Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 325i výkon

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Hanz125
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: úte 17.05.2011 00:00

#41 Příspěvek od Hanz125 »

Jj jsem to ja. Koukam ze se to rozkriklo rychle. Mam tam 2.0i kratkou prevodovku a dif z 1.6. Hrabe to i na 3jku ale kastle se strasne krouti budu to muset jeste vyresit :-D
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#42 Příspěvek od lukepostulka »

Já si myslím, že to nebude jen v těchto dvou věcech co jsi vyjmenoval, protože tím se každý ohání, přitom to nemusí být 2x pravda. Vylítaný bez-vanos může jít za plynem stejně jako vylítaný vanos nebo naopak.. Ohledně té spotřeby je mi to připadá taky jako velká bublina, známý s vanosem jezdí za 10, já s bezvanosem taky. Párkrát se mi povede jet i za 9 (okresky + město) takže spotřeba tady nemůže být faktor.. Ohledně toho, že bezvanos nejede do 4 tisíc není to pravda. Pokud na to šlápnu na dvojku v 1000 ot. tak vystřelí z místa ani nemrkneš. Pokud to udělám na trojku nebo čtyřku tak v 4500 je tam cítit lepší záběr ale pořád je to lineární zátah, nic že by to do 4000 nejelo a pak vystřelilo jak z praku, jak se tady občas píše... Na čtyřku se dá jet 40 a v pohodě zrychluje, na pětku se dá jet po městě taky v pohodě. Fakt by to chtělo postavit vedle sebe vanos a nevanos a pořádně to porovnat.. Anebo graf z brzdy..
Hanz125
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: úte 17.05.2011 00:00

#43 Příspěvek od Hanz125 »

Nemas pravdu. Kdyz vymysleli v bmw vanos tak jejich hlavnim cilem bylo snizit spotrebu. A pokud vis jak vanos funguje tak vis ze motor bez vanosu ridi vacku tlakem oleje kdezto ve vanosu je ele. servo ktere dokazr natocit vacku v urcitou chvili jinak. Tak aby byla spotreba nizsi
dede789
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: stř 10.03.2010 01:00
Bydliště: Teplice

#44 Příspěvek od dede789 »

Těch 110kw v compactu musí být pěkná nasíračka pro ty TDI honibrky co nám tu jezdí :lol: . Ono se tohle vždycky rozkřikne mezi těma, kteří se o ty auta nějak zajímají. Jinak k těm motorům ono asi fakt záleží na stavu motoru samotnýho i dílů okolo no. Když jsem sháněl původně 325i jel jsem v několika a strašně mě to zklamalo. Pak jsem to nějakou dobu neřešil a později jsem začal shánět M52B25/28. Byl jsem se tehdy podívat i na 328i co tu byla na prodej v jednom bazaru a to auto taky prostě vůbec nejelo. Sehnal jsem jiný a jsem spokojenej :). Jenže jsem náročnej a zároveň se stavem jsem hledal i výbavu, což byl běh na dlouhou trať :D
Hanz125
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: úte 17.05.2011 00:00

#45 Příspěvek od Hanz125 »

Dede kdyztak SZ abychom nekazili tema. Ale kdybych byl tebou tak si taky koupim 2.8i jenze ja nikdy nezustanu u serioveho motoru a kovana 2.5 bez vanosu je pro me nejlepsi volba. Compacta jsem delal pro mladou letos si chci privezt cupe a kuchnout do nej V8 :-D
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#46 Příspěvek od SvitaE36 »

:D mám M50B25TU ale servomotor který ovládá Vanos jsem za tu dobu co auto vlastním nikde nenašel :D :D
Hanz125
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: úte 17.05.2011 00:00

#47 Příspěvek od Hanz125 »

Omlouvam se vsem. Vanos je pohanenej tlakem oleje. Elektrinicky natoceni vacky je velvetronic
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#48 Příspěvek od SvitaE36 »

V pohodě,jinak abych to uvedl na pravou míru tak u bezvanos zůstavá sací vačka pořád stejně natočená a má sací vačku ostřejší. :) Jinak 320i a 325i převodovka má stejný převodový poměr,takže kvalty by teoreticky měly být stejně dlouhé, ty krátké kvalty dělá spíše ted diff z 316i :) pokud si to myslím špatně tak mě prosím oprav :D
lukepostulka
Registrovaný
Příspěvky: 422
Registrován: pon 22.10.2012 00:00

#49 Příspěvek od lukepostulka »

Tak mě by hlavně zajmalo jaká je životnost diffu z 316i na šestiválci..
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#50 Příspěvek od SvitaE36 »

Tipnul bych si že pár motohodin :D hlavně ten diff nepasuje na 325i poloosy a 316i má slabé..mám za to že už se to tady někde řešilo :)
DWXak
Registrovaný
Příspěvky: 1162
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#51 Příspěvek od DWXak »

převodovky maj všechny šestiválce stejný, takže to bude stopro diferákem...

a pokud je dif stejnej na 316i jako na 318is tak to na 325/8i vydrží celkem obstojně dlouho :D ale to se tu už fakt řešilo milionkrát
Hanz125
Registrovaný
Příspěvky: 70
Registrován: úte 17.05.2011 00:00

#52 Příspěvek od Hanz125 »

když chceš dif z 1,6 tak musíš dat i poloosy a pulku kardanky z 1,6 mám to na 2,0 i a zatim bez problému pravda mám to na compactu tak newm
Odpovědět