Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X3 2.0D E83 2005!!!

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
harryb
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 05.09.2015 00:00

#21 Příspěvek od harryb »

díky za rady, jen přemýšlím kterou banku půjdu vykrást :wink:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od JaraX »

zpět k tématu

základ je nekupovat si naftu, to je první věc, tím se dá předějít spoustě věcí
za druhé

kontrola olejového separátoru, většina lidí co má tydle auta to bud servisuje u lidí co tomu nerozumí a nebo to neservisuje vůbec, motoru zničených separátorem už jsem viděl dost, proto kontrola separatoru

dál pak kontrola hadic od turba přes IC do EGR

a poslední problém muže být někde kroužek nebo tak,

pokud si s tím nevíš rady, odvez to odborníkovi na BMW a zjistil jeslti zkontroloval co jsem psal.
harryb
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: sob 05.09.2015 00:00

Re: X3 2.0D E83 2005!!!

#23 Příspěvek od harryb »

Lidi, takže problém naprosto banální
odlučovač oleje vadný (příliž starý) prasklá membrána atd.
takže veškerá investice
výměna odlučovače oleje, výměna oleje a filtrů, čištění motoru od oleje, kontrola turba a sání, filtr vzduchu, filtr kabiny, a ostatní drobnosti které automaticky proběhnou jako náplň ostřikovačů a celková cena i s prací 4:800,-kč

tlaky i diagnostika v pořádku !!!!
Jinak pokud můžu doporučit tak WWW.GARAGECAR.CZ
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: X3 2.0D E83 2005!!!

#24 Příspěvek od JaraX »

jj však jsem ti to psal, separator je základ, bohužel většina lidí ani neví že ho má měnit
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: X3 2.0D E83 2005!!!

#25 Příspěvek od laik »

Super, asi jsme Tě tu vyděsili s tím nejhorším scénářem ale teď ta úleva...
Díky za zprávu, každý nenapíše jak dopadl.
Odpovědět