Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jak/lze docílit "ostřejší" nástup brzd?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3887
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#1 Příspěvek od pavproch »

Chlopi, počebuju nasměřovat myšlenky....

m4Zlik po upgrade brzd (předek: ///M performance dvoupístek 340/30mm dimpled/sloted, zadek 300/20mm Cquence OEM 1pístek dimpled slotted) brzdí jak šlak (po zahřátí) ale.... nástup je takový nijaký.... představoval bych si ho i dost "ostřejší".... čo s tým?

Pro info: na služebním 3er sem upgradoval předek (vše OEM materiál jednopístek) z 330/24 mm (původní OEM z výroby) na 348/30 mm (OEM určený pro 335ix) a .... mají výrazně ostřejší nástup než u m4Zlika

Podle ETK mají 3er (e91) a m4Zlik (e89) rozdílný hlavní brzdový válec....pasoval by do Z4 ten z 3er????
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Záleží pokud je jiný, zda se liší v průměru válce a nebo např. kvůli jiným průměrům na brzdové trubky nebo něco jiného :) Potom by jsi mohl docílit změny, v případě, že by měl větší průměr...

Jinak to taky můžou dělat desky..
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Tipuju vinu desek.
Velmi záleží na provedení antivibrační zadní strany. ATE desky tam mívají nabodovaný plech s prolisy a tento plech pruží. Odstraněním se reakce zlepší, ale riskuješ pískání.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od matal Moderátor »

Taky bych řekl, že záleží na použitém materiálu, tedy kotoučů a desek..
Když vím, že pojedu s 6er ostřeji, tak je předem trochu zahřeju, taky pomáhá při brždění šlápnout dvakrát na brzdu, kdy na druhý sešlápnutí je jiný tlak v posilovači a brzdí to líp.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3887
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#5 Příspěvek od pavproch »

chlopi dík za úvahy

desky jsou vepředu i vzadu OEM (a prakticky nové) a po všech negativních zkušenostech tam žádný aftermarket šit rozhodně nedám

zajeté je vše pořádně (už sem to tu gdesyk psal, jak brutálně zajíždím nové brzdy)

zahřátí - jj, vím a praktikuju

dvojí vyšlápnutí - zkusím
Odpovědět