Škubání při nízkých otáčkách, Prosím o Radu
-
Dejvid135
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 25.05.2011 00:00
-
Dejvid135
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 25.05.2011 00:00
-
Judasek
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 11.06.2013 00:00
- Bydliště: Heřmanův Městec
-
Dejvid135
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 25.05.2011 00:00
-
deejaywolf
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 17.04.2013 00:00
-
Dejvid135
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 25.05.2011 00:00
-
deejaywolf
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 17.04.2013 00:00
-
Judasek
- Registrovaný
- Příspěvky: 46
- Registrován: úte 11.06.2013 00:00
- Bydliště: Heřmanův Městec
-
Dave320
- Registrovaný
- Příspěvky: 590
- Registrován: úte 14.02.2012 01:00
- Bydliště: Kousek od Brna
-
Dejvid135
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 25.05.2011 00:00
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
-
Dejvid135
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 25.05.2011 00:00
-
Poldav6
- Registrovaný
- Příspěvky: 519
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Já mám něco malinko podobného. E92 335i. Zahřátý motor se trošku cuká, hlavně v nízkých otáčkách (popojíždění v koloně na dvojku okolo volnoběhu). Ve vyšších otáčkách OK, výkon plný.
Vyhodilo mi to dokonce jednou chybu - misfire na válci 1. Krom toho nic. Podle toho, že za studena to je lepší... jsem dostal tip na výměnu svíčky. Zkoušel jsem novou cívku, ta nic nezměnila. Svíčky jsem měnil v lednu.
Vyhodilo mi to dokonce jednou chybu - misfire na válci 1. Krom toho nic. Podle toho, že za studena to je lepší... jsem dostal tip na výměnu svíčky. Zkoušel jsem novou cívku, ta nic nezměnila. Svíčky jsem měnil v lednu.
-
Poldav6
- Registrovaný
- Příspěvky: 519
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Po chvilce hledání jsem narazil na tyto možné diagnózy:
- chyba v zapalování (kabel, svíčka, cívka)
- zanesený vstřikovač (údajně nejčastější příčina)
- vadná lambda sonda
- přisávání vzduchu
- "carbon buildup on intake valves".... tedy usazeniny karbonu na ventilech?
- High Pressure/Low Pressure Fuel Pump
- Vanos Solenoid
- chyba v zapalování (kabel, svíčka, cívka)
- zanesený vstřikovač (údajně nejčastější příčina)
- vadná lambda sonda
- přisávání vzduchu
- "carbon buildup on intake valves".... tedy usazeniny karbonu na ventilech?
- High Pressure/Low Pressure Fuel Pump
- Vanos Solenoid
-
deejaywolf
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 17.04.2013 00:00
No, problém byl nakonec v turbu, kdy mi odešlo úplně a teď šlo na repas.Dave320 píše:deejaywolf - já myslím že E90 320d nemá již podtlakově ovládané turbo, pouze elektronicky. Nemůže to dělat třeba špatná váha vzduchu? Ta na diagnostice lze zjistit pouze z live dat při jízdě ale možná se pletu, nevíte někdo zda je to tak?
Turbo ti táhne vše takhle OK?
-
Dejvid135
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 25.05.2011 00:00
-
Dave320
- Registrovaný
- Příspěvky: 590
- Registrován: úte 14.02.2012 01:00
- Bydliště: Kousek od Brna
-
Poldav6
- Registrovaný
- Příspěvky: 519
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
Vstřiky se údajně poznají tak, že auto blbě startuje za studena a vynechává za studena...Dejvid135 píše:A už si to začel nějak řešit nebo víš co je hlavní problem ? já bych to tipnul na ty vstřiky, také musím s tím svým na diagnostiku až bude volno , nevíte o někom kdo je v Plzni šikovnej s diagnostikou ?
Mně bylo řečeno, že když za studena OK a za tepla KO, bude to svíčka. Uvidíme. Budu řešit v pátek.
-
deejaywolf
- Registrovaný
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř 17.04.2013 00:00
