ano jak pišeš pouze to bronzovy kolinko a t-koleno a hadice s paskama na spojeni...pak zapojis vse co je na M52 saníDanys píše:Ahoj asi jsem uplně blbej, takže k propojení těch hadic stačí jedno kolínko a jeden Tkus a pár SKpásek ? nechávám klapku z M52 . Ještě jsem to neměl rozdělaný tak ani nevím jak jsou hadice zapojené teď . Mám 323i coupe a chci tam o víkendu dát sání z M50.BMWIIIPower píše:Trochu to oživím.Dnes jsem nahodil sání včetně klapky s potenciometrem z M50B25 bez Vanos na M52B25.Auto mi jede v celým spektru o hodně líp (možná jsem měl špatný potenciometr na M52 klapce??)Je to brutalita,párkrát jsem tvrdě a nečekaně narazil na omezovač,u kterýho to je v mžiku.Zajímá mě jedna věc:Řešil někdo z vás,kteří jste úpravu prováděli,náklon vstřiků?Totiž,na sání z M50 jsou o něco výš,cca 1cm? a víc omývají stěnu.Na pohled je vidět,že v sání z M52 jsou nasměrovaný pěkně do prostoru.Já to řešil tak,že jsem lištu o dost odklonil od parohů a tím vstřik nasměroval víc do prostoru.I když logicky je nesmysl,aby na M50 byly vstřiky špatně nasměrovaný...Každopádně to jede jak prase,takže doporučuju.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36: 328i-otevrene sani +25ps
Čau, kluci měním to sání a mám dotaz ta hadička tenká gumová co vede ze sání k vstřikům je na sání nasazena do takový záslepky s plastovou zarážkou proti vypadnutí. Jenže ta záslepka lítá asi tak 5mm ven dovnitř je to normální? Je tam i nějaký těsnící kroužek na tom. A další věc čidlo teploty vzduchu mám na sání vedle otvoru na klapku , není zespod jak u ostatních sání co jsem tu viděl na foto. Máte to někdo stejně? Sání je z E36 2,5 ale ještě jsem to neviděl že by čidlo bylo na tom místě , snad to bude fungovat správně.
Hele to cidlo teploty ze je jinde nevadi hlavne aby bylo v sani a bylo tam pevne.... M52 ho ma taky jinde nez M50.......jinak ta blbost u hadicky jak ti lita co to objet silikonem? Zpevni to a tesnit to bude ... Silikon tam nicemu nevadi jen poradne ocistit aby to nebylo mastny a spinavy.... Hlavne to nesmi brat falesnej vzduch...Danys píše:Čau, kluci měním to sání a mám dotaz ta hadička tenká gumová co vede ze sání k vstřikům je na sání nasazena do takový záslepky s plastovou zarážkou proti vypadnutí. Jenže ta záslepka lítá asi tak 5mm ven dovnitř je to normální? Je tam i nějaký těsnící kroužek na tom. A další věc čidlo teploty vzduchu mám na sání vedle otvoru na klapku , není zespod jak u ostatních sání co jsem tu viděl na foto. Máte to někdo stejně? Sání je z E36 2,5 ale ještě jsem to neviděl že by čidlo bylo na tom místě , snad to bude fungovat správně.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Na hadičkách s palivem je napsáno která kam, modrým písmem, tedy pokud máš originální hadice s rychlokoncovkou.
Doporučuju hadice zachovat a použít vstřikovací rampu z M52.
Doporučuju hadice zachovat a použít vstřikovací rampu z M52.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
A co třeba šipka?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Horní trubka, co vede přímo do lišty, je přívod, tedy šipka z hadice ven.
Dolní trubka, co vede z regulátoru tlaku, je přepad zpět do nádrže, tedy šipka do hadice.
Dolní trubka, co vede z regulátoru tlaku, je přepad zpět do nádrže, tedy šipka do hadice.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Lukas92 píše:ano je tam o 10kw víc než 328i ale o 20nm mensi kroutakDanys píše:takže po výměně sání a výfuku ti to dalo ještě víc KW než má 328i ? to docela koukám ...
přesně jak řikáš (-:
s mojí otevřenou 323i kupé pojedu 325i a 328i jak hovno... (-:
jediný kdo mě z E36stek dá je Alpina B3 a B8
to sání přidá fakt dost, a když to zkombinuješ se sportovní vložkou K&N do airboxu, + čip + sportovní vačky a lepší svíčky a necháš udělat i výfuk na zakázku u nějakého profíka dle diagnostiky, aby to mělo i správnej průběh, tak věřím tomu, že z té 328i dostaneš i těch 175KW, což je fakt nádhera, na to, kolik to váží.... Taky jsem chtěl původně koupit motor 2,8 a předělat sání, vačky, výfuk atd, ale objevilo se něco lepšího...
Tak budu dávat třílitr z E60 (190KW) jsem zvědavej, jak to v tom autě pojede
Tak budu dávat třílitr z E60 (190KW) jsem zvědavej, jak to v tom autě pojede
svíčky NGK, nic jiného bych tam asi nedával... možná zkusit iridium, ale i klasika je dobrá.PeterE36 píše:Já mám sání nachystané měsíc tak ho tam snad o víkendu konečně pošlu, komplet nerez od Schmiedmann Motorsport už je doma, KN kit s odstíněním tam už mám pak to celé sladím na chipu a jsem zvědav jak to pojede, možná ještě odlehčenou řemenici přidám. Jinak borci jaké svíčky doporučíte?
ještě pořiď svor 3,15 pokud chceš, aby to tahalo ještě více
