
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 745i - kouří z výfuku jako Trabant
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
to moc plná výbava když to šlo do sněmovny, tam byli většinou pěkny socky.
motor po druhé ven? to maximálně značí že ten kdo to dělal minule to pěkně odflákl a na gufera se vykašlal.
to s tou 5W30 mám prokazané, kdo jezdí na 5W30 tak mu umřou gufera mnohem mnohem rychleji. znám i spoustu aut která jezdila na 5W40 pak tam nějakej chytrák dal 5W30 a během pár dní to začlo hulit a už nepomohlo ani vrátit 5W40.
Jestli to auto je top jak píšeš tak udělat gufera za 20k snad není žádná livkidační položka, testovali jste vlastně gufera při nákupu auta?
motor po druhé ven? to maximálně značí že ten kdo to dělal minule to pěkně odflákl a na gufera se vykašlal.
to s tou 5W30 mám prokazané, kdo jezdí na 5W30 tak mu umřou gufera mnohem mnohem rychleji. znám i spoustu aut která jezdila na 5W40 pak tam nějakej chytrák dal 5W30 a během pár dní to začlo hulit a už nepomohlo ani vrátit 5W40.
Jestli to auto je top jak píšeš tak udělat gufera za 20k snad není žádná livkidační položka, testovali jste vlastně gufera při nákupu auta?
BMW745i: chápu tvé rozhořčení, ale tohle se prostě stává... jinak nemysli si, že bys s "průměrným japoncem" podobný věci neřešil... hlavně průměrnej japonec nebude mít 4,4l a 333 kobyl
Jinak opravdu to může být ten olej jak řiká JaraX. Já když koupil 745i tak mi po asi 3 měsících ubyl olej což jsem moc nechápal... Snejk mi to pak vysvětloval a bylo to tou 5w-30. To je holt tak když je auto servisovaný v autorizáku, sice ten olej není dobrej, ale je to podle specifikace.
Pak mi tam Snejk dal 5w-40 a byl klid...
Asi před 4 týdny jsem měl auto v CarTecu. Pak mi oznámili, že mi před technickou docákli nějakej volej. Tak jim volam a co myslíte - dolili tam 5w-30, protože cedule jak kráva na motoru od Snejka, že tam je 5w-40, si asi nevšimli...

Jinak opravdu to může být ten olej jak řiká JaraX. Já když koupil 745i tak mi po asi 3 měsících ubyl olej což jsem moc nechápal... Snejk mi to pak vysvětloval a bylo to tou 5w-30. To je holt tak když je auto servisovaný v autorizáku, sice ten olej není dobrej, ale je to podle specifikace.

Asi před 4 týdny jsem měl auto v CarTecu. Pak mi oznámili, že mi před technickou docákli nějakej volej. Tak jim volam a co myslíte - dolili tam 5w-30, protože cedule jak kráva na motoru od Snejka, že tam je 5w-40, si asi nevšimli...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
mnohokrat potvrzeno. uz několikrát se stalo ze po vymene a většinou na 5w30 to zaclo. ten cerstvej olej bud něco rozpusti a nebo to blbe reaguje s tou gumou, která je tedy vždy po vyndani tvrda jak beton a ma na ventilu vuli jak kravu.
kazdopadne presne o znaci jen to, ze se na to při první vyndavacce motoru někdo pekne vysral
kazdopadne presne o znaci jen to, ze se na to při první vyndavacce motoru někdo pekne vysral

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
necháš zahřátej motor běžet 5minut na volnoběh, pak to prošlápneš do 4krpm, to dělam u každyho auta co kupuju se zakazníkem, často ani ti lidi neví že maj ty gufera špatny.kurevtor píše:JaraX: jak se dají otestovat gufera?
a jak psal Snejk, těžko říct co tam ta 5W30 udělá ale prostě to rychle odserou gufera.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
jenže to ten olej spaluje jen když to stojí dyl na volnoběh, pak to i smrdí, ale když jezdíš tak nic, já mam na svojí GO gufera a nechci je dělat samotny, rovnou přetěsním celej motor a na to zas nemám čas.
momentálně ujedu třeba 3000km a neubyde nic, a z toho jezdím jeden den v kolonách, ujedu 500km a sežere to litr oleje.
mít motor ven, nedejbože vačky ven a neudělat gufera za 2,5k je pěkna blbost
momentálně ujedu třeba 3000km a neubyde nic, a z toho jezdím jeden den v kolonách, ujedu 500km a sežere to litr oleje.
mít motor ven, nedejbože vačky ven a neudělat gufera za 2,5k je pěkna blbost
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
Zkouseli jsme to se Snejkem klasickym testem pockat a proslapnout a nic, takze nebyl duvod je delat. Olej nemizel. Pak servisoval auto Jarax a tam nevim, prede mnou si nemyslim ,ze by gufera nekdo delal. Nevim proc jsi z toho tak nervozni.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Ja bych je treba udela, kdyz uz to bylo venku. Je to skoda. To, ze to nezere, neznamena, ze to treba za 2 roky zrat nebude. K memu stesti me to potkaDon píše:Zkouseli jsme to se Snejkem klasickym testem pockat a proslapnout a nic, takze nebyl duvod je delat. Olej nemizel. Pak servisoval auto Jarax a tam nevim, prede mnou si nemyslim ,ze by gufera nekdo delal. Nevim proc jsi z toho tak nervozni.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
ano delal jsem to ja tehda před lety jako jednu z prvních trubek. takze ještě nebylo az tak zkusenosti ze by se gufera nejak extra srali, tehdy se o problemu s guferama vedelo jen o jakesi abnormalite, proste ze se to občas mozna stane ale je to spis nahoda, protože nikdy v zadnych ani 20let starych motorech ani na jinych značkách s tim proste problém nebyl. tudíž ta trubka se ještě dělala na aute a sundávat hlavy a resit něco co bylo vporadku se proste nedělalo.
ted uz mam za sebou cca 50 tech motoru a uz davno je na tom všechno jinak. ale i tak se u mnoha motoru gufera nedelaji protože to nikdo nechce platit, spousta lidi chce jen proste přetěsnit a i tak je problém je presvedcit na pretesneni vseho, jen ne samotne trubky. spouste lidi jde o cenu protože všichni samozrejme auto hned prodavaji (i když s nim pak stejne jezdi) a nebo je budoucnost nezajima hlavne ze ted to nic nestoji ze to stejne za rok mit nebudou.
tudíž tehdy jsem ještě vedel hovno ale ted uz vim vsecko tak muzu nadavat na nekoho kdo to nevi
to snad nevadi ne 
ted uz mam za sebou cca 50 tech motoru a uz davno je na tom všechno jinak. ale i tak se u mnoha motoru gufera nedelaji protože to nikdo nechce platit, spousta lidi chce jen proste přetěsnit a i tak je problém je presvedcit na pretesneni vseho, jen ne samotne trubky. spouste lidi jde o cenu protože všichni samozrejme auto hned prodavaji (i když s nim pak stejne jezdi) a nebo je budoucnost nezajima hlavne ze ted to nic nestoji ze to stejne za rok mit nebudou.
tudíž tehdy jsem ještě vedel hovno ale ted uz vim vsecko tak muzu nadavat na nekoho kdo to nevi


Ano, ty můžešSnejk píše:... ale ted uz vim vsecko tak muzu nadavat na nekoho kdo to nevito snad nevadi ne
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic