Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 - jaky olej do automatu ?
Zdarvim, mam dotaz ohledne vymeny oleje v automatu 6HP26 v me 745i zjistil jsem unik oleje z olejove vany na prevodovce mikrotrhlinkou. Jde jen male kapky, ale jezdit takto nehodlam a jsem nucen vymenit olej i s filtrem. Mam moznost koupit Ravenol primo urceny pro ZF6HP26, ale olej je modry. Z prevodovky mi tece ciste cerveny. Nejde jen o to, ze si vyrobce ty oleje barvi? Jinak prevodovka ma nalitano 327000km a radi sametove, ale nemuze se stat ze tou vymenou prevodovku popravim? Vsem predem dekuji za odpoved.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
do E65 jedině origo olej nebo olej ze ZF pakra Jihlava, což je taky vlastně origo, cokoliv jinyho je velky riziko, divný je že olej máš červený, měl by být žlutý a pomalu jít do černé ale ne do červené, jeslti tam už někdo nenalil nějakou sračku.
při vyměně oleje nezapomen nechat vyměnit pruchodku mechatroniku, těsnění pod mechatronik (často vymačkané a má zasadní vliv na fungování převodovky) a vanu pouze origo nebo ZF, hlavně ne nějaky Meyle co se po pul roce zkroutí a teče.
mechatronik utahovat momentákem
při vyměně oleje nezapomen nechat vyměnit pruchodku mechatroniku, těsnění pod mechatronik (často vymačkané a má zasadní vliv na fungování převodovky) a vanu pouze origo nebo ZF, hlavně ne nějaky Meyle co se po pul roce zkroutí a teče.
mechatronik utahovat momentákem
Díky alespoň jsem o dost chytřejší. Každopádně co se týká té Jihlavy tak možná by bylo lepší tam zajet. Co se týká té trhlinky, tak tu jsem zalepil tavnou pistoli speciál na plasty a uz nic nekape. Dokonce v tom místě je to suché. Tím mě napadlo, ze bych zajel rovnou do Jihlavy a nechám si to udělat od nich. Jde o to ze se snažím mít e65 v zachovalem stavu a na automatu je lepší asi nešetřit. Protože časem V8 bude rarita včetně V12 a V6. Dneska pomalu radši udělaj trihrc bi-turbo 

- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
V Pakře ti vymění vše dle domluvy,na bývalé e61 mi dělali jak těsnění mechatroniku tak průchodku,ale radši jim to připomeň že na tom trváš.
Jinak souhlas s tím že převodovku bych nechal řešit lidi kteří do převodovek dělají, a mezi ně ZF Pakra jednoznačně patří,nějaké samodoma by se ti mohlo dost prodražit.Cena s průplachem,prací,veškeré přetěsnění,nové torxy na vaně,smazání adaptací ca.10k.Případné náklady na opravu převodovky po nekvalitní domácí výměně kterou uděláš bez potřebných "fičur" stejně tak na 70% několikanásobně vyšší.
Jinak souhlas s tím že převodovku bych nechal řešit lidi kteří do převodovek dělají, a mezi ně ZF Pakra jednoznačně patří,nějaké samodoma by se ti mohlo dost prodražit.Cena s průplachem,prací,veškeré přetěsnění,nové torxy na vaně,smazání adaptací ca.10k.Případné náklady na opravu převodovky po nekvalitní domácí výměně kterou uděláš bez potřebných "fičur" stejně tak na 70% několikanásobně vyšší.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
V ZF pakra sem byl a můžu jedině doporučit. Super jednání a vyměnili vše tak jak měli. Ještě mi i udělali výklad, jak správně o převodovku pečovat a když to bylo rozebraný, tak mi vysvětlili, jak to všechno funguje. Dělaj i proplach převodovky a když sem vyděl, jakej olej z toho teče, tak mě málem omejvali.
Přidávám pár fotek pro představu.
Přidávám pár fotek pro představu.
- Přílohy
-
- WP_20150602_09_13_51_Pro.jpg (133.82 KiB) Zobrazeno 2721 x
-
- WP_20150602_09_14_01_Pro.jpg (119.46 KiB) Zobrazeno 2721 x
-
- WP_20150602_12_36_01_Pro.jpg (117.43 KiB) Zobrazeno 2721 x
Zdarec klubáci, tak jsem byl v pátek ráno v Pakře na výměnu oleje v automatu a musím říct, že paráda. Hlavně parádní přístup a navíc vše mi vysvětlili jak a co funguje. Takže spokojenost. Donce i převodovka je ve výberné kondici i navzdory počtu ujetých KM což je 328000km. Jediné co je zarazilo bylo, že olejová vana s filtrem, tam byla od začátku. Takže 13let
dokonce co mi říkal jeden z techniků, tak magnety byli zanesený stejně jako u aut s najezdem do 200000km což je parádní, protože čekal něco jiného když mám najeto trošku více. Každopádně u hydroměniče zjistili mírnej prokluz, ale žádná tragédie. Tím pádem mi udělali cenový návrch na repasovanou převodovku a to za 68000,- bez DPH, ale to přijde až tak za 2 roky
Co se týká mého BMW, tak jsem s ním nad míru spokojen a rozhodně bych neměnil. ´Jedině za face ale to až někdy, protože to svoje mám zatím necely rok . Zase musím říct, že vždycky záleží na výběru a je lepší pečlivě vybírat, než skočit hnedka do prvního. Tady na klubu mi to poradili a vyplatilo se. Na autě není nic co by nefungovalo 



jj je to tak 68 000 bez DPH
ale co mi říkali, tak je to konečná cena za celou převodovku včetně měniče, náplně a práce. Jinak samotný měnič je prý za 22 000 take bez DPH. Každopádně mi bylo řečeno, že kdybych dal nový měnič, tak že by me to mohlo převodovku poškodit z důvodu většího přenosu krouťáku, protože prý ten nový měnič, je tzv. "ostřejší" a tak je prý lepší celá skříň
osobně nevím co je na tom pravdy, ale nemyslím si že by výměna měniče neměla takové fatální následky, jako je poškození převodovky.


Vysrat se na to, spíš potřebují protočit obrat
. V mechatroniku jde hlavně o tlaky v těch válečkách ne? Jenom taková věcná
, kamarád má F01 a měnili mu v Hradci ve Stratosu Automat, za který vysolil 90 000 s DPH, tak jak to, že automat starší verze stojí +- stejně. Cenu 50 000 s DPH bych ještě bral, ale to to.

