Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kvičí řemen

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Huska »

nesetkal se někdo s tím že kvičí drážkovaný řemen? Koupil jsem nový contitech kladky jsou starší, ale všechny jdou hladce. Stačí nepatrně namazat silikonovým olejem a je vše OK, ale po jednou/dvou jízdách opět začne kvikat.
Snažil jsem se najít nějaké speciální mazivo (vím že existuje ale nenašel jsem). Dále mě napadlo vyměnit 7dmi drážkový za 6ti drážkový ... ten současný jde na jedné straně kladek na kraji, na druhé je milimetr ... nicméně v servise mi potvrdili, že je to tak správně.
další variantou je zda nezkusit jiného výrobce (proto jsem koupil značkový abych toto neřešil). Napadlo mě zda nezdrsnit kladky (jsem přesvědčený že to dělá hladká strana ne drážkovaná), ale není dostatek místa mezi motorem a chladičem - nedám tam ruku (V8 v e30)

díky za jakýkoli nápad/doporučení .. fakt mě to sere :-/
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#2 Příspěvek od Sweden »

Setkal jsem se s tim stejnym problemem,primo od stejneho vyrobce,vyzkousel jsem sprej proti piskani remenu,to pomohlo vzdycky na par desitek km,pak zacal opet sevelit to pozdeji preslo opetovne do piskani.Na prasaka jsem vyzkousel mydlo,ruzne oleje a nic,vysledek porad stejny,nakonec me to donutilo koupit novy remen tusim Gates,po prvnim otoceni krasny klid bez jakychkoliv pazvuku.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#3 Příspěvek od Angelos »

Taky jsem nakonec koupil novej a kladky pořádně umyl a odmastil. Pokud tam nemáš místo, aspoň je prolejt čističem brzd, u mě to pomohlo.

Sprej je opravdu na pár km.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Obyčejné mýdlo, s jelenem. Za běhu motoru na chvilku přiložit k drážkám řemenu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#5 Příspěvek od ACDC »

Taky mně to nový cont. dělal. Vše možné nepomohlo, až pořádně napnout. Musel jsem propilovat doraz u napínáku, jako by byl ten řemen maličko kratší.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Huska »

zkusím to odmastit čističem na brzdy a znovu namazat mýdlem ale nevěřím dlouhému trvání. zkusím i ty kladky trošku zdrsnit
pak už jedině jiného výrobce řemenu a začít měnit kladky

má smysl kupovat např. toto?: https://eshop.wuerth.cz/Celkovy-katalog ... cs/CZ/CZK/
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#7 Příspěvek od Sweden »

Mel jsem podobny sracky na remeny,ani jedna teda od wurtha ale nepomohlo nic,je to dobry tak max.na prodlouzeni zivotnosti remenu.Max.co bych udelal tak odmastit a zkusit mydlo,me ani to nepomohlo,takze opet rozborka a remen letel ven.Kdyz jsem spocital kolik staly ty dva spreje a kolik pak novej remen gates tak se to srani s contitechem tak trochu nevyplatilo.Takze bych to moc neresil a pokud se po aplikaci jelenu neuklidni tak rovnou vyhodit.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Huska »

ok díky .. docela mě to štve, protože contitech by měl být jeden z nejlepších proto jsem ho koupil (byl i nejdražší ), ale vidím to stejně ... než zkoušet a cpát peníze do přípravků, tak koupím jiný .. doporučuješ tedy gates?

ještě mě napadlo jestli se "nezajede" .. mám ho tam maximálně 500km ale jak na potvoru ten původní, který jsem měnil preventivně jsem vyhodil (co byl za značku nevím).

dám vědět jak jsem uspěl.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od paveld »

A není problém uplně jinde - např. v altíku nebo servu? Mě odchází servo pumpa, dost hučí a je znát, že klade větší odpor a řemen občas proklouzne.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

ne ne je to klasické kvikání řemene a hlavně před výměnou to nedělalo. z důvodu, že byl dole chladič tak jsem preventivně vyměnil řemeny ted se to ukázalo jako chyba :-/
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Oldman
Registrovaný
Příspěvky: 836
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Ostrava,Čr,Žilina,Sr
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Oldman »

Doporučuji štěpárský vosk,je s ním i lepší záběr řemenů,nemusí být tolik napnuté,šetří se i ložiská
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#12 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Contitech mi na bývalém autě taky pískal,šustil,kupoval sem ho že bude kvalitní přesně jak píšeš a nic no. Dal sem Dayco nebo Gates už nevím a bylo ticho :?
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Huska »

Tak až o víkendu jsem se dostal k výměně (koupený už byl delší dobu, ale u mé e30 se musí demontovat chladič abych vyměnil řemen tak to trvalo. Musím zaklepat ale vypadá to "ťuk ťuk", že výměnou za Gates se problém vyřešil. Díky všem za pomoc

PS: zkoušel jsem i sprej na řemen, odmaštění, mýdlo apod... rovnou se na to všichni vykašlete a vyměňte řemen ... byla by to ztráta času (já to zkoušel jen z důvodu času než jsem se dostal na montážní jámu)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#14 Příspěvek od Sweden »

Tak gratulace,naprosto stejný příběh jako ten můj.

Contitech šel s kvalitou asi hodně dolu,stejný problém se řešil jak tady tak v mém okolí a vždy se jednalo o stejnýho výrobce.

Od té doby už mi Contitech nesmí do baráku :wink:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Huska »

upřímně já v contitech ztratil důvěru .... taky jsem zjistil že kvičel i kamarádovi na škodovce, takže na tom něco bude
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět