
Jsem zvyklý na dynamiku těžkého Isa proto jsem byl nadšený z toho že se projedu v 2.5 šestihrnku (M50B25TU). Ohledně motoru vizuélně - nic neklepalo, v motoru nic nechrastilo ani nepískalo. Vanos byl potichu do 3000 otáček co jsem zkoušel, žádné řachtání, takže spokojenost.
První šok pro mě byl, kdy jsem na jedničku prošlápnul plyn a auto zrychlovalo "jen plynule" a lineárně do 3 tis, pak jsem dával dvojku, trojku..
Když jsem šlápl ve 40 plný pedál na trojku, auto pozvolna zrychlovalo, takže reakce na plyn byla žalostná, žádné zaražení nebo odpich se nekonal. Dál jsem si všiml, že když jsem pustil plyn na pětce, ekonoměr pozvolna padal a cca 2 sekundy se držel na 4 litrech, a až potom spadnul na 0- u Isa mi padá okamžitě.
Celkově jsem z motoru zklamaný - proč sakra? Čekal jsem že ten rozdíl 1.8 - 2.5 bude markantní, že si poslintám kalhoty, a nic takového se nedělo.
Otázka zní: proč jsem si neposlintal kalhoty? Napadla mě lambda nebo vanos, ale volnoběh se držel v pohodě, motor tikal hezky jak hodiny, plus byl prý měněný v BMW (nevím v kolika km)