Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výdrž baterie - e90
Čau,
před měsícem jsem si nechal dobít v akumě moji originál BMW batreii z e91 330d, z důvodu slabšího napětí.
Měl jsem špatné žhaviče, takže auto v zimě déle startovalo až jednou nenastartovalo vůbec a zrovna po ruce nebylo žádné k nastartování přes kabely.
Takže za 880Kč mi baterii dobili s tím, že je ok.
Po instalaci nových žhavičů s novou řídící jednotkou a nabité baterie auto naskočilo na drc.
Bohužel minulý týden jsem stál cca. 10 minut na parkovišti se zapnutým radiem a auto už nastartovat nešlo. Takže opět start přes kabely a vše ok.
Doma jsem opět nechal hrát radio abych prověřil, jestli to nebyla náhoda a nebyla. Opět auto nenastartovalo.
Ptám se, je možné, že by v akumě nějak poškodili baterii nebo může být závada v elektroinstalaci?
Díky za odpovědi.
PS Něco podobného se řešilo na e90post a tam prý to řešili novou baterii a přeprogramováním auta...
před měsícem jsem si nechal dobít v akumě moji originál BMW batreii z e91 330d, z důvodu slabšího napětí.
Měl jsem špatné žhaviče, takže auto v zimě déle startovalo až jednou nenastartovalo vůbec a zrovna po ruce nebylo žádné k nastartování přes kabely.
Takže za 880Kč mi baterii dobili s tím, že je ok.
Po instalaci nových žhavičů s novou řídící jednotkou a nabité baterie auto naskočilo na drc.
Bohužel minulý týden jsem stál cca. 10 minut na parkovišti se zapnutým radiem a auto už nastartovat nešlo. Takže opět start přes kabely a vše ok.
Doma jsem opět nechal hrát radio abych prověřil, jestli to nebyla náhoda a nebyla. Opět auto nenastartovalo.
Ptám se, je možné, že by v akumě nějak poškodili baterii nebo může být závada v elektroinstalaci?
Díky za odpovědi.
PS Něco podobného se řešilo na e90post a tam prý to řešili novou baterii a přeprogramováním auta...
-
KKarlos111
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: ned 27.02.2011 01:00
-
kawazx6r01
- Registrovaný
- Příspěvky: 435
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
-
KKarlos111
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: ned 27.02.2011 01:00
No to je právě problém/otázka, co v tom je… Pokud to je gelovka nebo AGM (které BMW poslední roky dává jako standard), tak je na to potřeba spešl nabíječka atp. a nová AGMka taky bude stát ke 4k…
Otázka je, jestli náhodou neni auto nastavený na normální baterku třeba a neni tam místo ní AGM (nebo opačně), to pak ŘJ alternátoru může při nabíjení baterku dobře oddělávat…
Jinak souhlas tady, aktuální baterku mam taky jen pár let starou a stačí chvíle nepozornosri a je hned vybitá (resp. BC napráší, že je slabá…) Radši koupim novou a necham jí nakódovat a zaregistrovat do auta, ať se trochu srovnají IBS a ostatní moduly, co s tim souvisí…
Otázka je, jestli náhodou neni auto nastavený na normální baterku třeba a neni tam místo ní AGM (nebo opačně), to pak ŘJ alternátoru může při nabíjení baterku dobře oddělávat…
Jinak souhlas tady, aktuální baterku mam taky jen pár let starou a stačí chvíle nepozornosri a je hned vybitá (resp. BC napráší, že je slabá…) Radši koupim novou a necham jí nakódovat a zaregistrovat do auta, ať se trochu srovnají IBS a ostatní moduly, co s tim souvisí…
-
KKarlos111
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: ned 27.02.2011 01:00
Aniž bych chtěl blbě radit, tak u nových aut jsou ve všech modulech nakódované VIN (proto se všechny nové, přidané a měněné moduly musí nakódovávat), proto žádný kód k rádiu jako to bývalo dřiv není potřeba.
Nicméně stejně doporučuju připojit na nabíjecí špunty v motorovém prostoru druhou baterii, nebude ti to pak házet chyby aktivního řízení, airbagů a podobné co se může objevit, taky nepřijdeš o paměti a nastavení.
Nicméně stejně doporučuju připojit na nabíjecí špunty v motorovém prostoru druhou baterii, nebude ti to pak házet chyby aktivního řízení, airbagů a podobné co se může objevit, taky nepřijdeš o paměti a nastavení.
-
KKarlos111
- Registrovaný
- Příspěvky: 154
- Registrován: ned 27.02.2011 01:00




