Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Čistění váhy vzduchu M52

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00
Klubové ID: 3003

#1 Příspěvek od Figa »

Ahoj jak nejlépe vyčistit váhu vzduchu u M52 mám vložku K&N a mám strach, že mi to ten olej zanese. Někde jsem četl isopropylen, líh, čistič na brzdy.. Má se demontovat nebo to stačí jen prostříknout? Jakmile bych to vyčistil dal bych sem návod s fotkama.
Stefca
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: sob 24.09.2011 00:00
Bydliště: Vrchlabí

#2 Příspěvek od Stefca »

vyndat vahu ven a prostrikat to cisticem brzd a nechat vyschnout
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce
Klubové ID: 1841

#3 Příspěvek od BudVlad »

..................
Přílohy
MAF.jpg
MAF.jpg (15.46 KiB) Zobrazeno 1199 x
Obrázek
kkarel
Registrovaný
Příspěvky: 53
Registrován: stř 14.11.2007 01:00

#4 Příspěvek od kkarel »

Pokud čistič brzd máte po ruce tak ho s klidným svědomím použijte, ale kupovat ho kvuli tomu je asi nerozumné.
Hlavní složkou toho co se prodává jako čistič brzd je PB (propan butan až 60%) doplněno cca 20% acetonu a 10% benzinu)
Suma sumarum jde o to použít nějaké organické rozpouštědlo, odmaštovadlo a to v nějaké čisté formě.
Ja naposledy použil izopropyl, protože ho mám po ruce v čistší formě než aceton.
Rozhodující je nechat dobře vyschnout. Má zkušenost, zatím pomohlo vždy , subjektivně váha pak prvních řekněme 100km trochu převažovala což se projevilo tak o 0,5l vyšší spotřebou, následně se to srovnalo .
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#5 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Je to trošku OT, ale nevíte někdo, jestli se dá nějak zjistit správná funkce váhy vzduchu? Dá se to nějak proměřit nebo tak něco?
Addict
Registrovaný
Příspěvky: 332
Registrován: sob 10.03.2007 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 2451

#6 Příspěvek od Addict »

Samozrejme,ze se da promerit.
Nejjednodussi je mereni vystupniho napeti, jen je potreba znat bud napetovou charakteristiku konkretni vahy nebo dohledat konkretni hodnoty v autodatech.
Pokud by se Ti ani jedno nepodarilo zjistit,tak samotna charakteristika by mela jit take vycist i s ridici jednotky,ktera ji mimochodem potrebuje i pro stanoveni delky vstriku apod....
Pokud je vaha uplne spatna,tak ji vetsinou odhali i bezna diagnostika,ale ze by vaha prestala fungovat v celem spektru "otacek" se az tak nestava.Vetsinou se jen snizi citlivost (v nizsich otackach) nebo moznost zmerit vetsi mnozstvi,coz je castejsi.

Urcite nekdo poradi lepe a fundovaneji,popsal jsem to v rychlosti a polopaticky.
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4038
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa
Klubové ID: 3260

#7 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Přesně to bych potřebval aby mi to někdo popsal. Já mám právě problém s výkonem a tak mě napadla ta váha. Pročetl jsi si právě, že když je špatná tak to auto taky nepojede a že klidně může posílat takový hodnoty, že si ŘJ jednotka myslí že je -45°C a leje tam palivo naprd no... jenže jsem v tomhle začátečník, takže víc než si vyndat a vyčistit neumím no.
Odpovědět