Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW e90/91 motor N47 (rozvodova retaz)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#1 Příspěvek od coWon »

caute klubaci... nahodou tu neriesite problem s klepanim rozvodovej retaze na diesloch pod kodom motora N47 (318d, 320d.....) ????
je to udajne vyrobna chyba..
my to riesime tu:
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... 60203.html

rozbehlo sa to od 4tej strany

dakujem za postrehy
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#2 Příspěvek od coWon »

nikto tu nema taky problem? :roll:
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00
Klubové ID: 2474

#3 Příspěvek od Selix »

Zajimavy, je dobre to vedet. Tady se to myslim jeste neresilo
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#4 Příspěvek od coWon »

no je to dost vazna vec..
chalan bol v bmw v presove a tam uz maju 12 pripadov s roztrhnutou retazou :roll:
mawis
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 07.05.2012 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od mawis »

Nazdar lidičky.
Mám 318D E91, 2007, 105kw, 128 000!!! při smrti motoru N47D20A. Auto začalo vydávat zmiňované klepání nebo jak to popsat a zejména na studený motor. Byl to kovový zvuk, ale říkal jsem si, že to vydrží do prohlídky v servisu. Jezdi jsem s tím asi 2000km, až jednou při jízdě z kopce na 4ku bez plynu došlo k totálnímu zničení motoru. Po odtažení do servisu mi bylo řečeno, že motor je KO a bez komprese. Bylo mi řečeno, že je to asi výrobní vada. Dostal jsem zcela nový motor od BMW za zlomek ceny nového cca 60 000Kč a z toho usuzuji, že je to průser u BMW. Nevím co se stalo, protože se zničený motor posílal zpátky do Německa výměnou za nový. Jen v Brně jich prý bylo měněno více jak deset.
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00
Klubové ID: 2474

#6 Příspěvek od Selix »

mawis píše:Jen v Brně jich prý bylo měněno více jak deset.
asi v Renocaru ze? minuly tyden jsem se jich na tohle ptal a technik u prijmu rikal, ze za 7 let co tam dela vi o trech takovychto problemech, z toho to byly dve 318d, najeto pres 200 tkm, sluzebni a ze to bylo spatnym zachazenim. ze mam byt v klidu, ze o zadne vyrobni vade nevi. proste asi seriozni servis :roll:
Dave320
Registrovaný
Příspěvky: 590
Registrován: úte 14.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek od Brna

#7 Příspěvek od Dave320 »

Tak to by mě taky zajímalo, hlavně o které motory se jedná zda 318d nebo i 320d a jaký typ zda N47 nebo M47, víte někdo o jaký motor se jedná?
Jsem si přečetl i to na sk ale nic určitého jsem tam nenašel.Může tedy někdo říct o jaký motor se jedná? Co to bylo za motory v tom Brně?
Selix
Registrovaný
Příspěvky: 479
Registrován: stř 09.06.2010 00:00
Klubové ID: 2474

#8 Příspěvek od Selix »

Na tom SK foru, i na tech zahranicnich, jde vetsinou o N47, 318d i 320d. I kdyz neco tam problesklo i o M47. Co to bylo za motory v Brne nevim.
BMW_320D
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pát 10.01.2014 01:00

#9 Příspěvek od BMW_320D »

Čau,

chtěl bych se zeptat uživatele MAWIS. Jak přesně probíhalo jednání s BMW ohledně výměny motoru.
Mám BMW E90 320D rok 2007, koupený od autorizovaného dealera, servisováno pouze v autorizovaných servisech, po 101 000km prasknul rozvodový řetěz a motor je na odpis. Děkuji
Odpovědět