Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36: 328i-otevrene sani +25ps

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lukas92
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#121 Příspěvek od Lukas92 »

Danys píše:
BMWIIIPower píše:Trochu to oživím.Dnes jsem nahodil sání včetně klapky s potenciometrem z M50B25 bez Vanos na M52B25.Auto mi jede v celým spektru o hodně líp (možná jsem měl špatný potenciometr na M52 klapce??)Je to brutalita,párkrát jsem tvrdě a nečekaně narazil na omezovač,u kterýho to je v mžiku :twisted: .Zajímá mě jedna věc:Řešil někdo z vás,kteří jste úpravu prováděli,náklon vstřiků?Totiž,na sání z M50 jsou o něco výš,cca 1cm? a víc omývají stěnu.Na pohled je vidět,že v sání z M52 jsou nasměrovaný pěkně do prostoru.Já to řešil tak,že jsem lištu o dost odklonil od parohů a tím vstřik nasměroval víc do prostoru.I když logicky je nesmysl,aby na M50 byly vstřiky špatně nasměrovaný...Každopádně to jede jak prase,takže doporučuju.
Ahoj asi jsem uplně blbej, takže k propojení těch hadic stačí jedno kolínko a jeden Tkus a pár SKpásek ? nechávám klapku z M52 . Ještě jsem to neměl rozdělaný tak ani nevím jak jsou hadice zapojené teď . Mám 323i coupe a chci tam o víkendu dát sání z M50.
ano jak pišeš pouze to bronzovy kolinko a t-koleno a hadice s paskama na spojeni...pak zapojis vse co je na M52 saní :) (2 maly hadicky na podtlak,olejovy separator a volnobezny ventil.... to je vse co vede do M52....pak akorat na posilovac brzd ale to je stejny na obou sanich...klapku sem taky nechal m52)
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#122 Příspěvek od Danys »

díky ti :wink: jen tak čistě pro zajimavost .......někde jsem se dočetl že to tý 323i přidá okolo 15-20PS? má to někdo odměřený před a po výměně? A je třeba poladit palivovou mapu?
Lukas92
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#123 Příspěvek od Lukas92 »

Danys píše:díky ti :wink: jen tak čistě pro zajimavost .......někde jsem se dočetl že to tý 323i přidá okolo 15-20PS? má to někdo odměřený před a po výměně? A je třeba poladit palivovou mapu?
bohužel jsem před neměřil ale až po (daval sem i vyfuk z328i) auto sem nechipoval a nameril jsem 152kw a 260nm
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#124 Příspěvek od Danys »

takže po výměně sání a výfuku ti to dalo ještě víc KW než má 328i ? to docela koukám ...
Lukas92
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#125 Příspěvek od Lukas92 »

Danys píše:takže po výměně sání a výfuku ti to dalo ještě víc KW než má 328i ? to docela koukám ...
ano je tam o 10kw víc než 328i ale o 20nm mensi kroutak
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#126 Příspěvek od Danys »

Čau, kluci měním to sání a mám dotaz ta hadička tenká gumová co vede ze sání k vstřikům je na sání nasazena do takový záslepky s plastovou zarážkou proti vypadnutí. Jenže ta záslepka lítá asi tak 5mm ven dovnitř je to normální? Je tam i nějaký těsnící kroužek na tom. A další věc čidlo teploty vzduchu mám na sání vedle otvoru na klapku , není zespod jak u ostatních sání co jsem tu viděl na foto. Máte to někdo stejně? Sání je z E36 2,5 ale ještě jsem to neviděl že by čidlo bylo na tom místě , snad to bude fungovat správně.
Lukas92
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#127 Příspěvek od Lukas92 »

Danys píše:Čau, kluci měním to sání a mám dotaz ta hadička tenká gumová co vede ze sání k vstřikům je na sání nasazena do takový záslepky s plastovou zarážkou proti vypadnutí. Jenže ta záslepka lítá asi tak 5mm ven dovnitř je to normální? Je tam i nějaký těsnící kroužek na tom. A další věc čidlo teploty vzduchu mám na sání vedle otvoru na klapku , není zespod jak u ostatních sání co jsem tu viděl na foto. Máte to někdo stejně? Sání je z E36 2,5 ale ještě jsem to neviděl že by čidlo bylo na tom místě , snad to bude fungovat správně.
Hele to cidlo teploty ze je jinde nevadi hlavne aby bylo v sani a bylo tam pevne.... M52 ho ma taky jinde nez M50.......jinak ta blbost u hadicky jak ti lita co to objet silikonem? Zpevni to a tesnit to bude ... Silikon tam nicemu nevadi jen poradne ocistit aby to nebylo mastny a spinavy.... Hlavne to nesmi brat falesnej vzduch...
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#128 Příspěvek od Danys »

Zvažoval jsem že to objedu tavnou pistolí ať to drží, ale nechápu teda proč je to dělaný jako pohyblivé. A ještě jedna věc ty dvě hadičky od benzínu co jdou do vstřiků tak je jedno která pujde kam? Neoznačil jsem si je :-/
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#129 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Na hadičkách s palivem je napsáno která kam, modrým písmem, tedy pokud máš originální hadice s rychlokoncovkou.
Doporučuju hadice zachovat a použít vstřikovací rampu z M52.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#130 Příspěvek od Danys »

Ano hadice jsou origos s rychlokoncovkou, nechávám všě z M52 , měním jen sací potrubí z M50. Tak teď to hlavně všechno dobře utěsnit a jsem zvědavej jestli poznám rozdíl :)
Lukas92
Registrovaný
Příspěvky: 202
Registrován: ned 15.04.2012 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#131 Příspěvek od Lukas92 »

Danys píše:Ano hadice jsou origos s rychlokoncovkou, nechávám všě z M52 , měním jen sací potrubí z M50. Tak teď to hlavně všechno dobře utěsnit a jsem zvědavej jestli poznám rozdíl :)
pak dej vědět :wink:
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#132 Příspěvek od Danys »

Francis píše:Na hadičkách s palivem je napsáno která kam, modrým písmem, tedy pokud máš originální hadice s rychlokoncovkou.
Doporučuju hadice zachovat a použít vstřikovací rampu z M52.
Co tam má být napsáno? Je tam jen modrým písmem nápis BMW a nějaké číslo na obou stené.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#133 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

A co třeba šipka?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Danys
Registrovaný
Příspěvky: 179
Registrován: čtv 12.05.2011 00:00

#134 Příspěvek od Danys »

Jasný šipky tam jsou :) , ale kterou kam? Mám to poprvé rozdělaný , moc tomu nerozumím tak děkuji za radu.
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#135 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Horní trubka, co vede přímo do lišty, je přívod, tedy šipka z hadice ven.
Dolní trubka, co vede z regulátoru tlaku, je přepad zpět do nádrže, tedy šipka do hadice.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#136 Příspěvek od EdyBoyS »

Lukas92 píše:
Danys píše:takže po výměně sání a výfuku ti to dalo ještě víc KW než má 328i ? to docela koukám ...
ano je tam o 10kw víc než 328i ale o 20nm mensi kroutak

přesně jak řikáš (-:
s mojí otevřenou 323i kupé pojedu 325i a 328i jak hovno... (-:
jediný kdo mě z E36stek dá je Alpina B3 a B8 :-D a M3
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#137 Příspěvek od EdyBoyS »

to sání přidá fakt dost, a když to zkombinuješ se sportovní vložkou K&N do airboxu, + čip + sportovní vačky a lepší svíčky a necháš udělat i výfuk na zakázku u nějakého profíka dle diagnostiky, aby to mělo i správnej průběh, tak věřím tomu, že z té 328i dostaneš i těch 175KW, což je fakt nádhera, na to, kolik to váží.... Taky jsem chtěl původně koupit motor 2,8 a předělat sání, vačky, výfuk atd, ale objevilo se něco lepšího...
Tak budu dávat třílitr z E60 (190KW) jsem zvědavej, jak to v tom autě pojede
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#138 Příspěvek od PeterE36 »

Já mám sání nachystané měsíc tak ho tam snad o víkendu konečně pošlu, komplet nerez od Schmiedmann Motorsport už je doma, KN kit s odstíněním tam už mám pak to celé sladím na chipu a jsem zvědav jak to pojede, možná ještě odlehčenou řemenici přidám. Jinak borci jaké svíčky doporučíte?
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#139 Příspěvek od EdyBoyS »

PeterE36 píše:Já mám sání nachystané měsíc tak ho tam snad o víkendu konečně pošlu, komplet nerez od Schmiedmann Motorsport už je doma, KN kit s odstíněním tam už mám pak to celé sladím na chipu a jsem zvědav jak to pojede, možná ještě odlehčenou řemenici přidám. Jinak borci jaké svíčky doporučíte?
svíčky NGK, nic jiného bych tam asi nedával... možná zkusit iridium, ale i klasika je dobrá.

ještě pořiď svor 3,15 pokud chceš, aby to tahalo ještě více :)
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#140 Příspěvek od PeterE36 »

NGKčka mám :wink: jinak nad svorem 3,15 jsem zatím neuvažoval ani nevím kde bych ho sehnal :-))
Odpovědět