Chlopi, počebuju nasměřovat myšlenky....
m4Zlik po upgrade brzd (předek: ///M performance dvoupístek 340/30mm dimpled/sloted, zadek 300/20mm Cquence OEM 1pístek dimpled slotted) brzdí jak šlak (po zahřátí) ale.... nástup je takový nijaký.... představoval bych si ho i dost "ostřejší".... čo s tým?
Pro info: na služebním 3er sem upgradoval předek (vše OEM materiál jednopístek) z 330/24 mm (původní OEM z výroby) na 348/30 mm (OEM určený pro 335ix) a .... mají výrazně ostřejší nástup než u m4Zlika
Podle ETK mají 3er (e91) a m4Zlik (e89) rozdílný hlavní brzdový válec....pasoval by do Z4 ten z 3er????
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Jak/lze docílit "ostřejší" nástup brzd?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Záleží pokud je jiný, zda se liší v průměru válce a nebo např. kvůli jiným průměrům na brzdové trubky nebo něco jiného
Potom by jsi mohl docílit změny, v případě, že by měl větší průměr...
Jinak to taky můžou dělat desky..

Jinak to taky můžou dělat desky..
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Tipuju vinu desek.
Velmi záleží na provedení antivibrační zadní strany. ATE desky tam mívají nabodovaný plech s prolisy a tento plech pruží. Odstraněním se reakce zlepší, ale riskuješ pískání.
Velmi záleží na provedení antivibrační zadní strany. ATE desky tam mívají nabodovaný plech s prolisy a tento plech pruží. Odstraněním se reakce zlepší, ale riskuješ pískání.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition