Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou
Klubové ID: 1703

#21 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

dej inzerát...rádi to zkouknem...jestli je to plná výbava tak půjde rychle :)
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#22 Příspěvek od Teddy »

Kdo ti kontroloval, že tam není žádný karbon?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JaraX »

to moc plná výbava když to šlo do sněmovny, tam byli většinou pěkny socky.
motor po druhé ven? to maximálně značí že ten kdo to dělal minule to pěkně odflákl a na gufera se vykašlal.
to s tou 5W30 mám prokazané, kdo jezdí na 5W30 tak mu umřou gufera mnohem mnohem rychleji. znám i spoustu aut která jezdila na 5W40 pak tam nějakej chytrák dal 5W30 a během pár dní to začlo hulit a už nepomohlo ani vrátit 5W40.
Jestli to auto je top jak píšeš tak udělat gufera za 20k snad není žádná livkidační položka, testovali jste vlastně gufera při nákupu auta?
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#24 Příspěvek od kurevtor »

BMW745i: chápu tvé rozhořčení, ale tohle se prostě stává... jinak nemysli si, že bys s "průměrným japoncem" podobný věci neřešil... hlavně průměrnej japonec nebude mít 4,4l a 333 kobyl :-)
Jinak opravdu to může být ten olej jak řiká JaraX. Já když koupil 745i tak mi po asi 3 měsících ubyl olej což jsem moc nechápal... Snejk mi to pak vysvětloval a bylo to tou 5w-30. To je holt tak když je auto servisovaný v autorizáku, sice ten olej není dobrej, ale je to podle specifikace. :-( Pak mi tam Snejk dal 5w-40 a byl klid...

Asi před 4 týdny jsem měl auto v CarTecu. Pak mi oznámili, že mi před technickou docákli nějakej volej. Tak jim volam a co myslíte - dolili tam 5w-30, protože cedule jak kráva na motoru od Snejka, že tam je 5w-40, si asi nevšimli...
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#25 Příspěvek od kurevtor »

JaraX: jak se dají otestovat gufera? :-)
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Snejk »

mnohokrat potvrzeno. uz několikrát se stalo ze po vymene a většinou na 5w30 to zaclo. ten cerstvej olej bud něco rozpusti a nebo to blbe reaguje s tou gumou, která je tedy vždy po vyndani tvrda jak beton a ma na ventilu vuli jak kravu.
kazdopadne presne o znaci jen to, ze se na to při první vyndavacce motoru někdo pekne vysral :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od JaraX »

kurevtor píše:JaraX: jak se dají otestovat gufera? :-)
necháš zahřátej motor běžet 5minut na volnoběh, pak to prošlápneš do 4krpm, to dělam u každyho auta co kupuju se zakazníkem, často ani ti lidi neví že maj ty gufera špatny.

a jak psal Snejk, těžko říct co tam ta 5W30 udělá ale prostě to rychle odserou gufera.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#28 Příspěvek od kurevtor »

a výsledky testu? :-)

Když jsou gufera cakyč tak normální kouř a když jsou gufera fpíč... tak kouř z trabanta?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od JaraX »

když sou gufera ok, tak žádný kouř,
když jsou KO tak modrý kouř
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3199
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#30 Příspěvek od kurevtor »

Díky :)
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#31 Příspěvek od Jaris330D »

Tak to by me zajimalo, kdo vyndaval motor u Donovi 745tky. Me tvrdi, ze gufera nedelal, protoze to olej nezralo, ale presto byl motor venku na pretesneni a udelani trubky. Zatim to nekouri.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#32 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

To přece musíte poznat i podle smradu, že to spaluje nadměrně olej
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od JaraX »

jenže to ten olej spaluje jen když to stojí dyl na volnoběh, pak to i smrdí, ale když jezdíš tak nic, já mam na svojí GO gufera a nechci je dělat samotny, rovnou přetěsním celej motor a na to zas nemám čas.
momentálně ujedu třeba 3000km a neubyde nic, a z toho jezdím jeden den v kolonách, ujedu 500km a sežere to litr oleje.
mít motor ven, nedejbože vačky ven a neudělat gufera za 2,5k je pěkna blbost
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#34 Příspěvek od Jaris330D »

To si myslim taky, nevim, kdo to delal. Jestli Snejk?
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2045
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Klubové ID: 1990

#35 Příspěvek od Don »

Zkouseli jsme to se Snejkem klasickym testem pockat a proslapnout a nic, takze nebyl duvod je delat. Olej nemizel. Pak servisoval auto Jarax a tam nevim, prede mnou si nemyslim ,ze by gufera nekdo delal. Nevim proc jsi z toho tak nervozni.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od JaraX »

ja ho moc neservisoval, klimson tady s ním parkrat byl, ale žádný "servis" typu zkontroluj vše a co najdeš sprav se nedělal
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#37 Příspěvek od Jaris330D »

Don píše:Zkouseli jsme to se Snejkem klasickym testem pockat a proslapnout a nic, takze nebyl duvod je delat. Olej nemizel. Pak servisoval auto Jarax a tam nevim, prede mnou si nemyslim ,ze by gufera nekdo delal. Nevim proc jsi z toho tak nervozni.
Ja bych je treba udela, kdyz uz to bylo venku. Je to skoda. To, ze to nezere, neznamena, ze to treba za 2 roky zrat nebude. K memu stesti me to potka :-) . Uz ted vim, ze me bude nejspis cekat automat. :-( . No a kdyz to zere olej, nekurvej se katy? Svezeni dobry, ale zatim tam porad musim neco resit a nemam ted na to vubec cas, tak to resim po vecerech.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Klubové ID: 2166
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Snejk »

ano delal jsem to ja tehda před lety jako jednu z prvních trubek. takze ještě nebylo az tak zkusenosti ze by se gufera nejak extra srali, tehdy se o problemu s guferama vedelo jen o jakesi abnormalite, proste ze se to občas mozna stane ale je to spis nahoda, protože nikdy v zadnych ani 20let starych motorech ani na jinych značkách s tim proste problém nebyl. tudíž ta trubka se ještě dělala na aute a sundávat hlavy a resit něco co bylo vporadku se proste nedělalo.
ted uz mam za sebou cca 50 tech motoru a uz davno je na tom všechno jinak. ale i tak se u mnoha motoru gufera nedelaji protože to nikdo nechce platit, spousta lidi chce jen proste přetěsnit a i tak je problém je presvedcit na pretesneni vseho, jen ne samotne trubky. spouste lidi jde o cenu protože všichni samozrejme auto hned prodavaji (i když s nim pak stejne jezdi) a nebo je budoucnost nezajima hlavne ze ted to nic nestoji ze to stejne za rok mit nebudou.
tudíž tehdy jsem ještě vedel hovno ale ted uz vim vsecko tak muzu nadavat na nekoho kdo to nevi :) to snad nevadi ne :lol:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#39 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Snejk píše:... ale ted uz vim vsecko tak muzu nadavat na nekoho kdo to nevi :) to snad nevadi ne :lol:
Ano, ty můžeš
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

#40 Příspěvek od Jaris330D »

Proc ja musim zrovna koupit neco, kde se experimentovalo :-) . Snad to bude dobry, zatim to auto vypada dobre. Jenom me zatim serou ty studene starty a automat. Ramena a spotrebni veci neresim. Jak psal Snejk, kdyztak to auto prodam :lol: .
Odpovědět