Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
compact 323 - výměna motoru
zdravím pánové. potřebuji od Vás radu, na mém compactu, r.v. 1999 se podělal motor. Zakoupil sem jiný, jenže starší typ, litinový. Vcelku tam vše pasuje dobře, jen starší motor má snímání otáček kliky z venku, můj předchozí motor měl snímání uvnitř bloku. Motor má špatný starty, nepravidelný chod a asi i podává menší výkon. Problém bude určitě v tom čidlu... Uměl by mi někdo pomoci???
Dotaz druhý, pasuje hlava ze starší m50 na novější M52?
děkuji Vám za pomoc nebo radu
Dotaz druhý, pasuje hlava ze starší m50 na novější M52?
děkuji Vám za pomoc nebo radu
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Hlava je shodná pro M52B25, M52B28 a M50B25TU.
Nechápu dotaz na snímání otáček kliky. Jak M50 tak M52 mají snímač otáček vpředu, našroubovaný na předním víku motoru, venku a polohu snímá z impulsního kola.
Nechápu dotaz na snímání otáček kliky. Jak M50 tak M52 mají snímač otáček vpředu, našroubovaný na předním víku motoru, venku a polohu snímá z impulsního kola.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Foldas: Mám Compact vyrobený 3/1998, netušil jsem byly vyráběny motory M52 s čidlem kliky jinde než vpředu. Až nyní jsem si to dohledal v ETK, bylo to od 9/1998.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
A nebo použít řídící jednotku odpovídající motoru a čidlům, ale tam asi bude problém s EWS.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Řekl bych, že tady je rozdíl čidla otáček právě dle toho umístění, kdy starší typ je jeden kus s kabelem a ten novší má odpojitelný konektor a tedy nejspíš jinou délku káblu.
Mám jedno nové origo VDO Siemens doma, ale jen to konc. čidlo tak to zrovna neporovnám s klasika starším.
Při téhle diskusi jsem si uvědomil, že je mi možná na nic k '97 motoru.
Inu řešil jsem to min. týden tady: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=#1264986
Mám jedno nové origo VDO Siemens doma, ale jen to konc. čidlo tak to zrovna neporovnám s klasika starším.
Při téhle diskusi jsem si uvědomil, že je mi možná na nic k '97 motoru.
Inu řešil jsem to min. týden tady: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=#1264986
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
DME pro M52 by na bezvanos motoru asi nejela, neměla by signál od čidla vačky, což by bylo fatální vzhledem k problémům s čidlem polohy klikového hřídele.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition