Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E36 změna poměru otáček kol

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#21 Příspěvek od norespect »

parada takze mam stredni obal :D

a pasuji mezi sebou tedy vlozky? :)
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#22 Příspěvek od EdyBoyS »

No jsem zvědavej na výkon s motorem M52B28 + sání z M50, nerez svodama SCHMIEDMANN a k tomu ten difec s poměrem 3,46...
Přes zimu se do toho pustím, tak se pak podělím o nějaké info a zážitky.

zatím sháním ten diferák z E34 520i, tak doufám, že tu bude něco za rozumný peníz
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od noname »

Hlavně nesmíš zapomenout nato, že aby to fungovalo, nestačí ti jen svody a sání, musíš udělat celý vyfuk...
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#24 Příspěvek od norespect »

chlapy .. poprosim teda este jednou ..
narvu svornou vlozku z e34 stredni obal)
do stredniho obalu e36 ?
dekuji Vám

nemuzu nejak sehnat speru a mam moznost pouze e34 - a preskladat to neni pro me problem jen potrebuju vedet zdali je to zamenne..
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od noname »

čéče vypadají podobně, myslím, že by to mělo jít, jediný rozdíl je myslím ve snímači rychlosti, e 34 ji bere z kola ? e36 z difu, je to taková placatá vrtule na vložce, nebo se mi to plantá s e39, ta bere rychlost z kola určitě. nezkoušel jsem je zaměnit, ale na 99% si myslím že jsou zaměnitelné. Ale o5 ti vznikne malý problém s ložisky, kde na vložce budou válečky z e34 a na difu Z e36 budou jinak vyběhaná lůžka, což by mohlo hučet...
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#26 Příspěvek od norespect »

dekuju za nazor.. kdyz nesezenu primo e36 vemu tu e 34 a musim este sehnat obal na e36 pac mam malej diff :(

loziska budu menit s tim se pocita.
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od noname »

a ješte nezapomeň na poloosy...
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#28 Příspěvek od norespect »

jojo :)
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#29 Příspěvek od norespect »

no ale podle etky cisla tech vlozek sou jiny:/
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od noname »

to neznamená, že nemůžou pasovat....
norespect
Registrovaný
Příspěvky: 162
Registrován: pát 04.05.2012 00:00

#31 Příspěvek od norespect »

to je ovsem taktez pravda..
protoze pokud dobre ctu tak tady kolega bude davat stalej prevod z e34 na e36 tak by to pasovat melo .. pocitam ze loziska budou jiny,,
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 3047

#32 Příspěvek od Morte »

podle mě je závodění po rovině obecně nesmysl...
navíc je na to e36 moc těžká...zajímavě jede až s 3.0 a víc...

s turbokamnama (RS/neRS, čip/dejl) se nejradši potkávám na okreskách na vysočině... :twisted:
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#33 Příspěvek od EdyBoyS »

Morte píše:podle mě je závodění po rovině obecně nesmysl...
navíc je na to e36 moc těžká...zajímavě jede až s 3.0 a víc...

s turbokamnama (RS/neRS, čip/dejl) se nejradši potkávám na okreskách na vysočině... :twisted:
A co když někdo nemá prachy na M3??
Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3 :)

ten diferák dělá hodně... mám 323i se sáním z M50 + svor 3,15 a na sprint 400m jsem s 328i uplně nastejno, maximálně mi ujede třeba o půl kapoty... 323i sériovou a 325i sériovou vyprášim jak nic... Takže podle mě pokud tam dám motor 2,8 se sáním z M50 a k tomu laděny nerezovy svody dělaný přímo na ten motor a ještě diff s poměrem 3,46 tak vypráším i E46 330i...
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 3047

#34 Příspěvek od Morte »

EdyBoyS píše:Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3 :)
tak s tímhle nesouhlasím, M3 je podle mě trochu jinde...
EdyBoyS píše:...tak vypráším i E46 330i...
Jo, to možná jo, diferenciálem uděláš strašně moc, pak jde taky vyházet všechno zbytečný z interiéru, nahodit laminát/karbon...

Ale ve finále Ti na semaforu vždycky natrhne prdel Twingo s F7P pod kapotou... :lol:
Prostě si myslím, že na závodění rovně není e36 úplně nej volba...
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#35 Příspěvek od Mirda328 »

Morte píše:
EdyBoyS píše:Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3 :)
tak s tímhle nesouhlasím, M3 je podle mě trochu jinde...
EdyBoyS píše:...tak vypráším i E46 330i...
Jo, to možná jo, diferenciálem uděláš strašně moc, pak jde taky vyházet všechno zbytečný z interiéru, nahodit laminát/karbon...

Ale ve finále Ti na semaforu vždycky natrhne prdel Twingo s F7P pod kapotou... :lol:
Prostě si myslím, že na závodění rovně není e36 úplně nej volba...
kdyz ji mam nafouklou tak jo :))) :twisted: jinak ne , s upravenou atmoskou jsem sotva stacil US M3 pokud neresi, vacky, ventily, pisty, kliku ,ojnice, setrvak, vyfuk, sani, program, vahu atd..... pak i atmo
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#36 Příspěvek od Teddy »

Vždycky najdeš auto, který tě na rovince vyklepne! O tom to neni.
Nechte ho tunit. Dělá to pro svojí radost. Když nedokážete poradit tak mu to alespoň nerozmlouvejte.
Naprosto chápu, že nepotřebuje mít maximálku 250, ale že mu stačí 200. Změnou poměru v difu mu to půjde parádně za plynem!!!!
Tohle mam vyzkoušený z motorek a ze čtyřkolek. Stačí jeden zub a jede to pořád po zadním. Bohužel se sníží maximálka, což u bmw není zase tak velkej problém. :-)
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#37 Příspěvek od EdyBoyS »

Teddy píše:Vždycky najdeš auto, který tě na rovince vyklepne! O tom to neni.
Nechte ho tunit. Dělá to pro svojí radost. Když nedokážete poradit tak mu to alespoň nerozmlouvejte.
Naprosto chápu, že nepotřebuje mít maximálku 250, ale že mu stačí 200. Změnou poměru v difu mu to půjde parádně za plynem!!!!
Tohle mam vyzkoušený z motorek a ze čtyřkolek. Stačí jeden zub a jede to pořád po zadním. Bohužel se sníží maximálka, což u bmw není zase tak velkej problém. :-)
No sláva, konečně někdo kdo mě chápe...
Jako až mi bude 40 nebo až budu mít rodinu, barák, manželku, děcka atd, tak nebudu řešit takovy zbytečny úpravy, ale jelikož je mi 23 a mám radost z každé jízdy ve svym kupé, tak mám radost i z následných úprav...
Dřív jsem jezdíval motokros, takže vím, o čem mluvíš :)
Měl jsem Hondu CR 250 2T a ta šla opravdu hodně za plynem :D něco takového chci i s mým kupé, protože rychlost mě opravdu moc neláká... Rychle totiž umí jet každej :lol:
Chci auto ktery bude mit brutální zrychlení a se kterym se bude dat jezdit nádherně smykem, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne.

Každopádně kámoš zkoušel Isovej diferák s použitím celé zadní nápravy z IS na 325i a měl tedy to, co bych rád - motor 2,5 a poměr difu 3,45... mělo to prej brutálně krátky kvalty, ale takovej zátah co to mělo na trojku, mám já max na jedničku :D
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od noname »

dif s poměrem 3,45 bych sehnal, (známý) pakliže by jsi měl zájem, poskládal bych ti to...
Morte
Registrovaný
Příspěvky: 213
Registrován: pon 24.11.2008 01:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 3047

#39 Příspěvek od Morte »

EdyBoyS píše:Rychle totiž umí jet každej :lol:

kéž by...

nechtěl jsem nikomu nic rozmlouvat, jenom říkám, že na tenhle druh závodění je e36 špatný auto...

každopádně jak už jsem psal- odlehči to...vyhaž co jde, 100 kilo dolů udělá zázraky...
pokud chceš aby líp lítala ručička otáčkoměru tak se dá ještě odlehčit spojka...ta dvouhmota není nejlehčí...
EdyBoyS
Registrovaný
Příspěvky: 859
Registrován: pon 28.02.2011 01:00
Bydliště: Olomouc

#40 Příspěvek od EdyBoyS »

noname píše:dif s poměrem 3,45 bych sehnal, (známý) pakliže by jsi měl zájem, poskládal bych ti to...
Tak pokud to půjde přeskládat do toho mýho diffu, tak bych do toho šel... kolik za něj chceš?
Odpovědět