Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e65 - hlasi slabou baterku
Driv jsem tomu moc nevenoval pozornost, ale ted s prichodem zimy, bych uvital moznost treba vyuzit Webasto. Vzdycky i po dlouhych cestach, kdyz vypnu motor a necham trebahrat radio, tak behem par sekund to napise. Baterka je loni nova a je OK. Ted nedavno meneney dobijeci rele, kdy behem jizdy postupne vsechno prestavalo fungovat a postupne se odpojovalo. Od te doby zase vsechno chodi, ale nacasovany webasto to nesepne, zbytkovy teplo taky nic a behem jizdy nejde regulovat vetrak. Ale fouka normalne v aut. rezimu. Pri ofuku skla to vali naplno. Nekde jsem tady cetl, ze ten vetrak je taky nejak v souvislosti s baterkou. Kde by mohl byt problem?
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
když už, tak 90Ah. Nebo ještě 110Ah. 92Ah jsem nikdy neviděl, ale asi se upsal.
To je prdeli baterka a jestli máš naftu tím hůře. Nafta má náročnější starty a pokud jezdíš krátké trasy nemusí se dobít.
Za sebe doporučuji koupit originál AGM, sice stojí kolem 9tis. ale budeš mít pokoj na dalších 5 let minimálně. ETK číslo: 61 21 6 924 023, cena podle CarTecu: 10.386,- (takže už zvedli ceny kvůli EURu...)
To s tím ventilátorem jsem to nikdz nepochopil, ani Snejk ne. Jakmile je špatná baterie, nejde pustit na plný pecky. Nechápu proč, když se baterie dobíjí.
Samozřejmě je nutná správné nakódování, jak se tu zmiňovalo.
To je prdeli baterka a jestli máš naftu tím hůře. Nafta má náročnější starty a pokud jezdíš krátké trasy nemusí se dobít.
Za sebe doporučuji koupit originál AGM, sice stojí kolem 9tis. ale budeš mít pokoj na dalších 5 let minimálně. ETK číslo: 61 21 6 924 023, cena podle CarTecu: 10.386,- (takže už zvedli ceny kvůli EURu...)
To s tím ventilátorem jsem to nikdz nepochopil, ani Snejk ne. Jakmile je špatná baterie, nejde pustit na plný pecky. Nechápu proč, když se baterie dobíjí.
Samozřejmě je nutná správné nakódování, jak se tu zmiňovalo.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
v pohodě JaraXi :-)
Tu original AGM sehnal po slevách za 6.500,- s DPH. Takže to byla pro mne jasná volba.
Bohužel E65 má plno elektro píčovinek, který tu baterku kurevsky zatěžují, takže AGM je fakt nutnost. V 750 jsem měl ještě původní z 2006 a věřím, že bych s ní mohl ještě další 2 roky klidně jezdit, možná i déle, ale vadilo mi vypínání všech spotřebičů při vypnutém motoru a když bylo zamčené auto. Vlastně mi nefungoval keyless, nebyl načtený iPod atd.
Tu original AGM sehnal po slevách za 6.500,- s DPH. Takže to byla pro mne jasná volba.
Bohužel E65 má plno elektro píčovinek, který tu baterku kurevsky zatěžují, takže AGM je fakt nutnost. V 750 jsem měl ještě původní z 2006 a věřím, že bych s ní mohl ještě další 2 roky klidně jezdit, možná i déle, ale vadilo mi vypínání všech spotřebičů při vypnutém motoru a když bylo zamčené auto. Vlastně mi nefungoval keyless, nebyl načtený iPod atd.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Toto by slo pouzit?
http://www.battery-import.cz/autobateri ... a--ek900-2
http://www.battery-import.cz/autobateri ... a--ek900-2
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
no, já myslím že jde nakódovat jen 90, 95 a 110Ah, takže 92 by se buď nedobíjela nebo přebíjela. Fyzicky použít rozhodně jde. JaraX bude vědet jestli jde nakódovat
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
hurjvajz, zase tak to není, ono je v praxi celkem jedno jeslti dáš 92ah a nakoduješ 90Ah, stejně ta kapacita není přesná, některá 90Ah má 88, jiná 94 a stařím kapacita klesá. ale nemužeš dát 110Ah baterku a nakodovat 90Ah, to auto pak počítá jen s 90Ah, nebude ji víc nabíjet no a časem dojde k tomu že se z té baterky vlastně stane 90Ah baterka.
ten exide tam podle mě nepatří. já jsem rád že jsem našel tu bosch S6, která jako jedna z mála neodchází, proto tam dávam jen tyto, nemohu si dovolit na zákaznících experimentovat, musím držet jistou kvalitu
ten exide tam podle mě nepatří. já jsem rád že jsem našel tu bosch S6, která jako jedna z mála neodchází, proto tam dávam jen tyto, nemohu si dovolit na zákaznících experimentovat, musím držet jistou kvalitu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
dobře, je pravda, že jsem už slyšel, že kapacita není 100% podle výdobce. Osobně bych Exide také nekoupil, nemám v něj nějak důvěru. Na Bosch bych se shodl :-)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Tak jsem se pustil do shaneni Bosch S6, ale vsude je nedostupna a kde ji maji, tak vzapeti volaji, ze uz ji nesezenou a ze uz se nevyrabi a je nahrazena nejakou S5 s AGM ventilem
Moc se mi nechce v tomto smeru experimentovat.
To je ona:
http://www.autodilypeva.cz/autoduuly-pe ... 0092S5A130

Moc se mi nechce v tomto smeru experimentovat.
To je ona:
http://www.autodilypeva.cz/autoduuly-pe ... 0092S5A130
Toto lze pouzit? Parametrama je stejna a muzu ji mit za polovicni cenu:
http://www.otos.cz/trakcni-baterie/vart ... 0a-840095/
http://www.otos.cz/trakcni-baterie/vart ... 0a-840095/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
já osobně myslím že ne... Cituji:
Trakční baterie a autobaterie
Trakční baterie se navenek nijak neliší od nejznámějšího typu akumulátoru jakým je autobaterie. Největší výrobce autobaterií, společnost Varta, vyrábí trakční baterie dokonce ve stejných plastových schránkách a jediným, na první pohled patrným, rozdílem je barva výrobku.
Uvnitř baterie je však zásadní konstrukční rozdíl, který činí z trakčního akumulátoru zcela odlišně využitelný zdroj energie. Klasická autobaterie má 2 hlavní účely. První je start motoru, kdy se vyčerpá pouze zlomek uložené energie. Druhým účelem je napájení spotřebičů během provozu vozidla, kdy už je baterie zároveň i dobíjena z alternátoru (osvětlení, svíčky v motoru, rádio, palubní přístroje, atd.).
Autobaterie je konstrukčně navržena tak, aby vždy podala maximální výkon v jednom krátkém okamžiku (start motoru = velký odběr proudu) a poté byla tato energie opět alternátorem doplněna. Delší a opakované vybíjení autobaterii škodí.
Z tohoto hlediska je trakční baterie přesný opak a plní téměř výhradně jediný účel. Nahromaděná energie se odčerpává pomalu, zpravidla až do úplného vybití a jednorázový krátký velký odběr proudu baterii neprospívá.
Obecně platí, že každá olověná baterie trpí opakovaným hlubokým vybíjením, ale pouze trakční baterie jsou navrženy tak, aby tomuto jevu co nejlépe odolávaly. Jak sám název "trakční" napovídá, jedná se především o baterie pro pohon případně pro tah.
Zdroj: http://sdeleni.idnes.cz/co-jsou-trakcni ... deleni_ahr"
Kup originál a neřeš blbosti ;-)
Trakční baterie a autobaterie
Trakční baterie se navenek nijak neliší od nejznámějšího typu akumulátoru jakým je autobaterie. Největší výrobce autobaterií, společnost Varta, vyrábí trakční baterie dokonce ve stejných plastových schránkách a jediným, na první pohled patrným, rozdílem je barva výrobku.
Uvnitř baterie je však zásadní konstrukční rozdíl, který činí z trakčního akumulátoru zcela odlišně využitelný zdroj energie. Klasická autobaterie má 2 hlavní účely. První je start motoru, kdy se vyčerpá pouze zlomek uložené energie. Druhým účelem je napájení spotřebičů během provozu vozidla, kdy už je baterie zároveň i dobíjena z alternátoru (osvětlení, svíčky v motoru, rádio, palubní přístroje, atd.).
Autobaterie je konstrukčně navržena tak, aby vždy podala maximální výkon v jednom krátkém okamžiku (start motoru = velký odběr proudu) a poté byla tato energie opět alternátorem doplněna. Delší a opakované vybíjení autobaterii škodí.
Z tohoto hlediska je trakční baterie přesný opak a plní téměř výhradně jediný účel. Nahromaděná energie se odčerpává pomalu, zpravidla až do úplného vybití a jednorázový krátký velký odběr proudu baterii neprospívá.
Obecně platí, že každá olověná baterie trpí opakovaným hlubokým vybíjením, ale pouze trakční baterie jsou navrženy tak, aby tomuto jevu co nejlépe odolávaly. Jak sám název "trakční" napovídá, jedná se především o baterie pro pohon případně pro tah.
Zdroj: http://sdeleni.idnes.cz/co-jsou-trakcni ... deleni_ahr"
Kup originál a neřeš blbosti ;-)
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex