
a pasuji mezi sebou tedy vlozky?

A co když někdo nemá prachy na M3??Morte píše:podle mě je závodění po rovině obecně nesmysl...
navíc je na to e36 moc těžká...zajímavě jede až s 3.0 a víc...
s turbokamnama (RS/neRS, čip/dejl) se nejradši potkávám na okreskách na vysočině...
tak s tímhle nesouhlasím, M3 je podle mě trochu jinde...EdyBoyS píše:Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3![]()
Jo, to možná jo, diferenciálem uděláš strašně moc, pak jde taky vyházet všechno zbytečný z interiéru, nahodit laminát/karbon...EdyBoyS píše:...tak vypráším i E46 330i...
kdyz ji mam nafouklou tak joMorte píše:tak s tímhle nesouhlasím, M3 je podle mě trochu jinde...EdyBoyS píše:Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3![]()
Jo, to možná jo, diferenciálem uděláš strašně moc, pak jde taky vyházet všechno zbytečný z interiéru, nahodit laminát/karbon...EdyBoyS píše:...tak vypráším i E46 330i...
Ale ve finále Ti na semaforu vždycky natrhne prdel Twingo s F7P pod kapotou...![]()
Prostě si myslím, že na závodění rovně není e36 úplně nej volba...
No sláva, konečně někdo kdo mě chápe...Teddy píše:Vždycky najdeš auto, který tě na rovince vyklepne! O tom to neni.
Nechte ho tunit. Dělá to pro svojí radost. Když nedokážete poradit tak mu to alespoň nerozmlouvejte.
Naprosto chápu, že nepotřebuje mít maximálku 250, ale že mu stačí 200. Změnou poměru v difu mu to půjde parádně za plynem!!!!
Tohle mam vyzkoušený z motorek a ze čtyřkolek. Stačí jeden zub a jede to pořád po zadním. Bohužel se sníží maximálka, což u bmw není zase tak velkej problém.
EdyBoyS píše:Rychle totiž umí jet každej![]()