Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M52B20 vyfukove svody - katalizatory VELKEJ PROBLEM

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#1 Příspěvek od zverbo »

e46, r.v.1998, 320i

STORY: podfukoval vyfuk v miestach zvodou - povodne som si myslel ze tesnenie pod zvodami no ked som demontoval zvody /prijemna praca vam poviem - radost to robit - odporucam na nedelny vecer/ tak som zistil ze tesnenie je dobre ale katalizatory na prierubach su v haji.


Toto je problem - taketo malinke praskliny.
Přílohy
DSCN2926.JPG
DSCN2926.JPG (89.59 KiB) Zobrazeno 1443 x
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#2 Příspěvek od Jamall »

spoustu z nás má té katy vybrakované. Nahradit je trubkou by neměl být žádní problém. Má to svoje plusy i mínusy

Když vybrakuješ kat, výfuk začne dělat větší bordel, na druhou stranu auto možná pojede líp, protože za té léta už se katy solidně ucpaly

Jednomu ze sta se stává, že mu blbne motor za studena, hlavně otáčky.
Emise je snad jasná věc
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#3 Příspěvek od zverbo »

Tak sem se rozhodol a v praci sem nakomplet rozdelal svody s katama a vysledek vid foto.

1. sem vykuchal katalizatory
2. budu je napevno vařit bez katalizacni platiny protože potřebuju zachovat presnej tvar a trubkou bych to bez pripravku nezvladnul
3. kuli pozdejsi nahodny demontazi sem volil moznost navarit vlnovce na vyfuk ne na svody proistotu kdyby bylo potřeba mnenit vlnovce protože demontaž svodu je uff prace nahovno.

Vysledek s diagnostikou UPnu co nejdřive jak to skompletuju

Muj zamner TED už je že vse znutra olestim lestickou a dam to pak cele hotove pochromovat.
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#4 Příspěvek od zverbo »

Tvar svodu s katama - chapete proc sem potřeboval zachovat tvar a kdyby bez pripravku udelam co sem puvodne chtel tak tvar pomrdam a naspatek bych je asi težko narval.
Přílohy
DSCN2925.JPG
DSCN2925.JPG (95.28 KiB) Zobrazeno 1450 x
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#5 Příspěvek od zverbo »

Vykuchanej kat - proste katalizacni vlozka vytažena a tot vse - ostava tvar kterej je nejduležitejsi.
Přílohy
DSCN2923.JPG
DSCN2923.JPG (93.73 KiB) Zobrazeno 1447 x
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#6 Příspěvek od zverbo »

takhle dokola byli taky praskle a když sem sundal tu tepelnou barieru /plech okolo/ vse se mi rozpadlo v rukach jak prvni tak druhej.
Přílohy
DSCN2927.JPG
DSCN2927.JPG (67.52 KiB) Zobrazeno 1441 x
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#7 Příspěvek od zverbo »

Len pre zaujimavost: katalizatory som vykuchal, naspet som vsetko zazvaral a osetril ako to ma byt, nahodil som nove tesnenia pod svody a nove tesnenia na prieruby a vsetko ok.
Nic neroby problemi ani stary ani lambdy. Auto ma dobry zvuk a trosku viac dymi z vyfuku ale to je zanedbatelne.
Mozno lepsie taha pri akceleracii ale to je asi vsetko.
Inak som spokojny.
Uživatelský avatar
Jamall
Registrovaný
Příspěvky: 1547
Registrován: pon 29.06.2009 00:00
Bydliště: Pardubice
Klubové ID: 2933

#8 Příspěvek od Jamall »

z jakého typu auta jsou té svody?
zverbo
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 11.02.2011 01:00

#9 Příspěvek od zverbo »

Jamall píše:z jakého typu auta jsou té svody?
Teraz si ma dostal!!!
Cely topic je otom ze e46 320i motor M52B20 /double vanos/ r.v.1998
Odpovědět