Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E38 740iA - INPA chyby

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
oxik7
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.02.2014 01:00

#1 Příspěvek od oxik7 »

Zdravím.. po výměně lambd před katama mi zůstaly na INPĚ svítit tyto dvě chyby. Koukal jsem na netu, ale nejsem z toho moc moudrý, víte někdo, co by to mělo být? Díky

140 Endstufe thermostat kennfelkuehlung
164 Drucksensor umgebung
oxik7
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.02.2014 01:00

#2 Příspěvek od oxik7 »

Takže termostat nejspíš výměna a ta druhá chyba by mohl být nějaký senzor, který se nachází přímo v řídící jednotce motoru a bude tedy nutná její výměna. Může mi to někdo potvrdit/vyvrátit?
Díky
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#3 Příspěvek od Filozof »

díval jsi se na a německá fora či anglická ?

http://www.e39-forum.de/thread.php?thre ... c009be4c9d

pokud neumíš přelož si to v google. :-)

http://www.motor-talk.de/forum/e39-535i ... 04558.html

snad najdeš řešení.

Jinak chyby jsi mazal a objevili se znovu ?
oxik7
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.02.2014 01:00

#4 Příspěvek od oxik7 »

Ano dival, ano umim aj i nj a stale z toho nejsem moudry, protoze nerozumim spis autu :D Proto pisu sem, kde je pravdepodobnost, ze se s tim uz nekdo setkal a poradi.. z tech nemeckych a anglickych for jsem se docetl to, co jsem napsal ve druhem prispevku
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#5 Příspěvek od Filozof »

napiš uživateli MENTULI nebo jsou tady i jiní co jsou elektro odborníci u BMW.
Třeba se stím již setkali. Ale obávám se že to bude chtít více měření.
oxik7
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.02.2014 01:00

#6 Příspěvek od oxik7 »

Tak termostat se snadno vymění, teď mě zajímá, jestli "barometric Ambient pressure sensor" je přímo v řj motoru nebo někde jinde..
oxik7
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pon 10.02.2014 01:00

#7 Příspěvek od oxik7 »

Kdyby nekdo hledal reseni:

od 11/99 se k odstraneni chyby 164 je nutne vymenit DME - diky FXovi

spolu s touto chybou jeste diag vypisovala bohatou smes a za to mohla vadna vaha vzduchu, ackoli se to bezne neprojevovalo, projevilo se to az po smazani chyb pri chodu na benzin, auto pak vubec nejelo i pri plnem plynu, ale na LPG jelo normalne
Odpovědět