Ono proti LOW endovým podvozkům se ve skrze nedá říci nic špatného, pokud na něco potřebuješ postavit auto, tak asi dobrý.
TA jsem měl už dva

u prvního asi po 15tis odešli zadky, a pak po 20tis cca odešli uplně předky, ale ne že by vytekly, prostě vytlumený do mrtva uplně. Koupil jsem za 2500 všechny 4 nový tlumiče a jezdilo se dál - teďka to ma nejakej klučina protože jsem to bral jako prozatimní variantu.
Aktuálně jezdím na plně stavitelným podvozku od XYZ racing a to je kurva víno oproti tomu co tam bylo předtím

Ve zkratce to krásně filtruje nerovnosti, neodskakuje jako TA, nevydává to tupý rány a při větším rázu atd. Celkově fungující podvozek i při snížením jakým mám já (výška stavitelná bez závyslosti na zatlačení pístnice)
Prostě ta cena je něčím odpodstatněná... Brátn koupil na svoji E39 taky TA, a i když to měl na nejvýš výšroubovaný tak docházelo k tomu, že pružina závitama narážela do sebe a vydávalo to neskutečný zvuky.
Tedka jezdí na pevné sadě od VOgtlandu a pětka umí být krásně sportovní a přitom na denní ježdění komfortní

Na jeho pocityho se může kdokoliv zeptat samože
