D je klasický režim
S je pak sportovní, takže víc točí motor
technicky pak S vytáčí tebe na pumpě... :-D
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Převodovka je chytra jak opice, mezi s a d jsou jenom dva rozdily. S nepousti otacky tak nizko a u D je trochu otupela hranice, kdy to tam zacne sazet ty kvalty jak v S rezimu. Ale kdy na to budes v D slapat jak do zeli, tak se to bude chovat jako by tam bylo Sko.
To rozjíždění - nespletl si to ten člověk spíše s tím, že se říká, že automat má tkz. zimní režim a že v zimě máš právě manuálně řadit 2 pro rozjezd v horších podmínkách? Tedy naopak?
Ne, se zimou to nemělo nic společnýho. Není tedy možné, že se S rozjíždí na jedničku a D na dvojku? Možná je to blbost, ale snažim se to nějak dopátrat.
To je divný ne,proč by se to normálně rozjíždělo na dvojku? Navíc to poznáš sám podle toho jak to řadí...
Na ten zimní režim jo,ale na D a S to jede na jedničku
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
neni to divny, jednicka je hodne kratka (vyjezd z garaze ve svahu a pod), na dvojku se to bezne rozjizdi, kdo neveri, at si da manualne jednicku a kouka na rychlost/otacky...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Mě to právě napadlo, když jsem se rozjížděl na S tak to řadilo strasně brzo nahoru, že to bylo spíš takový cuknutí při rozjezdu. A na D se rozjíždí plynule.