Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Čistění váhy vzduchu M52
Pokud čistič brzd máte po ruce tak ho s klidným svědomím použijte, ale kupovat ho kvuli tomu je asi nerozumné.
Hlavní složkou toho co se prodává jako čistič brzd je PB (propan butan až 60%) doplněno cca 20% acetonu a 10% benzinu)
Suma sumarum jde o to použít nějaké organické rozpouštědlo, odmaštovadlo a to v nějaké čisté formě.
Ja naposledy použil izopropyl, protože ho mám po ruce v čistší formě než aceton.
Rozhodující je nechat dobře vyschnout. Má zkušenost, zatím pomohlo vždy , subjektivně váha pak prvních řekněme 100km trochu převažovala což se projevilo tak o 0,5l vyšší spotřebou, následně se to srovnalo .
Hlavní složkou toho co se prodává jako čistič brzd je PB (propan butan až 60%) doplněno cca 20% acetonu a 10% benzinu)
Suma sumarum jde o to použít nějaké organické rozpouštědlo, odmaštovadlo a to v nějaké čisté formě.
Ja naposledy použil izopropyl, protože ho mám po ruce v čistší formě než aceton.
Rozhodující je nechat dobře vyschnout. Má zkušenost, zatím pomohlo vždy , subjektivně váha pak prvních řekněme 100km trochu převažovala což se projevilo tak o 0,5l vyšší spotřebou, následně se to srovnalo .
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 332
- Registrován: sob 10.03.2007 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 2451
Samozrejme,ze se da promerit.
Nejjednodussi je mereni vystupniho napeti, jen je potreba znat bud napetovou charakteristiku konkretni vahy nebo dohledat konkretni hodnoty v autodatech.
Pokud by se Ti ani jedno nepodarilo zjistit,tak samotna charakteristika by mela jit take vycist i s ridici jednotky,ktera ji mimochodem potrebuje i pro stanoveni delky vstriku apod....
Pokud je vaha uplne spatna,tak ji vetsinou odhali i bezna diagnostika,ale ze by vaha prestala fungovat v celem spektru "otacek" se az tak nestava.Vetsinou se jen snizi citlivost (v nizsich otackach) nebo moznost zmerit vetsi mnozstvi,coz je castejsi.
Urcite nekdo poradi lepe a fundovaneji,popsal jsem to v rychlosti a polopaticky.
Nejjednodussi je mereni vystupniho napeti, jen je potreba znat bud napetovou charakteristiku konkretni vahy nebo dohledat konkretni hodnoty v autodatech.
Pokud by se Ti ani jedno nepodarilo zjistit,tak samotna charakteristika by mela jit take vycist i s ridici jednotky,ktera ji mimochodem potrebuje i pro stanoveni delky vstriku apod....
Pokud je vaha uplne spatna,tak ji vetsinou odhali i bezna diagnostika,ale ze by vaha prestala fungovat v celem spektru "otacek" se az tak nestava.Vetsinou se jen snizi citlivost (v nizsich otackach) nebo moznost zmerit vetsi mnozstvi,coz je castejsi.
Urcite nekdo poradi lepe a fundovaneji,popsal jsem to v rychlosti a polopaticky.
-
fabledwarrior
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 22.11.2011 01:00
- Bydliště: Česká Lípa
- Klubové ID: 3260
Přesně to bych potřebval aby mi to někdo popsal. Já mám právě problém s výkonem a tak mě napadla ta váha. Pročetl jsi si právě, že když je špatná tak to auto taky nepojede a že klidně může posílat takový hodnoty, že si ŘJ jednotka myslí že je -45°C a leje tam palivo naprd no... jenže jsem v tomhle začátečník, takže víc než si vyndat a vyčistit neumím no.