myslim to s JBIlikeU píše:ještě k výsledkům z brzdy. tech 300 koni ktere ma mit serie je vykon motoru a ne na kole. ztrata kterou mas mezi motorem a koly je ztrata z brzdy ne ze silnice. na silnici je ztrata mnohem mensi.
takze tech 212ps neni o 100min nez mas mit
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
335i E90 tunning motoru
Není pravda, ztráta je stejná jak na silnici tak na brzdě. Brzda je simulace jízdy po silnici. Ztráty nejsou na brzdě, ani na silnici, ale mezi motorem a náhonem. Auto s předním náhonem s motorem vepředu nebude mít ztrátu prakticky žádnou, protože motor není spojen se zadní nápravou dlouhou pohonou tyčí.IlikeU píše:ještě k výsledkům z brzdy. tech 300 koni ktere ma mit serie je vykon motoru a ne na kole. ztrata kterou mas mezi motorem a koly je ztrata z brzdy ne ze silnice. na silnici je ztrata mnohem mensi.
takze tech 212ps neni o 100min nez mas mit
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
Sorry teď jsem dorazil domů, žadný problém, mužeme 21.30, aspoň nebude takový provoz. Logy pošlu v sz. Dík.IlikeU píše:vladas mas log?
je problem se tam srazit ve 21:30? Polda ma randevoa a bude volnej az 21:30.
jakej mas target? a kolik je zkuecna hodnota? muzem my poslat csv na mail abych na to mrknul?
IlikeU píše:Ani s jb4 na mapu dva nebude mit 300koni na kolech. Mrkni se na gargy aut s motoeem v predu a uvidis sam. Brzda nenasimuluje jizdu na silnici. Proroze prilnavost valcu je jina nez asfalt. Polda by mohl povidat auta nam hrabali o na 5ku.ztraty na bezde jsou vetsi nez v realu.
Ale přilnavost je zase věc druhá...mluvíme o tom, jakej výkon se přenese z motoru na poháněnou nápravu ( kola ) a je jedno jestli je přilnavost super, nebo dobrá, pořád auto dává stejný výkon na kola. To, že je špatná přilnavost a auto hrabe, neznamená, že na silnici je ztráta výkonu jiná, než na brzdě.
Standard 335i má na kolech 286hp, už nevím jak je ta stránka, ale byly tam testy různých značek, kdy přidělali dyno přimo na nápravu, ne kola na válci a to je prej nejpřesnější.
Tak mapa 5 která bude tlačit 16 je víc, než mapa 2 která bude 14,5. Nebo myslíš, že ikdyž mám auto bez DCI, downpipes a na mapu 5 mi to tlačí 16 tak je to mín než kdybych jel na mapu 14? Docela by mě zajímalo, jestli s těma 16ti můžu mít cca 400 na motoru, ikdyž nemám žádnou úpravu. Podle grafu od terryho má stock na mapu 1 bez DCI 356hp tak by tam při těch 16 mohlo 400 být ne? Na druhou stranu se divým, že to tolik fičí, čekal jsem max 14
Ja tlacim na mapu 6 21 psi a mozem az 23
v seriovom stave som stale max 17,5 bez akeho kolvek problemu. Tak sa neboj. Na 14 psi nebudes mat 400hp. Na brzde je rozdiel ci je prilnavost alebo nie je, ukaze ti to viac alebo menej. Ak mal horsiu tak mu samozrejme ukaze menej a stratu na kole tiez vacsiu. Pocitovo mapa 2 a 5 su podobne. Rozdiel je ze na 5 mozes pridat E85, skus s tym a uvidis. Pridaj 20% a postupne zvysuj. Uvidis kam sa mozes dostat so seriovym autom.

mně to vylezlo na 16 ne na 14 jen verva 100. To bymohlo být kolem 400 se 16ti už ne?riki18 píše:Ja tlacim na mapu 6 21 psi a mozem az 23v seriovom stave som stale max 17,5 bez akeho kolvek problemu. Tak sa neboj. Na 14 psi nebudes mat 400hp. Na brzde je rozdiel ci je prilnavost alebo nie je, ukaze ti to viac alebo menej. Ak mal horsiu tak mu samozrejme ukaze menej a stratu na kole tiez vacsiu. Pocitovo mapa 2 a 5 su podobne. Rozdiel je ze na 5 mozes pridat E85, skus s tym a uvidis. Pridaj 20% a postupne zvysuj. Uvidis kam sa mozes dostat so seriovym autom.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
Ano, musím ocenit Ondru a Michala. Hned byla lepší náladaIlikeU píše:riki až budu mít hybridy taky budu machrovat že mi to tlačí 23, pokud je vůbec někdy budu mít
)))
Jinak včerejší minisraz bomba, myslim že Vlaďa je spokojený. Auto jede jak z praku. Hodnoty jsou ok. A drobnosti doladíme v průběhu.


jsem na jiným compu, mám 64bit win 7 a tam mi nejde nainstalovat interface abych sem dal obrázky z logu, tak posílám csv do sz.IlikeU píše:výkon ti nedělá jen tlak turba, jde o plno veličin přeci. důležitá je teplota vzduchu, množství vzduchu. palivo. AFR.
Taky jde o křivku můžeš mít 16PSI při 3000tis ale určitě nebudeš mít 16PSI při 6000ot.
bmw335 hod sem log z mapy 5
Koukal jsem na ten log a na trojku tam je možná přes 16, ale zajímavý je, že na čtyřku se dostanu jen na začátku malinkej vrchol na 15 a pak jenom 14...to je divný ne? Nemělo by být na všechny kvalty stejný tlak?
tak to mi řekni, jak to, že to najednou fičí?vladas335i píše:Ano, musím ocenit Ondru a Michala. Hned byla lepší náladaIlikeU píše:riki až budu mít hybridy taky budu machrovat že mi to tlačí 23, pokud je vůbec někdy budu mít
)))
Jinak včerejší minisraz bomba, myslim že Vlaďa je spokojený. Auto jede jak z praku. Hodnoty jsou ok. A drobnosti doladíme v průběhu.
. Ondra mi dal na mapu 6, 17psi a na pětku tam bylo 15. Já totiž neumím mačkat plyn
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
Fičí to furt stejněbmw335 píše:tak to mi řekni, jak to, že to najednou fičí?vladas335i píše:Ano, musím ocenit Ondru a Michala. Hned byla lepší náladaIlikeU píše:riki až budu mít hybridy taky budu machrovat že mi to tlačí 23, pokud je vůbec někdy budu mít
)))
Jinak včerejší minisraz bomba, myslim že Vlaďa je spokojený. Auto jede jak z praku. Hodnoty jsou ok. A drobnosti doladíme v průběhu.
. Ondra mi dal na mapu 6, 17psi a na pětku tam bylo 15. Já totiž neumím mačkat plyn
.


v tom případě ale nechápu ty výsledky z tý brzdy bud jsi měl na ní špatnou přilnavost proto takový ztráty nebo tam zadali hovadiny. max dosažení ot. jsou nižší než při kterých byl naměřen max. výkon je divnývladas335i píše:Fičí to furt stejněbmw335 píše:tak to mi řekni, jak to, že to najednou fičí?vladas335i píše: Ano, musím ocenit Ondru a Michala. Hned byla lepší nálada. Ondra mi dal na mapu 6, 17psi a na pětku tam bylo 15. Já totiž neumím mačkat plyn
.
, ale nevědel jsem že mám při měření mačkat od spodních otáček plyn až na podlahu aby to dávalo ten boost, to byl důvod těch nízkých hodnot na grafu. Samozřejmě že tam problém nějaký je a když se to správně vyřeší, tak věřím že pojedeme k vyšším metám. Tak se omlouvám za zavádějící info
.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
To je pravda, je to divný. Ohledně ztrát na kolech mi ten člověk na brzdě říkal ať to vůbec neřeším, že na brzdě je to tak vždy. Ale upřímně na brzdě jsem byl poprvé v životě a s logy z JB4 je to podobné
. Co mne trápí, což je i na tom grafu, je pomalý nástup výkonu a teprve kolem 3,5 tis. otáček je skok. Myslím že by to mělo být níž a možná plynuleji.

Tak max krouták máš v těch cca 3500 ot....na jeký jezdíš benál? Taky na 100 oktan? Já mám podle logu na trojku přes 16 psi a co mě zarazilo tak v hodně velkým spektru otáček až do cca 5500. Na čtyřku mi to udělalo už jen takovou špičku hned na začátku, pak kleslo o 1psi, takže na 4ku max 15, pak to hned klesne na 14 a to drží, to mě zaráží, myslel jsem že na všechny kvalty bude tlak stejnývladas335i píše:To je pravda, je to divný. Ohledně ztrát na kolech mi ten člověk na brzdě říkal ať to vůbec neřeším, že na brzdě je to tak vždy. Ale upřímně na brzdě jsem byl poprvé v životě a s logy z JB4 je to podobné. Co mne trápí, což je i na tom grafu, je pomalý nástup výkonu a teprve kolem 3,5 tis. otáček je skok. Myslím že by to mělo být níž a možná plynuleji.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha
Tak to máš opačný problémy než jábmw335 píše:Tak max krouták máš v těch cca 3500 ot....na jeký jezdíš benál? Taky na 100 oktan? Já mám podle logu na trojku přes 16 psi a co mě zarazilo tak v hodně velkým spektru otáček až do cca 5500. Na čtyřku mi to udělalo už jen takovou špičku hned na začátku, pak kleslo o 1psi, takže na 4ku max 15, pak to hned klesne na 14 a to drží, to mě zaráží, myslel jsem že na všechny kvalty bude tlak stejnývladas335i píše:To je pravda, je to divný. Ohledně ztrát na kolech mi ten člověk na brzdě říkal ať to vůbec neřeším, že na brzdě je to tak vždy. Ale upřímně na brzdě jsem byl poprvé v životě a s logy z JB4 je to podobné. Co mne trápí, což je i na tom grafu, je pomalý nástup výkonu a teprve kolem 3,5 tis. otáček je skok. Myslím že by to mělo být níž a možná plynuleji.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: pon 15.04.2013 00:00
- Bydliště: Praha