Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e65 - hlasi slabou baterku

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#81 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Nakódovat jde i vyšší kapacita než 90 Ah.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#82 Příspěvek od hurvajs77 »

ano, nakódovat jde i 110. Psal jsem jen, že BMW nedělá vyšší kapacitu než 90
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

#83 Příspěvek od inspi1981 »

Ale no tak, samozřejmě ze dělá vyšší kapacitu
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_2369
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#84 Příspěvek od hurvajs77 »

ok, nebudu se hádat. Pro E65 jinou AGM než 90Ah nenabízeli, když ji kupoval. V jiných netuším
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#85 Příspěvek od JaraX »

i pro E65 se dělá 110Ah, akorát se to musí nastavit přes Istu konverze na 110Ah,
pokud odpojíte baterku a nabíjíte mimo auto tak to chce nastavit přes diag novou baterii, to auto totiž neví že ju někdo dobil.
lepší je dobíjet přes kontakty u motoru, pak auto ví kolik baterka "přijala" proudu
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#86 Příspěvek od hurvajs77 »

je to nějaký divný, nedalo mi to a koukám přímo do ETK, pro moji E66 je tu napsáno: "Pro výměnu se vždy použije 90Ah AGM, i když je ve vozidle namontován 110Ah."

Pokud se podívám na kapacitu nové originální baterie (part number: 61 21 6 924 023), tak je uváděna 90Ah. To, že jde nakódovat 110Ah, je jasný, už se to tu řešilo.

Jinak je to divný, já kupoval novou origo AGM cca před 3/4 rokem a jiná než 90Ah objednat nešla. Nijak mě to netrápí, protože 90Ah bohatě stačí. Žena má skoro trvale zapnutý výhřev sedačky na plný pecky, i když je vypnutý motor, k tomu hraje rádio atd. Baterie je v pořádku

Ale souhlasím s JaraXem, že je lepší nabíjet baterku v autě. Chápu, že každý nemá tu možnost a baterii musí vyndat.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#87 Příspěvek od matiz »

JaraX píše:pokud odpojíte baterku a nabíjíte mimo auto tak to chce nastavit přes diag novou baterii, to auto totiž neví že ju někdo dobil.
lepší je dobíjet přes kontakty u motoru, pak auto ví kolik baterka "přijala" proudu
No, to opravdu teda ne... I kdyz guru Jarax radi registraci pri kazdem dobiti mimo auto, ja tuto hovadinu rozhodne nesdilim. Ani tu s dobijenim jen v aute, protoze samozrejme ze kdyz dojde k dobiti zvenku, tak po par chvilich zjisti ze baterka je dobita protoze tu baterii meri a pocita z namerenych udaju a tudiz je mu uplne jedno kde se tan naboj vzal. Ale dobiti v aute je mnohem pohodlnejsi a z toho duvodu jej kazdy uprednostni, coz je logicke. :wink:
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#88 Příspěvek od hurvajs77 »

ano, pohodlnější to je rozhodně. Místo rezervy mám toroid s LPG... :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#89 Příspěvek od JaraX »

matiz píše:
JaraX píše:pokud odpojíte baterku a nabíjíte mimo auto tak to chce nastavit přes diag novou baterii, to auto totiž neví že ju někdo dobil.
lepší je dobíjet přes kontakty u motoru, pak auto ví kolik baterka "přijala" proudu
No, to opravdu teda ne... I kdyz guru Jarax radi registraci pri kazdem dobiti mimo auto, ja tuto hovadinu rozhodne nesdilim. Ani tu s dobijenim jen v aute, protoze samozrejme ze kdyz dojde k dobiti zvenku, tak po par chvilich zjisti ze baterka je dobita protoze tu baterii meri a pocita z namerenych udaju a tudiz je mu uplne jedno kde se tan naboj vzal. Ale dobiti v aute je mnohem pohodlnejsi a z toho duvodu jej kazdy uprednostni, coz je logicke. :wink:
zkus se někdy podívat do livedat powermodulu v E65 a pochopíš, podle napětí si jen orientačně zjistí dobití baterii a klidně i u dobíte baterky pak hlásí recharge battery a až po nějaké době kdy proteče baterkou určitý objem energie teprve zjistí jeji kapacitu.
když spočítáš nabíjecí proud nabíječky a dobu nabíjení, vyjde ti o kolik Ah má baterka víc, ale absolutně to nesouhlasí s udajem co ukazuje powermodulu.
takže dobíjet v autě u motoru, je to nejpoholdnější a pro auto i nejlepší
buddy87
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pon 01.12.2014 01:00
Bydliště: Ústí nad Labem

#90 Příspěvek od buddy87 »

takže prostě baterku z auta neodpojovat a dobíjet jí nabíječkou v autě a nebo vyndat, dobít a zaregistrovat novou baterku, což si sám neudělám, takže musím první možnost
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#91 Příspěvek od JaraX »

nemusí se registrovat když se nabije mimo auto, ale mám vyzkoušený že to je lepší, klidně ti pak hlásí dál vybitou baterku i když je nabítá, ale po čase si zvykne.
správně dle popisu powermodulu se má dobíjet přes kontakty u motoru nebo na baterce bez odpojení kontaktů.
případně se dá nabíjet přes servisní funkcní kdy se vzadu přepínáčem baterky nastaví režím nabíjení přes zapalovač v interieru, samozřejmě s omezenym proudem
Odpovědět