Po repasu vanosu se mi po načtení diagnostiky objevila hláška: Error Code 212 Vanos: Mechanically Jammed. Tušíte někdo co to je?
Motor jsem nastartoval, chvíli tam něco chrastilo (netušim co???), cca 15vteřin a pak klid, jinak motor zní normálně a do otáček jde plynule - zkoušeno jen chvilku v garáži na místě, ještě bez vody a tak.
Tušíte někdo co to je nebo co jsem mohl udělat špatně?? Dík.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vanos-repase, rachot
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Tak elektromagnetu nic neni. Znovu jsem to celý rozhodil a sundal vanos, všechno se zdá být ok, vanos přidřenej neni tak nevim. Jedinný co mě napadlo, tak to, že jsem nepoužil přípravek na napnutí rozvodovýho řemene, když jsem dotahoval kolo na výfukový vačce. Tak jedinně že by byly mírně nepřesně nastavený vačky proti sobě.
Tady ho používaji: http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Timing.htm
Tady ho používaji: http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Timing.htm
nejak som na tuto temu zabudol
tych srub je tam 5, staci nato !!ROVNY!! ockovky kluc s rozmerom 10 a ide to bez vecsich problemov, zacnes tym hornym, potom das jeden napravo a nasledne ides dolava este dalsie 3, stale si uvolnis miesto ku dalsej srube. (dotahujes to presne opacne, od najspodnejsej)
Co sa tika vymeny rattle kitu, aj to mam oskusane - potrebujes nato take slusnejsie plicky (ten druh kliesti ktore su v standardnej vybave), vhodne su troska uzsie a dlhsie a jednoducho ti s tym niekto pomoze, poriadne uchyti tu hlavicu vanosu a ty len trhnes klucom - bud 17 alebo 18mm - treba davat extremny bacha !!!! pravy!!! zavit torxovej sruby
co sa tika postovneho, staci napisat, ano cechy niesu problem, ale standardna posta do ciech je 9,80 a hafo papierov ;(
tych srub je tam 5, staci nato !!ROVNY!! ockovky kluc s rozmerom 10 a ide to bez vecsich problemov, zacnes tym hornym, potom das jeden napravo a nasledne ides dolava este dalsie 3, stale si uvolnis miesto ku dalsej srube. (dotahujes to presne opacne, od najspodnejsej)
Co sa tika vymeny rattle kitu, aj to mam oskusane - potrebujes nato take slusnejsie plicky (ten druh kliesti ktore su v standardnej vybave), vhodne su troska uzsie a dlhsie a jednoducho ti s tym niekto pomoze, poriadne uchyti tu hlavicu vanosu a ty len trhnes klucom - bud 17 alebo 18mm - treba davat extremny bacha !!!! pravy!!! zavit torxovej sruby
co sa tika postovneho, staci napisat, ano cechy niesu problem, ale standardna posta do ciech je 9,80 a hafo papierov ;(