Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E91 servis ve 200 tkm- Co všechno se má udělat
já už tam dvojku mám a nestydím se za to
olej v převodovce interval výměny nemá,řešil jsem to stejně jako ty..řeším veškerej servis pořád přímo v BMW a tam mi řekli,že náplň je celoživotní,nicméně výměnou nic nezkazím,tak jsem to udělat nechal..nechal jsem podrobně celý auto zkontrolovat a jediný co bylo třeba udělat,krom těch klasickejch věcí,který jsou spotřební a stejně je dělám vždy ještě před intervalama,tak mi dělali hardy-spojku..

Nemáte někdo přesné specifikace olejů do BMW 3 řady 325i (model E91/E90) s manuální převodovkou? (ono to bude asi stejné pro všechny motorizace E9x ) Hodlám totiž také ve 150tis km vyměnit olej v převodovce a differenciálu. Stejně tak kapalinu serva. Jenže nejsem si jist, co tam nalít....
Na jakémsi US webu jsem četl, že do převodovky je specifikace 75W/80 a do diffu 75W/90 (samosvor neboli limited slip má 75W-140 - ale ten měla myslím z řady E9x jen M3 a 320is)
...takže sem zabrousil na web Castrol... kde se to víceméně potvrdilo ...
tam do manuální převodovky BMW uvádějí použití CASTROL SYNTRANS B 75W.
pro differenciál (bez samosvoru) uvádějí CASTROL SYNTRAX LONG LIFE 75W-90.
a do posilovače nalejt CASTROL CHF.
Má s tím někdo zkušenost?

Na jakémsi US webu jsem četl, že do převodovky je specifikace 75W/80 a do diffu 75W/90 (samosvor neboli limited slip má 75W-140 - ale ten měla myslím z řady E9x jen M3 a 320is)
...takže sem zabrousil na web Castrol... kde se to víceméně potvrdilo ...
tam do manuální převodovky BMW uvádějí použití CASTROL SYNTRANS B 75W.
pro differenciál (bez samosvoru) uvádějí CASTROL SYNTRAX LONG LIFE 75W-90.
a do posilovače nalejt CASTROL CHF.
Má s tím někdo zkušenost?
Nevíte někdo kolik litrů do převodovky a kolik litrů do diferenciálu 320D E90R6 píše:Nemáte někdo přesné specifikace olejů do BMW 3 řady 325i (model E91/E90) s manuální převodovkou? (ono to bude asi stejné pro všechny motorizace E9x ) Hodlám totiž také ve 150tis km vyměnit olej v převodovce a differenciálu. Stejně tak kapalinu serva. Jenže nejsem si jist, co tam nalít....![]()
Na jakémsi US webu jsem četl, že do převodovky je specifikace 75W/80 a do diffu 75W/90 (samosvor neboli limited slip má 75W-140 - ale ten měla myslím z řady E9x jen M3 a 320is)
...takže sem zabrousil na web Castrol... kde se to víceméně potvrdilo ...
tam do manuální převodovky BMW uvádějí použití CASTROL SYNTRANS B 75W.
pro differenciál (bez samosvoru) uvádějí CASTROL SYNTRAX LONG LIFE 75W-90.
a do posilovače nalejt CASTROL CHF.
Má s tím někdo zkušenost?
Každá náplň je celoživotní. Jak dlouho tam ta původní zůstane bez výměny pak určuje délku toho života. Pár lidí už takhle mělo celoživotní náplň oleje i v motoru, když s ním jezdili 30tkm a pak vyměnili olej i s motorem. Já osobně bych měnil náplň v diferáku tak po 50ti tkm, životnosti mu to rozhodně neubere.Selix píše:A co diferencial? Tam je napln celozivotni nebo "celozivotni"?
kolik je kam potreba naplni se ti vypise po zadani vinu treba tady:
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi