Vlastnemec: vidim to jednoduse, protoze to jednoduche je, ver, ze to neni odhad od pocitace, parkrat jsem dodelaval navi do E39 kde nebyla, co je potreba a kam zapojit presne vim, u E53 je to stejne, ale opet je ta cena uplne mimo, paklize mi da nekdo 25t za komplet MKIV, tak mu ji rad prodam, jedine, co je jine oproti E39 je displej kvuli jinemu pozorovacimu uhlu, zbytek jednotek sezenes za par korun prave z E39, kabelaz tu mam z X5 taky, proste brnkacka
Parkovaci kamera se muze zapojit jako TV IN do videomodulu aktivovany zpateckou, tech 5t vidim jako strop za hodne kvalitni optiku.
K dodelani PDC v zadnem pripade nepotrebujes nove narazniky a tahat nekam draty, staci vepredu vymenit listy, vzadu dodelat domecky na cidla a zapojit do pripravene kabelaze kterou ma kazda X5, pak jen dodat vzadu jednotku a gong. Secteno podtrzeno 8x500,- za starsi cidla, 700,- jednotka s gongem, pripadne 1000,- lista vybavy kvuli tlacitku ktere muzes koupit rovnou s tlacitkem na RDC a hned jsme z 20ti na 6ti litrech
Problem muze byt ta posledni vec, kazdej Franta z garaze dokurvit auto nemusi, naopak bude to mozna umet lepe, nez "autorizak" a nerekne si majlant, ale blbe se hleda
