a pasuji mezi sebou tedy vlozky?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 změna poměru otáček kol
-
noname
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2290
- Kontaktovat uživatele:
čéče vypadají podobně, myslím, že by to mělo jít, jediný rozdíl je myslím ve snímači rychlosti, e 34 ji bere z kola ? e36 z difu, je to taková placatá vrtule na vložce, nebo se mi to plantá s e39, ta bere rychlost z kola určitě. nezkoušel jsem je zaměnit, ale na 99% si myslím že jsou zaměnitelné. Ale o5 ti vznikne malý problém s ložisky, kde na vložce budou válečky z e34 a na difu Z e36 budou jinak vyběhaná lůžka, což by mohlo hučet...
A co když někdo nemá prachy na M3??Morte píše:podle mě je závodění po rovině obecně nesmysl...
navíc je na to e36 moc těžká...zajímavě jede až s 3.0 a víc...
s turbokamnama (RS/neRS, čip/dejl) se nejradši potkávám na okreskách na vysočině...
Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3
ten diferák dělá hodně... mám 323i se sáním z M50 + svor 3,15 a na sprint 400m jsem s 328i uplně nastejno, maximálně mi ujede třeba o půl kapoty... 323i sériovou a 325i sériovou vyprášim jak nic... Takže podle mě pokud tam dám motor 2,8 se sáním z M50 a k tomu laděny nerezovy svody dělaný přímo na ten motor a ještě diff s poměrem 3,46 tak vypráším i E46 330i...
tak s tímhle nesouhlasím, M3 je podle mě trochu jinde...EdyBoyS píše:Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3![]()
Jo, to možná jo, diferenciálem uděláš strašně moc, pak jde taky vyházet všechno zbytečný z interiéru, nahodit laminát/karbon...EdyBoyS píše:...tak vypráším i E46 330i...
Ale ve finále Ti na semaforu vždycky natrhne prdel Twingo s F7P pod kapotou...
Prostě si myslím, že na závodění rovně není e36 úplně nej volba...
kdyz ji mam nafouklou tak joMorte píše:tak s tímhle nesouhlasím, M3 je podle mě trochu jinde...EdyBoyS píše:Znám plno lidí, co má upravenou 2,8 a jede to stejně, mnohkdy i líp jak série E36 M3![]()
Jo, to možná jo, diferenciálem uděláš strašně moc, pak jde taky vyházet všechno zbytečný z interiéru, nahodit laminát/karbon...EdyBoyS píše:...tak vypráším i E46 330i...
Ale ve finále Ti na semaforu vždycky natrhne prdel Twingo s F7P pod kapotou...![]()
Prostě si myslím, že na závodění rovně není e36 úplně nej volba...
Vždycky najdeš auto, který tě na rovince vyklepne! O tom to neni.
Nechte ho tunit. Dělá to pro svojí radost. Když nedokážete poradit tak mu to alespoň nerozmlouvejte.
Naprosto chápu, že nepotřebuje mít maximálku 250, ale že mu stačí 200. Změnou poměru v difu mu to půjde parádně za plynem!!!!
Tohle mam vyzkoušený z motorek a ze čtyřkolek. Stačí jeden zub a jede to pořád po zadním. Bohužel se sníží maximálka, což u bmw není zase tak velkej problém.
Nechte ho tunit. Dělá to pro svojí radost. Když nedokážete poradit tak mu to alespoň nerozmlouvejte.
Naprosto chápu, že nepotřebuje mít maximálku 250, ale že mu stačí 200. Změnou poměru v difu mu to půjde parádně za plynem!!!!
Tohle mam vyzkoušený z motorek a ze čtyřkolek. Stačí jeden zub a jede to pořád po zadním. Bohužel se sníží maximálka, což u bmw není zase tak velkej problém.
No sláva, konečně někdo kdo mě chápe...Teddy píše:Vždycky najdeš auto, který tě na rovince vyklepne! O tom to neni.
Nechte ho tunit. Dělá to pro svojí radost. Když nedokážete poradit tak mu to alespoň nerozmlouvejte.
Naprosto chápu, že nepotřebuje mít maximálku 250, ale že mu stačí 200. Změnou poměru v difu mu to půjde parádně za plynem!!!!
Tohle mam vyzkoušený z motorek a ze čtyřkolek. Stačí jeden zub a jede to pořád po zadním. Bohužel se sníží maximálka, což u bmw není zase tak velkej problém.
Jako až mi bude 40 nebo až budu mít rodinu, barák, manželku, děcka atd, tak nebudu řešit takovy zbytečny úpravy, ale jelikož je mi 23 a mám radost z každé jízdy ve svym kupé, tak mám radost i z následných úprav...
Dřív jsem jezdíval motokros, takže vím, o čem mluvíš
Měl jsem Hondu CR 250 2T a ta šla opravdu hodně za plynem
Chci auto ktery bude mit brutální zrychlení a se kterym se bude dat jezdit nádherně smykem, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne.
Každopádně kámoš zkoušel Isovej diferák s použitím celé zadní nápravy z IS na 325i a měl tedy to, co bych rád - motor 2,5 a poměr difu 3,45... mělo to prej brutálně krátky kvalty, ale takovej zátah co to mělo na trojku, mám já max na jedničku
EdyBoyS píše:Rychle totiž umí jet každej![]()
kéž by...
nechtěl jsem nikomu nic rozmlouvat, jenom říkám, že na tenhle druh závodění je e36 špatný auto...
každopádně jak už jsem psal- odlehči to...vyhaž co jde, 100 kilo dolů udělá zázraky...
pokud chceš aby líp lítala ručička otáčkoměru tak se dá ještě odlehčit spojka...ta dvouhmota není nejlehčí...
