Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW e90/91 motor N47 (rozvodova retaz)
Nazdar lidičky.
Mám 318D E91, 2007, 105kw, 128 000!!! při smrti motoru N47D20A. Auto začalo vydávat zmiňované klepání nebo jak to popsat a zejména na studený motor. Byl to kovový zvuk, ale říkal jsem si, že to vydrží do prohlídky v servisu. Jezdi jsem s tím asi 2000km, až jednou při jízdě z kopce na 4ku bez plynu došlo k totálnímu zničení motoru. Po odtažení do servisu mi bylo řečeno, že motor je KO a bez komprese. Bylo mi řečeno, že je to asi výrobní vada. Dostal jsem zcela nový motor od BMW za zlomek ceny nového cca 60 000Kč a z toho usuzuji, že je to průser u BMW. Nevím co se stalo, protože se zničený motor posílal zpátky do Německa výměnou za nový. Jen v Brně jich prý bylo měněno více jak deset.
Mám 318D E91, 2007, 105kw, 128 000!!! při smrti motoru N47D20A. Auto začalo vydávat zmiňované klepání nebo jak to popsat a zejména na studený motor. Byl to kovový zvuk, ale říkal jsem si, že to vydrží do prohlídky v servisu. Jezdi jsem s tím asi 2000km, až jednou při jízdě z kopce na 4ku bez plynu došlo k totálnímu zničení motoru. Po odtažení do servisu mi bylo řečeno, že motor je KO a bez komprese. Bylo mi řečeno, že je to asi výrobní vada. Dostal jsem zcela nový motor od BMW za zlomek ceny nového cca 60 000Kč a z toho usuzuji, že je to průser u BMW. Nevím co se stalo, protože se zničený motor posílal zpátky do Německa výměnou za nový. Jen v Brně jich prý bylo měněno více jak deset.
asi v Renocaru ze? minuly tyden jsem se jich na tohle ptal a technik u prijmu rikal, ze za 7 let co tam dela vi o trech takovychto problemech, z toho to byly dve 318d, najeto pres 200 tkm, sluzebni a ze to bylo spatnym zachazenim. ze mam byt v klidu, ze o zadne vyrobni vade nevi. proste asi seriozni servismawis píše:Jen v Brně jich prý bylo měněno více jak deset.
