Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

335i E90 tunning motoru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#141 Příspěvek od bmw335 »

vladas335i píše:
bmw335 píše:
vladas335i píše:To je pravda, je to divný. Ohledně ztrát na kolech mi ten člověk na brzdě říkal ať to vůbec neřeším, že na brzdě je to tak vždy. Ale upřímně na brzdě jsem byl poprvé v životě a s logy z JB4 je to podobné :). Co mne trápí, což je i na tom grafu, je pomalý nástup výkonu a teprve kolem 3,5 tis. otáček je skok. Myslím že by to mělo být níž a možná plynuleji.


Tak max krouták máš v těch cca 3500 ot....na jeký jezdíš benál? Taky na 100 oktan? Já mám podle logu na trojku přes 16 psi a co mě zarazilo tak v hodně velkým spektru otáček až do cca 5500. Na čtyřku mi to udělalo už jen takovou špičku hned na začátku, pak kleslo o 1psi, takže na 4ku max 15, pak to hned klesne na 14 a to drží, to mě zaráží, myslel jsem že na všechny kvalty bude tlak stejný

Tak to máš opačný problémy než já :D. Vždy je lepší se divit jak je možný že to jde skvěle než co s tím k... je? :). S benzínem je to zajímavá otázka. Já beru vervu 100, člověk co profesionálně závodí mi říkal že je to nejlepší benzín tady, ale dost pochybuju že by to fakt mělo 100 oktanů. Dá se někde tady vůbec koupit nějaký racing fuel? Aby se dalo jezdit na 7? Nebo jedině kombinace s etanolem?


100 oktanů to má fakt, někde jsem viděl testy a verva 100 měla v průměru 99-102 oktanů
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#142 Příspěvek od bmw335 »

log mapa 5, verva 100, standard auto
Přílohy
062713_0918.jpg
062713_0918.jpg (42.21 KiB) Zobrazeno 106 x
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#143 Příspěvek od bmw335 »

vladas335i píše:
bmw335 píše:
vladas335i píše:To je pravda, je to divný. Ohledně ztrát na kolech mi ten člověk na brzdě říkal ať to vůbec neřeším, že na brzdě je to tak vždy. Ale upřímně na brzdě jsem byl poprvé v životě a s logy z JB4 je to podobné :). Co mne trápí, což je i na tom grafu, je pomalý nástup výkonu a teprve kolem 3,5 tis. otáček je skok. Myslím že by to mělo být níž a možná plynuleji.


Tak max krouták máš v těch cca 3500 ot....na jeký jezdíš benál? Taky na 100 oktan? Já mám podle logu na trojku přes 16 psi a co mě zarazilo tak v hodně velkým spektru otáček až do cca 5500. Na čtyřku mi to udělalo už jen takovou špičku hned na začátku, pak kleslo o 1psi, takže na 4ku max 15, pak to hned klesne na 14 a to drží, to mě zaráží, myslel jsem že na všechny kvalty bude tlak stejný

Tak to máš opačný problémy než já :D. Vždy je lepší se divit jak je možný že to jde skvěle než co s tím k... je? :). S benzínem je to zajímavá otázka. Já beru vervu 100, člověk co profesionálně závodí mi říkal že je to nejlepší benzín tady, ale dost pochybuju že by to fakt mělo 100 oktanů. Dá se někde tady vůbec koupit nějaký racing fuel? Aby se dalo jezdit na 7? Nebo jedině kombinace s etanolem?


racing fuel by se dal určitě koupit někde na okruhu, ale bude stát pálku, možná je lepší mixnout vervu 100 s E85
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#144 Příspěvek od riki18 »

bmw335 píše:log mapa 5, verva 100, standard auto


Ahoj,

Posli mi tento log cez spravu, pozriem si ostatne hodnoty. Dik.
E85 zmiesany so 100 oktanom je lepsi. Na 116 oktanovy benzin by to muselo byt prisposobene a cena je urcite niekde inde. Staci pridat tlaku na Mape 6 a mame to iste :)
V sobotu budem v Prahe, otvorenie garaze BT Racing, mohlo by to byt pekne stretnutie 335i :)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#145 Příspěvek od bmw335 »

riki18 píše:
bmw335 píše:log mapa 5, verva 100, standard auto


Ahoj,

Posli mi tento log cez spravu, pozriem si ostatne hodnoty. Dik.
E85 zmiesany so 100 oktanom je lepsi. Na 116 oktanovy benzin by to muselo byt prisposobene a cena je urcite niekde inde. Staci pridat tlaku na Mape 6 a mame to iste :)
V sobotu budem v Prahe, otvorenie garaze BT Racing, mohlo by to byt pekne stretnutie 335i :)


Zdar,

ale na SZ se nedá připojit příloha, nebo to nevidím. Tak mi dej mail radši
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#146 Příspěvek od vladas335i »

riki18 píše:
bmw335 píše:log mapa 5, verva 100, standard auto


Ahoj,

Posli mi tento log cez spravu, pozriem si ostatne hodnoty. Dik.
E85 zmiesany so 100 oktanom je lepsi. Na 116 oktanovy benzin by to muselo byt prisposobene a cena je urcite niekde inde. Staci pridat tlaku na Mape 6 a mame to iste :)
V sobotu budem v Prahe, otvorenie garaze BT Racing, mohlo by to byt pekne stretnutie 335i :)


To je škoda...právě v sobotu odjíždím. Když je mapa 6 přizpůsobená např vervě, musí se měnit když je tam pak e85?
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#147 Příspěvek od riki18 »

Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit :)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#148 Příspěvek od bmw335 »

riki18 píše:
bmw335 píše:log mapa 5, verva 100, standard auto


Ahoj,

Posli mi tento log cez spravu, pozriem si ostatne hodnoty. Dik.
E85 zmiesany so 100 oktanom je lepsi. Na 116 oktanovy benzin by to muselo byt prisposobene a cena je urcite niekde inde. Staci pridat tlaku na Mape 6 a mame to iste :)
V sobotu budem v Prahe, otvorenie garaze BT Racing, mohlo by to byt pekne stretnutie 335i :)


Já jsem v sobotu bez času bohužel
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#149 Příspěvek od bmw335 »

vladas335i píše:
riki18 píše:
bmw335 píše:log mapa 5, verva 100, standard auto


Ahoj,

Posli mi tento log cez spravu, pozriem si ostatne hodnoty. Dik.
E85 zmiesany so 100 oktanom je lepsi. Na 116 oktanovy benzin by to muselo byt prisposobene a cena je urcite niekde inde. Staci pridat tlaku na Mape 6 a mame to iste :)
V sobotu budem v Prahe, otvorenie garaze BT Racing, mohlo by to byt pekne stretnutie 335i :)


To je škoda...právě v sobotu odjíždím. Když je mapa 6 přizpůsobená např vervě, musí se měnit když je tam pak e85?


ale na mix E85 a benzín se jezdí jen na mapu 5m jinak to nemá cenu, protože se ti stejně psi nezvýší, když je pevně nastavenej na mapě 6
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#150 Příspěvek od riki18 »

Ja jazdim len 6 a 7. Mapa 5 je max 17,5. Ked si to dobre etablujes max max 17,5. Na 6 ked si manualne nastavis na kolko chces tlacis tolko. Navysenie vykonu je spojene s mixom nie s navysenim tlaku. Pri rovnakom tlaku je vykon rozdielny s E85 alebo so 100 okt.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#151 Příspěvek od bmw335 »

riki18 píše:Ja jazdim len 6 a 7. Mapa 5 je max 17,5. Ked si to dobre etablujes max max 17,5. Na 6 ked si manualne nastavis na kolko chces tlacis tolko. Navysenie vykonu je spojene s mixom nie s navysenim tlaku. Pri rovnakom tlaku je vykon rozdielny s E85 alebo so 100 okt.


No jo, ale já nemám ani DCI ani downpipes tak mi to na těch 17,5 prostě na standard autě nevyletí a dávat 17,5 do mapy 6 nechci, když na to mapa 5 nedosáhla, nebudu mu dávat něco, na co nemá:)
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#152 Příspěvek od vladas335i »

riki18 píše:Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit :)

jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalý :).

http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ :)
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#153 Příspěvek od bmw335 »

vladas335i píše:
riki18 píše:Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit :)

jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalý :).

http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ :)


já když to měl nový řikal jsem si to jezdí jako kráva:) ted když to dám na normální výkon jede to jak s přívěsem plným cementu:D
Tak jsem dal mapu 1 měl jsem vibrace při nízkých otáčkách na 6tku na hodně sešláplý plny. Uprava mapy 1 do mapy 6 se sníženým psi v nízkých ot. Auto bez vibrací. Pak jsem zkusil dát mapu 1 a ten nárust výkonu v nízkých otáčkách o hodně větší, jezdil jsem na mapu 1, pokud nešlapu v nízkých ot. na vysoký kvalt na půl plynu tak to nevibruje je to OK. Taky kravina dávat plný nebo půl plynu v 70kmh na 6tku, to auto musí trpět. Pak jsem zase přišel na to, že to taky prd jede a v neděli jsem adaptoval na mapu 5 a budu na ní jezdit pořád zvýšil se tlak ze 13 na víc jak 16psi a hlavně dávat mapu 0 nebo 4 jen proto, aby se motor moc nezatěžoval, když není třeba výkon je blbost. Podle logu tlačí ECU v autě hodně podobný tlak jako JB4, když se jede na pohodu.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#154 Příspěvek od bmw335 »

vladas335i píše:
riki18 píše:Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit :)

jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalý :).

http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ :)


M3 pěkná, ale v porovnání s tím, co umí N54 motor je to lenoch a hlavně 400Nm je směšných :lol:
Ženská pěkná, ale ty skřeky? Nio, Niooooo :lol:
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#155 Příspěvek od vladas335i »

bmw335 píše:
vladas335i píše:
riki18 píše:Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit :)

jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalý :).

http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ :)


já když to měl nový řikal jsem si to jezdí jako kráva:) ted když to dám na normální výkon jede to jak s přívěsem plným cementu:D
Tak jsem dal mapu 1 měl jsem vibrace při nízkých otáčkách na 6tku na hodně sešláplý plny. Uprava mapy 1 do mapy 6 se sníženým psi v nízkých ot. Auto bez vibrací. Pak jsem zkusil dát mapu 1 a ten nárust výkonu v nízkých otáčkách o hodně větší, jezdil jsem na mapu 1, pokud nešlapu v nízkých ot. na vysoký kvalt na půl plynu tak to nevibruje je to OK. Taky kravina dávat plný nebo půl plynu v 70kmh na 6tku, to auto musí trpět. Pak jsem zase přišel na to, že to taky prd jede a v neděli jsem adaptoval na mapu 5 a budu na ní jezdit pořád zvýšil se tlak ze 13 na víc jak 16psi a hlavně dávat mapu 0 nebo 4 jen proto, aby se motor moc nezatěžoval, když není třeba výkon je blbost. Podle logu tlačí ECU v autě hodně podobný tlak jako JB4, když se jede na pohodu.


:) Ano pamatuju jak jsem četl že tě jiný mapy než jedna nezajímají :).Taky si myslím že nemá smysl moc myslet na to co auto vydrží. Stejně odejde něco uplně jinýho než čekáme a holt nový auta to nejsou, tak občas nějaká investice asi bude, hlavně aby byla legrace :). Akorát si nesem jistej, jestli budu odstraňovat katy (tedy asi jo)), dávat úpravy na methanol apod.
Severní smyčka mně láká, spíš proto to video. Ta holka nic moc a auto taky, nějká m3, to už máme za sebou :D.
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#156 Příspěvek od vladas335i »

Italština mně vžycky pobaví :D
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#157 Příspěvek od bmw335 »

vladas335i píše:
bmw335 píše:
vladas335i píše:[quote="riki18"]Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit :)

jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalý :).

http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ :)


já když to měl nový řikal jsem si to jezdí jako kráva:) ted když to dám na normální výkon jede to jak s přívěsem plným cementu:D
Tak jsem dal mapu 1 měl jsem vibrace při nízkých otáčkách na 6tku na hodně sešláplý plny. Uprava mapy 1 do mapy 6 se sníženým psi v nízkých ot. Auto bez vibrací. Pak jsem zkusil dát mapu 1 a ten nárust výkonu v nízkých otáčkách o hodně větší, jezdil jsem na mapu 1, pokud nešlapu v nízkých ot. na vysoký kvalt na půl plynu tak to nevibruje je to OK. Taky kravina dávat plný nebo půl plynu v 70kmh na 6tku, to auto musí trpět. Pak jsem zase přišel na to, že to taky prd jede a v neděli jsem adaptoval na mapu 5 a budu na ní jezdit pořád zvýšil se tlak ze 13 na víc jak 16psi a hlavně dávat mapu 0 nebo 4 jen proto, aby se motor moc nezatěžoval, když není třeba výkon je blbost. Podle logu tlačí ECU v autě hodně podobný tlak jako JB4, když se jede na pohodu.


:) Ano pamatuju jak jsem četl že tě jiný mapy než jedna nezajímají :).Taky si myslím že nemá smysl moc myslet na to co auto vydrží. Stejně odejde něco uplně jinýho než čekáme a holt nový auta to nejsou, tak občas nějaká investice asi bude, hlavně aby byla legrace :). Akorát si nesem jistej, jestli budu odstraňovat katy (tedy asi jo)), dávat úpravy na methanol apod.
Severní smyčka mně láká, spíš proto to video. Ta holka nic moc a auto taky, nějká m3, to už máme za sebou :D.[/quote]

Já to mám právě ješt skoro jak nový mám jen 48tis najeto :lol: Tak to abys měl nějakýho známýho na emisích:) Já dál už nepůjdu, max si koupím DCI. Jo jak jsem tady psal že jsem míval vždy wastegate adaptaci na 76 tak to bylo s tou upravenou mapou 6, pak jsem dal 1 a spadlo to na 56. Ted na mapu 5 co jsem koukal posledně mám 90. pro mě lepší vyšší, je mnohem lepší odezva na plyn, ale zase trošku horší zvuk
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#158 Příspěvek od bmw335 »

chci si nechat udělat nálepku JB4
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#159 Příspěvek od vladas335i »

bmw335 píše:chci si nechat udělat nálepku JB4


:lol: To zase nepřehaněj s tím tunningem
vladas335i
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 15.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#160 Příspěvek od vladas335i »

bmw335 píše:
vladas335i píše:
bmw335 píše:[quote="vladas335i"][quote="riki18"]Nie nemusi sa menit. Prisposobi sa. Natankuj E85 a budes prekvapeny. Bez toho nebudes vediet zit :)

jj s jídlem roste chuť, už mi auto zase připadá pomalý :).

http://www.youtube.com/watch?v=2hJfBM2sRkQ :)


já když to měl nový řikal jsem si to jezdí jako kráva:) ted když to dám na normální výkon jede to jak s přívěsem plným cementu:D
Tak jsem dal mapu 1 měl jsem vibrace při nízkých otáčkách na 6tku na hodně sešláplý plny. Uprava mapy 1 do mapy 6 se sníženým psi v nízkých ot. Auto bez vibrací. Pak jsem zkusil dát mapu 1 a ten nárust výkonu v nízkých otáčkách o hodně větší, jezdil jsem na mapu 1, pokud nešlapu v nízkých ot. na vysoký kvalt na půl plynu tak to nevibruje je to OK. Taky kravina dávat plný nebo půl plynu v 70kmh na 6tku, to auto musí trpět. Pak jsem zase přišel na to, že to taky prd jede a v neděli jsem adaptoval na mapu 5 a budu na ní jezdit pořád zvýšil se tlak ze 13 na víc jak 16psi a hlavně dávat mapu 0 nebo 4 jen proto, aby se motor moc nezatěžoval, když není třeba výkon je blbost. Podle logu tlačí ECU v autě hodně podobný tlak jako JB4, když se jede na pohodu.


:) Ano pamatuju jak jsem četl že tě jiný mapy než jedna nezajímají :).Taky si myslím že nemá smysl moc myslet na to co auto vydrží. Stejně odejde něco uplně jinýho než čekáme a holt nový auta to nejsou, tak občas nějaká investice asi bude, hlavně aby byla legrace :). Akorát si nesem jistej, jestli budu odstraňovat katy (tedy asi jo)), dávat úpravy na methanol apod.
Severní smyčka mně láká, spíš proto to video. Ta holka nic moc a auto taky, nějká m3, to už máme za sebou :D.[/quote]

Já to mám právě ješt skoro jak nový mám jen 48tis najeto :lol: Tak to abys měl nějakýho známýho na emisích:) Já dál už nepůjdu, max si koupím DCI. Jo jak jsem tady psal že jsem míval vždy wastegate adaptaci na 76 tak to bylo s tou upravenou mapou 6, pak jsem dal 1 a spadlo to na 56. Ted na mapu 5 co jsem koukal posledně mám 90. pro mě lepší vyšší, je mnohem lepší odezva na plyn, ale zase trošku horší zvuk[/quote]
Já právě chci aby auto bylo v pořádku a pak se uvidí, dci jsi mi ani moc nedoporučoval, já myslím že to zázrak neudělá, ale zase tak drahý to není. Na technický jsem byl tak 2x za 20 let :D. Je pravda že to dělaj čím dál těžší s obcházením.
Auto se má líp než já :), ale nemít aspoň nějakého koníčka tak o čem ten život je? :D
Odpovědět