
xsun
Registrovaný
Příspěvky: 1065
Registrován: ned 27.06.2004 00:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od xsun »

Zave píše:zjistil si to tim promerenim nejakym multimetrem nebo na diagnostice?


mno tak asi, padali me otacky a volnobeh misto 800ot sel az na 500 a cukalo to jak skoro pred chcipnutim, tak jsem to hodil do servisu ke znamymu a ten mi to promeril ... jak to nevim, ale rekl bych ze klasicky zmeril jestli jdou nejaky hodnoty od sondy k ridici jednotce nejak podobne jak tady lukash posilal ten navod, zjistil ze lambda nevykazuje cinnost a bylo to ... zadna hloubkova diagnostika se myslim nekonala ...

nejsem takovej kutil jak ty, ja si max vymenim tak olej :)
MIKI
Registrovaný
Příspěvky: 668
Registrován: úte 28.10.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od MIKI »

hmm... :sly: ze bych to taky nechal promerit?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

darmon píše:no to nevim jestli vi,podle toho jak pise tak zrovna nemam jistotu ze vi o cem mluvi a co se tam deje :) nic osobniho, jen mne bavi takovy lidi co meri neco aniz by vedeli vlastne co a proc, takovej mi zni popis, a hrozne mi to pripomina ty lidi co chipujou td co vo nich rad vypravi Cimbu :)


Jj, jsem se špatně vyjádřil, to má Lukášh recht. Tak to trochu rozepíšu:
1 drát - signál, kostra přes závti
2 dráty - signál + kostra přes kablík
3 dráty - signál + kostra přes závit + 2drátky vyhřívání
4 dráty - signál + kostra přes kablík + 2 drátky vyhřívání

Narozdíl od Cimbu nekecám a zjisitl jsem si, co mám měřit.
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#25 Příspěvek od radekc »

Mám problém s lambdou. Diagnostika doslova napsala tohle: Obvod ohřevu lambda sondy (skupina 2 snímač 1)
Potřeboval bych vedět jaká z těch dvou to je a kde ji najdu, jedna je na svodech a druhá? Jde o motor M52. A jak postupovat při řešení problému? Vyčistit kontakty a co dál, pomůžu si když někde budu meřit multimetrem třeba odpor nebo vodivost?

Myslíte, že s tu lambdou souvisí, že mi pomale klesají otáčky? Sundám nohu z plynu a asi po vtěřině teprve začnou klesat. Zatím sem vypozoroval, že asi jen než se motor pořádně ohřeje.
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#26 Příspěvek od radekc »

Sem si nevšiml, že téma je 4 roky starý, tak sorry jestli budete zbytečně číst víc než muj příspěvěk :oops:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#27 Příspěvek od Killca »

vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#28 Příspěvek od radekc »

Killca píše:zde, ale nevim co s tim :-D
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-11_1471/
Tohle sem si našel, ale je mi divný, že jsou 2 lambdy na svodech, nemá bejt jedna za katem? A hlavne bych potreboval vedet u ktery mam hledat problem :)
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#29 Příspěvek od Killca »

nooooo hochuuu, nevim :-D ale jestli to je skupina 2, tak to zrejme bude za katem a pozice 1 bude na svodu od tri prvnich valcu, ale to za katem neni lambda, jen nejaky katalyzator monitor, meric, jestli je kat v haji a ty tam mas katy dva ze, co ti to dela zaproblem? sviti check engine? auto houpe volnobehem? vic zere?
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#30 Příspěvek od radekc »

Tak kat tam mam jeden a jedinej problem je s tím, že pomalé klesají otáčky, volnobeh je v pohodě, spotřeba se zda bejt taky dobrá
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#31 Příspěvek od Killca »

radekc píše:Tak kat tam mam jeden a jedinej problem je s tím, že pomalé klesají otáčky, volnobeh je v pohodě, spotřeba se zda bejt taky dobrá

me taky klesaj otacky po zahrati pomalu jak prase, nevim jestli je to chyba, i kdyz mi to vadi

ta lambda nevim hele, spis bych to videl treba na ucpany kat nez lambdu
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Martin330
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: sob 01.11.2008 01:00
Bydliště: Říčany

#32 Příspěvek od Martin330 »

Asi mám podobný problém. Že by lambda a váha vzduchu(air mass intake)?

Kdo tomu krapet rozumí, můžete mi poradit? DÍKY.
Obrázek
Martin330
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: sob 01.11.2008 01:00
Bydliště: Říčany

#33 Příspěvek od Martin330 »

A ještě tady :)
Obrázek
nicoczech
Registrovaný
Příspěvky: 624
Registrován: ned 31.08.2008 00:00
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od nicoczech »

Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#35 Příspěvek od radekc »

S tou lambdou to je stejnej problém jako u mě, jsou nejaký problémy s chodem motoru? Colkoliv neobvyklýho...
radekc
Registrovaný
Příspěvky: 512
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#36 Příspěvek od radekc »

nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...
Projevoval se ten problém před vyřešením nějak?
nicoczech
Registrovaný
Příspěvky: 624
Registrován: ned 31.08.2008 00:00
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od nicoczech »

radekc píše:
nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...
Projevoval se ten problém před vyřešením nějak?


Takže vůbec mě to nejede, žere to víc než tank a celkově to je takový přichcíplí... a co bude po výměně napíšu za tejden v sobotu protože mě kluk bude zapojovat na tu lambdu konektor... a hele řešil jsem to na druhím BMW fóru a tam mě řekli to samé....ale otáčky mě drží normálně... ale je to přichcíplé
Martin330
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: sob 01.11.2008 01:00
Bydliště: Říčany

#38 Příspěvek od Martin330 »

Problémy jsou: cca ve třech tisícich otáček mi při plném plynu mírně cuká, hlavně teda na pětku a šestku.
A taky malinko nepravidelný volnoběh, ale to si jen občas zavrní jiným tónem. Ten volnoběh spíš v létě, když je vedro.
Martin330
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: sob 01.11.2008 01:00
Bydliště: Říčany

#39 Příspěvek od Martin330 »

nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...


A jak jste přišli na to čidlo teploty chladící kapaliny?
nicoczech
Registrovaný
Příspěvky: 624
Registrován: ned 31.08.2008 00:00
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od nicoczech »

Martin330 píše:
nicoczech píše:Přesně tento problém jsem řešil universal lambda 4 drátá na E36 1400bosch... a teda s tou spotřebou mě bylo řečeno killčou že ještě čidlo teploty chladící kapaliny a váha...


A jak jste přišli na to čidlo teploty chladící kapaliny?


Jo tak tendle dotaz směřuj na člena Killca ten to poradil mě a já pouze šířím dál co mě řekl...
Odpovědět