100 oktanů to má fakt, někde jsem viděl testy a verva 100 měla v průměru 99-102 oktanůvladas335i píše:Tak to máš opačný problémy než jábmw335 píše:Tak max krouták máš v těch cca 3500 ot....na jeký jezdíš benál? Taky na 100 oktan? Já mám podle logu na trojku přes 16 psi a co mě zarazilo tak v hodně velkým spektru otáček až do cca 5500. Na čtyřku mi to udělalo už jen takovou špičku hned na začátku, pak kleslo o 1psi, takže na 4ku max 15, pak to hned klesne na 14 a to drží, to mě zaráží, myslel jsem že na všechny kvalty bude tlak stejnývladas335i píše:To je pravda, je to divný. Ohledně ztrát na kolech mi ten člověk na brzdě říkal ať to vůbec neřeším, že na brzdě je to tak vždy. Ale upřímně na brzdě jsem byl poprvé v životě a s logy z JB4 je to podobné. Co mne trápí, což je i na tom grafu, je pomalý nástup výkonu a teprve kolem 3,5 tis. otáček je skok. Myslím že by to mělo být níž a možná plynuleji.
. Vždy je lepší se divit jak je možný že to jde skvěle než co s tím k... je?
. S benzínem je to zajímavá otázka. Já beru vervu 100, člověk co profesionálně závodí mi říkal že je to nejlepší benzín tady, ale dost pochybuju že by to fakt mělo 100 oktanů. Dá se někde tady vůbec koupit nějaký racing fuel? Aby se dalo jezdit na 7? Nebo jedině kombinace s etanolem?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
335i E90 tunning motoru
racing fuel by se dal určitě koupit někde na okruhu, ale bude stát pálku, možná je lepší mixnout vervu 100 s E85vladas335i píše:Tak to máš opačný problémy než jábmw335 píše:Tak max krouták máš v těch cca 3500 ot....na jeký jezdíš benál? Taky na 100 oktan? Já mám podle logu na trojku přes 16 psi a co mě zarazilo tak v hodně velkým spektru otáček až do cca 5500. Na čtyřku mi to udělalo už jen takovou špičku hned na začátku, pak kleslo o 1psi, takže na 4ku max 15, pak to hned klesne na 14 a to drží, to mě zaráží, myslel jsem že na všechny kvalty bude tlak stejnývladas335i píše:To je pravda, je to divný. Ohledně ztrát na kolech mi ten člověk na brzdě říkal ať to vůbec neřeším, že na brzdě je to tak vždy. Ale upřímně na brzdě jsem byl poprvé v životě a s logy z JB4 je to podobné. Co mne trápí, což je i na tom grafu, je pomalý nástup výkonu a teprve kolem 3,5 tis. otáček je skok. Myslím že by to mělo být níž a možná plynuleji.
. Vždy je lepší se divit jak je možný že to jde skvěle než co s tím k... je?
. S benzínem je to zajímavá otázka. Já beru vervu 100, člověk co profesionálně závodí mi říkal že je to nejlepší benzín tady, ale dost pochybuju že by to fakt mělo 100 oktanů. Dá se někde tady vůbec koupit nějaký racing fuel? Aby se dalo jezdit na 7? Nebo jedině kombinace s etanolem?
Ahoj,bmw335 píše:log mapa 5, verva 100, standard auto
Posli mi tento log cez spravu, pozriem si ostatne hodnoty. Dik.
E85 zmiesany so 100 oktanom je lepsi. Na 116 oktanovy benzin by to muselo byt prisposobene a cena je urcite niekde inde. Staci pridat tlaku na Mape 6 a mame to iste

V sobotu budem v Prahe, otvorenie garaze BT Racing, mohlo by to byt pekne stretnutie 335i

Zdar,riki18 píše:Ahoj,bmw335 píše:log mapa 5, verva 100, standard auto
Posli mi tento log cez spravu, pozriem si ostatne hodnoty. Dik.
E85 zmiesany so 100 oktanom je lepsi. Na 116 oktanovy benzin by to muselo byt prisposobene a cena je urcite niekde inde. Staci pridat tlaku na Mape 6 a mame to iste![]()
V sobotu budem v Prahe, otvorenie garaze BT Racing, mohlo by to byt pekne stretnutie 335i
ale na SZ se nedá připojit příloha, nebo to nevidím. Tak mi dej mail radši
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3224
To je škoda...právě v sobotu odjíždím. Když je mapa 6 přizpůsobená např vervě, musí se měnit když je tam pak e85?riki18 píše:Ahoj,bmw335 píše:log mapa 5, verva 100, standard auto
Posli mi tento log cez spravu, pozriem si ostatne hodnoty. Dik.
E85 zmiesany so 100 oktanom je lepsi. Na 116 oktanovy benzin by to muselo byt prisposobene a cena je urcite niekde inde. Staci pridat tlaku na Mape 6 a mame to iste![]()
V sobotu budem v Prahe, otvorenie garaze BT Racing, mohlo by to byt pekne stretnutie 335i
Já jsem v sobotu bez času bohuželriki18 píše:Ahoj,bmw335 píše:log mapa 5, verva 100, standard auto
Posli mi tento log cez spravu, pozriem si ostatne hodnoty. Dik.
E85 zmiesany so 100 oktanom je lepsi. Na 116 oktanovy benzin by to muselo byt prisposobene a cena je urcite niekde inde. Staci pridat tlaku na Mape 6 a mame to iste![]()
V sobotu budem v Prahe, otvorenie garaze BT Racing, mohlo by to byt pekne stretnutie 335i
ale na mix E85 a benzín se jezdí jen na mapu 5m jinak to nemá cenu, protože se ti stejně psi nezvýší, když je pevně nastavenej na mapě 6vladas335i píše:To je škoda...právě v sobotu odjíždím. Když je mapa 6 přizpůsobená např vervě, musí se měnit když je tam pak e85?riki18 píše:Ahoj,bmw335 píše:log mapa 5, verva 100, standard auto
Posli mi tento log cez spravu, pozriem si ostatne hodnoty. Dik.
E85 zmiesany so 100 oktanom je lepsi. Na 116 oktanovy benzin by to muselo byt prisposobene a cena je urcite niekde inde. Staci pridat tlaku na Mape 6 a mame to iste![]()
V sobotu budem v Prahe, otvorenie garaze BT Racing, mohlo by to byt pekne stretnutie 335i
No jo, ale já nemám ani DCI ani downpipes tak mi to na těch 17,5 prostě na standard autě nevyletí a dávat 17,5 do mapy 6 nechci, když na to mapa 5 nedosáhla, nebudu mu dávat něco, na co nemá:)riki18 píše:Ja jazdim len 6 a 7. Mapa 5 je max 17,5. Ked si to dobre etablujes max max 17,5. Na 6 ked si manualne nastavis na kolko chces tlacis tolko. Navysenie vykonu je spojene s mixom nie s navysenim tlaku. Pri rovnakom tlaku je vykon rozdielny s E85 alebo so 100 okt.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3224
jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalýriki18 píše:Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit

http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ

já když to měl nový řikal jsem si to jezdí jako kráva:) ted když to dám na normální výkon jede to jak s přívěsem plným cementu:Dvladas335i píše:jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalýriki18 píše:Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit.
http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ
Tak jsem dal mapu 1 měl jsem vibrace při nízkých otáčkách na 6tku na hodně sešláplý plny. Uprava mapy 1 do mapy 6 se sníženým psi v nízkých ot. Auto bez vibrací. Pak jsem zkusil dát mapu 1 a ten nárust výkonu v nízkých otáčkách o hodně větší, jezdil jsem na mapu 1, pokud nešlapu v nízkých ot. na vysoký kvalt na půl plynu tak to nevibruje je to OK. Taky kravina dávat plný nebo půl plynu v 70kmh na 6tku, to auto musí trpět. Pak jsem zase přišel na to, že to taky prd jede a v neděli jsem adaptoval na mapu 5 a budu na ní jezdit pořád zvýšil se tlak ze 13 na víc jak 16psi a hlavně dávat mapu 0 nebo 4 jen proto, aby se motor moc nezatěžoval, když není třeba výkon je blbost. Podle logu tlačí ECU v autě hodně podobný tlak jako JB4, když se jede na pohodu.
M3 pěkná, ale v porovnání s tím, co umí N54 motor je to lenoch a hlavně 400Nm je směšnýchvladas335i píše:jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalýriki18 píše:Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit.
http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ

Ženská pěkná, ale ty skřeky? Nio, Niooooo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3224
bmw335 píše:já když to měl nový řikal jsem si to jezdí jako kráva:) ted když to dám na normální výkon jede to jak s přívěsem plným cementu:Dvladas335i píše:jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalýriki18 píše:Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit.
http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ
Tak jsem dal mapu 1 měl jsem vibrace při nízkých otáčkách na 6tku na hodně sešláplý plny. Uprava mapy 1 do mapy 6 se sníženým psi v nízkých ot. Auto bez vibrací. Pak jsem zkusil dát mapu 1 a ten nárust výkonu v nízkých otáčkách o hodně větší, jezdil jsem na mapu 1, pokud nešlapu v nízkých ot. na vysoký kvalt na půl plynu tak to nevibruje je to OK. Taky kravina dávat plný nebo půl plynu v 70kmh na 6tku, to auto musí trpět. Pak jsem zase přišel na to, že to taky prd jede a v neděli jsem adaptoval na mapu 5 a budu na ní jezdit pořád zvýšil se tlak ze 13 na víc jak 16psi a hlavně dávat mapu 0 nebo 4 jen proto, aby se motor moc nezatěžoval, když není třeba výkon je blbost. Podle logu tlačí ECU v autě hodně podobný tlak jako JB4, když se jede na pohodu.



Severní smyčka mně láká, spíš proto to video. Ta holka nic moc a auto taky, nějká m3, to už máme za sebou

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3224
Já to mám právě ješt skoro jak nový mám jen 48tis najetovladas335i píše:bmw335 píše:já když to měl nový řikal jsem si to jezdí jako kráva:) ted když to dám na normální výkon jede to jak s přívěsem plným cementu:Dvladas335i píše: jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalý.
http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ
Tak jsem dal mapu 1 měl jsem vibrace při nízkých otáčkách na 6tku na hodně sešláplý plny. Uprava mapy 1 do mapy 6 se sníženým psi v nízkých ot. Auto bez vibrací. Pak jsem zkusil dát mapu 1 a ten nárust výkonu v nízkých otáčkách o hodně větší, jezdil jsem na mapu 1, pokud nešlapu v nízkých ot. na vysoký kvalt na půl plynu tak to nevibruje je to OK. Taky kravina dávat plný nebo půl plynu v 70kmh na 6tku, to auto musí trpět. Pak jsem zase přišel na to, že to taky prd jede a v neděli jsem adaptoval na mapu 5 a budu na ní jezdit pořád zvýšil se tlak ze 13 na víc jak 16psi a hlavně dávat mapu 0 nebo 4 jen proto, aby se motor moc nezatěžoval, když není třeba výkon je blbost. Podle logu tlačí ECU v autě hodně podobný tlak jako JB4, když se jede na pohodu.Ano pamatuju jak jsem četl že tě jiný mapy než jedna nezajímají
.Taky si myslím že nemá smysl moc myslet na to co auto vydrží. Stejně odejde něco uplně jinýho než čekáme a holt nový auta to nejsou, tak občas nějaká investice asi bude, hlavně aby byla legrace
. Akorát si nesem jistej, jestli budu odstraňovat katy (tedy asi jo)), dávat úpravy na methanol apod.
Severní smyčka mně láká, spíš proto to video. Ta holka nic moc a auto taky, nějká m3, to už máme za sebou.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3224
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 3224
Já právě chci aby auto bylo v pořádku a pak se uvidí, dci jsi mi ani moc nedoporučoval, já myslím že to zázrak neudělá, ale zase tak drahý to není. Na technický jsem byl tak 2x za 20 letbmw335 píše:Já to mám právě ješt skoro jak nový mám jen 48tis najetovladas335i píše:bmw335 píše: já když to měl nový řikal jsem si to jezdí jako kráva:) ted když to dám na normální výkon jede to jak s přívěsem plným cementu:D
Tak jsem dal mapu 1 měl jsem vibrace při nízkých otáčkách na 6tku na hodně sešláplý plny. Uprava mapy 1 do mapy 6 se sníženým psi v nízkých ot. Auto bez vibrací. Pak jsem zkusil dát mapu 1 a ten nárust výkonu v nízkých otáčkách o hodně větší, jezdil jsem na mapu 1, pokud nešlapu v nízkých ot. na vysoký kvalt na půl plynu tak to nevibruje je to OK. Taky kravina dávat plný nebo půl plynu v 70kmh na 6tku, to auto musí trpět. Pak jsem zase přišel na to, že to taky prd jede a v neděli jsem adaptoval na mapu 5 a budu na ní jezdit pořád zvýšil se tlak ze 13 na víc jak 16psi a hlavně dávat mapu 0 nebo 4 jen proto, aby se motor moc nezatěžoval, když není třeba výkon je blbost. Podle logu tlačí ECU v autě hodně podobný tlak jako JB4, když se jede na pohodu.Ano pamatuju jak jsem četl že tě jiný mapy než jedna nezajímají
.Taky si myslím že nemá smysl moc myslet na to co auto vydrží. Stejně odejde něco uplně jinýho než čekáme a holt nový auta to nejsou, tak občas nějaká investice asi bude, hlavně aby byla legrace
. Akorát si nesem jistej, jestli budu odstraňovat katy (tedy asi jo)), dávat úpravy na methanol apod.
Severní smyčka mně láká, spíš proto to video. Ta holka nic moc a auto taky, nějká m3, to už máme za sebou.
Tak to abys měl nějakýho známýho na emisích:) Já dál už nepůjdu, max si koupím DCI. Jo jak jsem tady psal že jsem míval vždy wastegate adaptaci na 76 tak to bylo s tou upravenou mapou 6, pak jsem dal 1 a spadlo to na 56. Ted na mapu 5 co jsem koukal posledně mám 90. pro mě lepší vyšší, je mnohem lepší odezva na plyn, ale zase trošku horší zvuk

Auto se má líp než já

