Tak bych se chtěl zeptat jestli by někdo neporadil co stim.. jestli by se vyplatilo koníky pochytat a narvat zpátky nebo rovnou jiný motor??
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Oživení M50B25i
Zdravim, potřeboval bych poradit a to ohledně oživení motoru v mé E36. Je to 325i z 1992 takže bezvanos, nedávno jsem byl na brzdě a výsledek byl docela znepokující. Vim že brzda trochu zkresluje, ale o tolikhle to už asi jenom kvůli ní nebude...
No vyšlo prostě tohle: Maximální točivý moment 212,8Nm při 4851 ot/min, Max výkon 167,49PS při 6032 ot/min, vykon navyšen o 2,4% posle ISO. Ještě v motoru není žádný tuning všechno série.. Jako beru to že už je to dědek a pár koníků hold uteče, ale tolikhle to je docela dost no podle mého.
Tak bych se chtěl zeptat jestli by někdo neporadil co stim.. jestli by se vyplatilo koníky pochytat a narvat zpátky nebo rovnou jiný motor??
Tak bych se chtěl zeptat jestli by někdo neporadil co stim.. jestli by se vyplatilo koníky pochytat a narvat zpátky nebo rovnou jiný motor??
-
noname
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 2290
- Kontaktovat uživatele:
je to výkon na zadní kola ? to by tak odpovídalo, nebo ti připočetli ztráty a je to tedy výkon na motoru ? pokud je to na motoru udělej základní údržbu jak bylo výše zmíněno - filtry vzduch palivo, zásadní rozdíly, když na to někdo sral... samo diagnostika - elektronika, motoru nemusí být technicky vůbec nic 
Svíčky jsem dělal(tak tejden to startovalo nádherně, motor nebyl skoro ani cejtit že je nastartovanej a po tejdnu to začalo hůř startovat tak až po třech sekundách, pro srovnání když jsem je tam dal nový tak sem jenom otočil a motor naskočil okamžitě... jinak kdy jsem je měnil tak snad třetí a pátá svíčka byla ochcaná. Jinak filtry vyměněn jak vzduch tak i oleják(bohužel olej neměněn) jinak z motoru nic neteče nikde nic ani neprosakuje... jinak hadice to netušim no
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Já taky naháním koně zpět pod kapotu (M52B25)...už mě to stálo cca 20tis kč...a ještě to asi není ideální.Pro představu,co jsem měnil:NOVÉ:váha 7tis kč,čidlo vačky,kliky,teploty cca 3.500kč,separátor oleje,koleno sání cca 2000kč,svíce,filtry ....POUŽITÉ:vstřiky,lambdy,motorová el.,potenciometr,ŘJ,výfuk+sání z M50B25...určitě jsem na něco zapomněl.Ještě budu kupovat nové lambdy a potenciometr,ať to mám komplet a pak na brzdu.A jestli tam ten výkon nebude,shodím to ze skály!Jinak mám rok a něco zpět komplet dělanou hlavu a čištěný celý motor..
Než se rozhodneš investovat,určitě nech změřit tlaky.A rozhodně nekupuj použitý díly,fakt se to nevyplatí.
Než se rozhodneš investovat,určitě nech změřit tlaky.A rozhodně nekupuj použitý díly,fakt se to nevyplatí.
tak řekněme že filtr byl levnej tak sem si řek proč ho nevyměnit
jinak původní majitel mi při prodeji nejmín třikrát řek at ten volej neměnim že je tam novej od castrolu a snad mi ukázla i ůčtenku, ale ted už stejnak ho budu muset vyměnit.
Známej mi ještě poradil jestli jsou správně seštelované vačky...
Jinak ty cívky sem se pokoušel měřit podle knížky Jak na to.. a všechny ukazovali stejný hodnoty tak sem došel závěru že jsou snad dobrý, ale asi moc nevypadaj pač motor má občas dost cukavej chod no
Než jsem vyměnil ty svíčky tak když ste seděli v autě tak jste cejtily jak se auto v intervalech chvěje.. po výměně to přestalo dělat tak razantně.
Jinak to vyčištění hlavy bych chtěl udělat taky a koukal jsem i kolik stojí sada na přetesnění motoru komplet, ale spíš se bojim že když to necham udělat tak narazim na nákýho curáka kterej ten motor akorát zesere a já mu vypláznu x tisíc a motor bude vpíče...
jinak tam mám konec vejfuku z 328 a ted budu dávat laděné svody
Známej mi ještě poradil jestli jsou správně seštelované vačky...
Jinak ty cívky sem se pokoušel měřit podle knížky Jak na to.. a všechny ukazovali stejný hodnoty tak sem došel závěru že jsou snad dobrý, ale asi moc nevypadaj pač motor má občas dost cukavej chod no
Jinak to vyčištění hlavy bych chtěl udělat taky a koukal jsem i kolik stojí sada na přetesnění motoru komplet, ale spíš se bojim že když to necham udělat tak narazim na nákýho curáka kterej ten motor akorát zesere a já mu vypláznu x tisíc a motor bude vpíče...
jinak tam mám konec vejfuku z 328 a ted budu dávat laděné svody
olej měním i kdyby mi předchozí majitel ukázal archu umluvy a v ní účtenku
, pokud předpokládáme, že jsou cívky vpořádku, zaměřil bych se na to, co tankuješ. uplně stejný problémy mi to dělalo po natankování podezřele levného benzínu.
jinak ty vačky by musely být hnuté na rozvodech- takže leda by se v tom někdo vrtal
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Ja tedka neco podobnyho resil u M20motoru sic starší ale princip stejnej rekneme ... primarne zacit diagnostikou , nasledne budes vedet co je spatne ... kdyz uz jsi byl na brzde tak tam je kurevsky poznat jestli ma auto spravnou smes ci ne , i kdyz tam je odvetravani tak z toho musi byt cejtit jako svina ze to je nakrmeny
ja zacal primarne lambdou (origo bosch) a ejhle ono to celkem ozilo a zlepsila se reakce na plyn , vymeneny vsechny filtry , ono ten vzduchac se nezda ale to se zajebe hnedka. hlavu mam zabrosušenou , tlaky v motoru jakš takš ale nový písty s výbrusem jsou už další v pořadí
každopádně u M50 koupit čidla kliky a hlavně vačky NOVÝ bosch nebo siemens , lambdy BOSCH , skontrolovat rozvody jestli jsou spravne nastaveny , svíčky vyměnit , pak regulátor tlaku paliva , palivový čerpadlo jestli vubec tlaci dost stavy , vstriky jestli tam jsou vubec ty co tam maji byt , a jestli maji prutok jakej maji mit ... je toho dost , auto mas stary pomale 20let a proste za tu dobu nevis co tam kdo zkurvil 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
