Ja tedka neco podobnyho resil u M20motoru sic starší ale princip stejnej rekneme ... primarne zacit diagnostikou , nasledne budes vedet co je spatne ... kdyz uz jsi byl na brzde tak tam je kurevsky poznat jestli ma auto spravnou smes ci ne , i kdyz tam je odvetravani tak z toho musi byt cejtit jako svina ze to je nakrmeny

ja zacal primarne lambdou (origo bosch) a ejhle ono to celkem ozilo a zlepsila se reakce na plyn , vymeneny vsechny filtry , ono ten vzduchac se nezda ale to se zajebe hnedka. hlavu mam zabrosušenou , tlaky v motoru jakš takš ale nový písty s výbrusem jsou už další v pořadí

každopádně u M50 koupit čidla kliky a hlavně vačky NOVÝ bosch nebo siemens , lambdy BOSCH , skontrolovat rozvody jestli jsou spravne nastaveny , svíčky vyměnit , pak regulátor tlaku paliva , palivový čerpadlo jestli vubec tlaci dost stavy , vstriky jestli tam jsou vubec ty co tam maji byt , a jestli maji prutok jakej maji mit ... je toho dost , auto mas stary pomale 20let a proste za tu dobu nevis co tam kdo zkurvil
