Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 - hlasi slabou baterku
Ale no tak, samozřejmě ze dělá vyšší kapacitu
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_2369
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_2369
je to nějaký divný, nedalo mi to a koukám přímo do ETK, pro moji E66 je tu napsáno: "Pro výměnu se vždy použije 90Ah AGM, i když je ve vozidle namontován 110Ah."
Pokud se podívám na kapacitu nové originální baterie (part number: 61 21 6 924 023), tak je uváděna 90Ah. To, že jde nakódovat 110Ah, je jasný, už se to tu řešilo.
Jinak je to divný, já kupoval novou origo AGM cca před 3/4 rokem a jiná než 90Ah objednat nešla. Nijak mě to netrápí, protože 90Ah bohatě stačí. Žena má skoro trvale zapnutý výhřev sedačky na plný pecky, i když je vypnutý motor, k tomu hraje rádio atd. Baterie je v pořádku
Ale souhlasím s JaraXem, že je lepší nabíjet baterku v autě. Chápu, že každý nemá tu možnost a baterii musí vyndat.
Pokud se podívám na kapacitu nové originální baterie (part number: 61 21 6 924 023), tak je uváděna 90Ah. To, že jde nakódovat 110Ah, je jasný, už se to tu řešilo.
Jinak je to divný, já kupoval novou origo AGM cca před 3/4 rokem a jiná než 90Ah objednat nešla. Nijak mě to netrápí, protože 90Ah bohatě stačí. Žena má skoro trvale zapnutý výhřev sedačky na plný pecky, i když je vypnutý motor, k tomu hraje rádio atd. Baterie je v pořádku
Ale souhlasím s JaraXem, že je lepší nabíjet baterku v autě. Chápu, že každý nemá tu možnost a baterii musí vyndat.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
No, to opravdu teda ne... I kdyz guru Jarax radi registraci pri kazdem dobiti mimo auto, ja tuto hovadinu rozhodne nesdilim. Ani tu s dobijenim jen v aute, protoze samozrejme ze kdyz dojde k dobiti zvenku, tak po par chvilich zjisti ze baterka je dobita protoze tu baterii meri a pocita z namerenych udaju a tudiz je mu uplne jedno kde se tan naboj vzal. Ale dobiti v aute je mnohem pohodlnejsi a z toho duvodu jej kazdy uprednostni, coz je logicke.JaraX píše:pokud odpojíte baterku a nabíjíte mimo auto tak to chce nastavit přes diag novou baterii, to auto totiž neví že ju někdo dobil.
lepší je dobíjet přes kontakty u motoru, pak auto ví kolik baterka "přijala" proudu

zkus se někdy podívat do livedat powermodulu v E65 a pochopíš, podle napětí si jen orientačně zjistí dobití baterii a klidně i u dobíte baterky pak hlásí recharge battery a až po nějaké době kdy proteče baterkou určitý objem energie teprve zjistí jeji kapacitu.matiz píše:No, to opravdu teda ne... I kdyz guru Jarax radi registraci pri kazdem dobiti mimo auto, ja tuto hovadinu rozhodne nesdilim. Ani tu s dobijenim jen v aute, protoze samozrejme ze kdyz dojde k dobiti zvenku, tak po par chvilich zjisti ze baterka je dobita protoze tu baterii meri a pocita z namerenych udaju a tudiz je mu uplne jedno kde se tan naboj vzal. Ale dobiti v aute je mnohem pohodlnejsi a z toho duvodu jej kazdy uprednostni, coz je logicke.JaraX píše:pokud odpojíte baterku a nabíjíte mimo auto tak to chce nastavit přes diag novou baterii, to auto totiž neví že ju někdo dobil.
lepší je dobíjet přes kontakty u motoru, pak auto ví kolik baterka "přijala" proudu
když spočítáš nabíjecí proud nabíječky a dobu nabíjení, vyjde ti o kolik Ah má baterka víc, ale absolutně to nesouhlasí s udajem co ukazuje powermodulu.
takže dobíjet v autě u motoru, je to nejpoholdnější a pro auto i nejlepší
nemusí se registrovat když se nabije mimo auto, ale mám vyzkoušený že to je lepší, klidně ti pak hlásí dál vybitou baterku i když je nabítá, ale po čase si zvykne.
správně dle popisu powermodulu se má dobíjet přes kontakty u motoru nebo na baterce bez odpojení kontaktů.
případně se dá nabíjet přes servisní funkcní kdy se vzadu přepínáčem baterky nastaví režím nabíjení přes zapalovač v interieru, samozřejmě s omezenym proudem
správně dle popisu powermodulu se má dobíjet přes kontakty u motoru nebo na baterce bez odpojení kontaktů.
případně se dá nabíjet přes servisní funkcní kdy se vzadu přepínáčem baterky nastaví režím nabíjení přes zapalovač v interieru, samozřejmě s omezenym proudem