Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 - instalace origo DO do auta bez DO
Rád bych se optal zkušených co to někdy zkoušily...
Co obnáší instalace origo DO do auta bez DO.
V jednom autě mám komplet DO se všema zámkama - co je třeba vyndat
V druhém je klasika centrál.
Dá se nějak zapojit origo dálka ?
Napadlo mě v podstatě vyměnit všechny zámky vč. spínačky, tak aby mě zůstal klíč s DO z dárce, ale co s elektronikou ?
Co má DO navíc? Jak je to s imobilizérem a nějakym kodováním atp ?
Co obnáší instalace origo DO do auta bez DO.
V jednom autě mám komplet DO se všema zámkama - co je třeba vyndat
V druhém je klasika centrál.
Dá se nějak zapojit origo dálka ?
Napadlo mě v podstatě vyměnit všechny zámky vč. spínačky, tak aby mě zůstal klíč s DO z dárce, ale co s elektronikou ?
Co má DO navíc? Jak je to s imobilizérem a nějakym kodováním atp ?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Víceméně je postup jednoduchý, dálka je ve vnitřním zpětném zrcátku. Asi nejmíň pracné je dát jen zrcátko, zapojit k jednotce centrálu (schéma je v ETM - když už bys to tahal, doporučuju sehnat rovnou i stmívací, jestli tohle není). Pak vyndat elektroniku dálky z původního klíče, přepouzdřit a vyříznout podle stávajícího klíče.zavarenec píše:Rád bych se optal zkušených co to někdy zkoušily...
Co obnáší instalace origo DO do auta bez DO.
V jednom autě mám komplet DO se všema zámkama - co je třeba vyndat
V druhém je klasika centrál.
Dá se nějak zapojit origo dálka ?
Napadlo mě v podstatě vyměnit všechny zámky vč. spínačky, tak aby mě zůstal klíč s DO z dárce, ale co s elektronikou ?
FX : akorát jsem ti psal na foru e30 SZ

Jo proto mi přišlo to zrctáko tak obrovský oproti mému.
Mohl bys mě s tim nějak píchnout ? Co se týče přepouzdření a říznutí ?
Jde mě o to, že já mám jeden klíč a dárce má dva (oba s dálkou), což by mě se mě líbilo. Jak by to tedy šlo udělat ? Rozkuchat oba klíče, u jednoho přehodit planžetu a druhý nechat říznout ? Co ovšem imobilizer ?


Jo proto mi přišlo to zrctáko tak obrovský oproti mému.
Mohl bys mě s tim nějak píchnout ? Co se týče přepouzdření a říznutí ?
Jde mě o to, že já mám jeden klíč a dárce má dva (oba s dálkou), což by mě se mě líbilo. Jak by to tedy šlo udělat ? Rozkuchat oba klíče, u jednoho přehodit planžetu a druhý nechat říznout ? Co ovšem imobilizer ?
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
U imobilizéru záleží na tom, jakého roku výroby auto je. Od 1/95 je čipový. Do 12/94 řízneš klíč a valíš.
Zapojení není nijak složité, pokud už bys to tam dával, tak fakt doporučuju rovnou tu stmívačku. Konektor je stejný, tak si můžeš třeba připravit kabeláž do budoucna, jde tam jen o jeden drát navíc (zpátečka, ve finále to zapojovat možná ani nemusíš).
Potřebuje to k funkci plus, minus, kontakt vnitřního osvětlení, zamykací na 2 dráty a odemykací na jeden. Jeden pin v jednotce centrálu je neobsazený, ten je dobré objednat, i když to tam jde "naprasit" i bez toho.
Odvíjí se to podle roku výroby, jestli tam máš jednotku centrálu ZVMII nebo ZKEIV.
//EDIT: Dej mail, pošlu ti ETM, v kterém to je. Koluje jich hodně verzí a já jsem si z nich vyselektoval co nejkompletnější.
Zapojení není nijak složité, pokud už bys to tam dával, tak fakt doporučuju rovnou tu stmívačku. Konektor je stejný, tak si můžeš třeba připravit kabeláž do budoucna, jde tam jen o jeden drát navíc (zpátečka, ve finále to zapojovat možná ani nemusíš).
Potřebuje to k funkci plus, minus, kontakt vnitřního osvětlení, zamykací na 2 dráty a odemykací na jeden. Jeden pin v jednotce centrálu je neobsazený, ten je dobré objednat, i když to tam jde "naprasit" i bez toho.
Odvíjí se to podle roku výroby, jestli tam máš jednotku centrálu ZVMII nebo ZKEIV.
//EDIT: Dej mail, pošlu ti ETM, v kterém to je. Koluje jich hodně verzí a já jsem si z nich vyselektoval co nejkompletnější.
OK.
Email : Lameb0y@seznam.cz
Jinak kupé (bez DO) je 10/95, dárce compact (s DO) 11/98.
Předpokládám a dle ETK to vypadá že je vše pro všechny karoserie stejné (mechanika zámků atp).
Jak tedy potom vyřešit přehození klíčů ve smyslu z jednoho na dva
Email : Lameb0y@seznam.cz
Jinak kupé (bez DO) je 10/95, dárce compact (s DO) 11/98.
Předpokládám a dle ETK to vypadá že je vše pro všechny karoserie stejné (mechanika zámků atp).
Jak tedy potom vyřešit přehození klíčů ve smyslu z jednoho na dva
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Já osobně bych to udělal tak, že bych zachoval klíč, který od auta máš. Podle jednotky jsem schopen ti přidělat čipů, kolik jenom budeš chtít (až 9, pokud jeden máš). Z klíčů od Compacta vyndej čipy, dobře je zabal a prodej je s jednotkou EWS a jednotkou motoru. Tyhle tři věci jsou spolu spárované a případnému kupci ušetří čas a laborování. U E36 záměna jednotek ještě možná je, ale musí se na to s INPA jednotkou a blablabla.zavarenec píše:OK.
Email : Lameb0y@seznam.cz
Jinak kupé (bez DO) je 10/95, dárce compact (s DO) 11/98.
Předpokládám a dle ETK to vypadá že je vše pro všechny karoserie stejné (mechanika zámků atp).
Jak tedy potom vyřešit přehození klíčů ve smyslu z jednoho na dva
Dál z klíčů od toho compacta vyndáš elektroniku a vsadíš do nových pouzder i s novými čipy, vybrousíš a máš z tohoto hlediska hotovo.
Pak už jenom zapojíš zrcátko, spáruješ klíče (postup je jednoduchý) a je to.
Výhodou tohoto řešení je, že sobě ani případnému dalšímu majiteli auta nezkomplikuješ situaci bastlem, kvůli kterému by si nemohl objednat klíč v BMW.
----------------
Pokud ti na tom tak nesejde a zámky sedí + je stejný typ motoru v compactu i kupé, tak můžeš prohodit jednotku motoru, EWS a zámky, zapojit zrcátko, spárovat dálku a provozovat kupé na klíčích od Compacta. Podle mě je tohle řešení ale dost FUJ.
Třetí možnost je taky fuj, a to je výměna jednotky EWS kvůli dvěma použitelným čipům, překopat ISN přes diagnostiku a budeš mít dva funkční klíče. S objednáním klíče v BMW ale do budoucna zapomeň jak v tomhle, tak předchozím případě.
OK, co by prosím tě u tebe stálo vytvoření resp. předělání těch klíčů ?
Dal bych ti dva klíče od kompakta a jeden od kupé. S tím že bys mě tedy dodal dva klíče od kupé a zbytek ke kompaktu (třeba alespon jeden kompletní kvůli nastartování).
Motorizace je rozdílná, v kompaktu je m44, v kupé m52. Tudíž asi nejlepší bude tvoje osobní varianta tj. varianta numero 1
Dal bych ti dva klíče od kompakta a jeden od kupé. S tím že bys mě tedy dodal dva klíče od kupé a zbytek ke kompaktu (třeba alespon jeden kompletní kvůli nastartování).
Motorizace je rozdílná, v kompaktu je m44, v kupé m52. Tudíž asi nejlepší bude tvoje osobní varianta tj. varianta numero 1
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Cenově počítej 1200 kaček za kus - za pouzdro, čip a vybroušení. Ideálka by bylo, kdybys přijel s autem se sundaným kastlíkem, aby se dal klíč rovnou vyzkoušet v zámku a aby bylo míň práce s vyndaváním EWS. To musí stopro ven kvůli udělání čipu.
Ta schémata jsou úplně v pohodě, tebe bude zajímat jedině strana 455, z toho musíš zapojit jen 6 drátů (stálých 12V, ACC, 3 dráty na centrál a kostru), aby to chodilo.
Ta schémata jsou úplně v pohodě, tebe bude zajímat jedině strana 455, z toho musíš zapojit jen 6 drátů (stálých 12V, ACC, 3 dráty na centrál a kostru), aby to chodilo.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Jak už jsem psal, použiješ z něj elektroniku dálky. Tj. ode mě je to (za kus) 350 Kč za pouzdro, 250 Kč vybroušení, 600 Kč čip. Elektroniku použiješ z compacta, jen ji vložíš do toho nového pouzdra vybroušeného podle klíče od kupé.zavarenec píše:OK.
Tzn. že z dárce mám vyndat pouze zrctáko a spojit ho řj centrálu do volného Pinu (+ ostatní dle schématu). ?
Dal by se tedy nějak využít klíč z kompakta ? Tzn. jen přesázet a vybrousit planžetu + čip?