Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E91 servis ve 200 tkm- Co všechno se má udělat

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#1 Příspěvek od drbi »

Aho zdravím Vás, chci se zeptat zda někdo přesně neví co všechno by se mělo dělat při 200 tkm. Chystám se vyměnit olej v převodovce, motorový olej, olejový filtr, filtr palivový i vzduchový, brzdovou kapalinu. Dle servisní knížky nebyl převodový olej nikdy dělán. Bzrdy udělány ve 130 tkm.
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#2 Příspěvek od drbi »

ještě doplním motor 320D 120 kw
raging
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: ned 28.06.2009 00:00
Bydliště: Olomouc a Bouzov
Klubové ID: 2093

#3 Příspěvek od raging »

Automat,nebo manuál :?:
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#4 Příspěvek od drbi »

manuál to jsem zapomněl, docela důležitá věc.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matiz »

Nezapomen na zhavice, maji taky interval vymeny. I kdyz jsou v poradku a zhavi, meni se, protoze pak nejdou ven... Jeden z mala co se priznal k tomu ze mu tam jde dvojka -))) Mne tam za par let pujde taky...
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

#6 Příspěvek od zlatas »

já už tam dvojku mám a nestydím se za to :D olej v převodovce interval výměny nemá,řešil jsem to stejně jako ty..řeším veškerej servis pořád přímo v BMW a tam mi řekli,že náplň je celoživotní,nicméně výměnou nic nezkazím,tak jsem to udělat nechal..nechal jsem podrobně celý auto zkontrolovat a jediný co bylo třeba udělat,krom těch klasickejch věcí,který jsou spotřební a stejně je dělám vždy ještě před intervalama,tak mi dělali hardy-spojku..
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#7 Příspěvek od drbi »

Přesně tak, dočetl jsem se, že náplň v manuální převodovce je celoživotní ale taky jsem se dočetl, že BMW tím celoživotní myslí 160-200 tkm. JInak děkuji za názory a vše popsané nechám vyměnit
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00
Klubové ID: 2474

#8 Příspěvek od Selix »

A co diferencial? Tam je napln celozivotni nebo "celozivotni"?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1778
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Selix píše:A co diferencial? Tam je napln celozivotni nebo "celozivotni"?
rozhodne vymenit ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
R6
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 28.02.2011 01:00

#10 Příspěvek od R6 »

Nemáte někdo přesné specifikace olejů do BMW 3 řady 325i (model E91/E90) s manuální převodovkou? (ono to bude asi stejné pro všechny motorizace E9x ) Hodlám totiž také ve 150tis km vyměnit olej v převodovce a differenciálu. Stejně tak kapalinu serva. Jenže nejsem si jist, co tam nalít.... 8O

Na jakémsi US webu jsem četl, že do převodovky je specifikace 75W/80 a do diffu 75W/90 (samosvor neboli limited slip má 75W-140 - ale ten měla myslím z řady E9x jen M3 a 320is)

...takže sem zabrousil na web Castrol... kde se to víceméně potvrdilo ...

tam do manuální převodovky BMW uvádějí použití CASTROL SYNTRANS B 75W.

pro differenciál (bez samosvoru) uvádějí CASTROL SYNTRAX LONG LIFE 75W-90.

a do posilovače nalejt CASTROL CHF.

Má s tím někdo zkušenost?
Dave320
Registrovaný
Příspěvky: 590
Registrován: úte 14.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek od Brna

#11 Příspěvek od Dave320 »

To by mě tak zajímalo co se vše má dělat třeba při 100, 150 či 200tkm, dá se to někde na netu najít a vyčíst nebo je někdo kdo ví co vše se dělat?
Díky Dave
pear
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 12.06.2011 00:00

#12 Příspěvek od pear »

R6 píše:Nemáte někdo přesné specifikace olejů do BMW 3 řady 325i (model E91/E90) s manuální převodovkou? (ono to bude asi stejné pro všechny motorizace E9x ) Hodlám totiž také ve 150tis km vyměnit olej v převodovce a differenciálu. Stejně tak kapalinu serva. Jenže nejsem si jist, co tam nalít.... 8O

Na jakémsi US webu jsem četl, že do převodovky je specifikace 75W/80 a do diffu 75W/90 (samosvor neboli limited slip má 75W-140 - ale ten měla myslím z řady E9x jen M3 a 320is)

...takže sem zabrousil na web Castrol... kde se to víceméně potvrdilo ...

tam do manuální převodovky BMW uvádějí použití CASTROL SYNTRANS B 75W.

pro differenciál (bez samosvoru) uvádějí CASTROL SYNTRAX LONG LIFE 75W-90.

a do posilovače nalejt CASTROL CHF.

Má s tím někdo zkušenost?
Nevíte někdo kolik litrů do převodovky a kolik litrů do diferenciálu 320D E90
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#13 Příspěvek od Beaver »

Selix píše:A co diferencial? Tam je napln celozivotni nebo "celozivotni"?
Každá náplň je celoživotní. Jak dlouho tam ta původní zůstane bez výměny pak určuje délku toho života. Pár lidí už takhle mělo celoživotní náplň oleje i v motoru, když s ním jezdili 30tkm a pak vyměnili olej i s motorem. Já osobně bych měnil náplň v diferáku tak po 50ti tkm, životnosti mu to rozhodně neubere.
pear
Registrovaný
Příspěvky: 115
Registrován: ned 12.06.2011 00:00

#14 Příspěvek od pear »

Tak jsem našel, že do manuální převodovky mi budou stačit 2l. Nikde jsem nenašel difer. víte někdo?
drbi
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: úte 13.09.2011 00:00

#15 Příspěvek od drbi »

Já už mám těměř všechny oleje vyměněný a už mi zbývá jen dife a co mám zjištěno bude to něco do 2 litrů oleje.
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00
Klubové ID: 2474

#16 Příspěvek od Selix »

kolik je kam potreba naplni se ti vypise po zadani vinu treba tady:
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Odpovědět