Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

TDS po výměně startéru nechce otočit ???////vyřešeno

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#1 Příspěvek od Lucifer »

Omlouvám se, jestli zakládam tenhle topic znovu, ale dnes jsem vyměňoval startér za jiný a po výměně nažhavím, ale víc se už neděje jako kdybych měl zablokovanej imobilizér a nechtěl mě nechat nastartovat.

Asi je určtě možný, že jsou někde vypadlý konektory jak jsem v tom lovil ten startér, jen by mě zajímalo co vše se děje když auto spíná startér, nebo jestli mám hledat nějaký relátka či pojistky a kde se nacházejí jde o M51 TDS

Díky za rady :palec:
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#2 Příspěvek od Tompo »

Osobně to tipuji na konektor přímo na startéru, kam je proud ze spínašky.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#3 Příspěvek od Lucifer »

Myslíš ty 3 matky ? 2 malý jsou kostra a jedna velká je + tak ty ? :wink:
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#4 Příspěvek od Tompo »

Ty malý jsou právě od spínačky, nevím jestli oba, ale myslím, že ano. Kostra je startér sám o sobě, když ho připevníš k motoru.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#5 Příspěvek od Lucifer »

Oukej zkusim je proměřit a očistit, tam by mělo bejt na nich +12V proti kostře ? Když otočim klíčem na start ?
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#6 Příspěvek od Tompo »

přesně tak, při poloze start tam musí být 12V.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Jiný klíč jsi zkoušel? Pokud by to blokoval imobilizér, znamenalo by to vadná data v čipu v klíči. Je to možné diagnostikovat např. BMW Scannerem 1.4, pokud máš zapojenou diagnostickou linku na EWS. Pokud vím, máš to nějak přestavované s novější jednotkou, tak je taky otázka, jak to kdo zapojil.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#8 Příspěvek od Tompo »

At je to tak nebo tak, immo přeci neblokuje startér, ne?
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#9 Příspěvek od Lucifer »

Tak kluci na jednu svorku nejde napětí na jedný je napětí okamžitě po otočení klíče do polohy 2 a na druhý při startu není napětí. Podle schématu jeden z těhle kabelů je právě výstup z EWS, ale nevím, kterej to je

Jinej klíč nemám a hlavně v ničem jsem se nerejpal než jsem povolil jedinou matku na autě tak jsem odpojil baterku takže jsem nic vyzkratovat nemohl. A to je možný, že by z ničeho nic byly špatný data v klíči ? Fx prosimtě jak obelžu EWS mám tam EWS 1 tušim kdyžtak ti to skočim vyfotit, kdybys to nechtěl psát veřejně tak sz prosím :wink:
Přílohy
19022012212.jpg
19022012212.jpg (144.73 KiB) Zobrazeno 1545 x
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#10 Příspěvek od Tompo »

Tak na tohle jsem sám zvědav... Když už jsme u toho, taky ho chci vyndávat, sundával jsi sání nebo to šlo bez toho?
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#11 Příspěvek od Lucifer »

Sání muselo dolů určitě by to šlo i bez něj, ale zbytečná ztráta času sání za 10min dole odpojíš hadici z IC do EGR potom přívod výf. plynů a podtlakový hadičky dole v sání čidlo teploty povolíš sání a jde dolů krásně, pak ještě to chce sundat lištu s dráty která je pod stěrači.


Teď jsem, ale měřil ty dva přívody a jeden je přívod ten levej a pravej je odvod na alternátor, takže je to tam průchozí, takže jen ten levej jde ze spínačky a už asi vidim řešení protože +12V tam mám stálých ten levej má bejt povel ke startu a ten pravej má být na relé altíku, kostru tam taky mám takže asi bude na vině ten "novej" startér :evil:

A IMO právě startér blokuje
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#12 Příspěvek od Tompo »

a nejdou prohodit?
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#13 Příspěvek od Lucifer »

Právě že nejdou, ty dráty jsou uplně na milimetry tak aby vystačily na jednotlivý svorky a i kdyby tak je to průchozí ta levá s pravou svorkou.

Hlavně jde o to, že jsem se starym startérem slyšel jak zalezl pastorek do setrváku, ale neotočil a začal čudit, u toho druhýho startéru nejde slyšet ani ten pastorek a to jsem měl jak říkám vyplou baterku celou dobu co jsem pracoval na autě :) a dělal jsem to pečlivě a v klidu abych nějakej konektor nevyrval nebo nezlomil kabel :!:
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#14 Příspěvek od Tompo »

a ten druhej startér je co zač? Předpokládám, že není nový a nejspíš ani odzkoušený? Vím, že s nima byly problémy, takže pokud je někde z druhý ruky a ne od někoho známého, tak klidně může být dead :(
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#15 Příspěvek od Lucifer »

Právěže asi je dead teď jsem otevřel svůj a jdu měřit
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#16 Příspěvek od Lucifer »

Takže se nepovedlo hoši, z 2 startérů jsem udělal jeden, všechno jsem proměřil všechny vinutí měly stejnej odpor uhlíky taktéž průchozí tak já už nevím. Na co všechno bych se měl ještě podívat ? Nějaký rady ? :wink:
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Zkus propojit piny 1 a 3 na jednotce EWS (překlenout relé startéru v jednotce). Pokud to pak bude (točit startér), tak ti odešly data v čipu v klíči. Zrovna jsem se vrátil od 328i, co tu byla v inzerci (ta utopená v louži) a řešil jsem na ní ten samý problém, odešly oba 2 dostupné klíče. V těch mrazech se to bohužel stává - stačí slabší baterka nebo vyšší odběr při startování...
roman320
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: pon 24.05.2010 00:00
Bydliště: kousek od kyjova
Klubové ID: 2840

#18 Příspěvek od roman320 »

Zkus do toho novyho dat civku (tu na kterou pripojujes draty) z toho tvyho puvodniho. Mechanicky v tom starteru vsechno chodi jak ma? a nez ho das do auta tak ho zkus mimo auto, at vis jestli je chyba v aute nebo ve starteru.. A bacha at ti neuleti:D
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#19 Příspěvek od Lucifer »

Zkusím zejtra ty piny, je pravda, že auto bylo dýl na slabší baterce, ale i centrál fungoval. Ale je to možný jak říkáš ty, ale je přeci jen divný že když otočíš startérem tak na tom pravym závitu na startéru je 12V proti kostře a ten levej závit je propojenej. A silovej přívod je stálej.


No právě můj starej byl asi v prdeli s uhlíkama a proto netočil protože obě dvě kotvy jsou průchozí se stejnym odporem, a oba dva statory jsou taky průchozí skrze uhlíky. V tom mym mi fungoval právě ten pastorek slyšel jsem ho když jsem se pokoušel ještě nakopnout, pak jsem dal ten druhej a už jsem slyšel jen cvakání spínačky.

Já jsem vzal rotor i se statorem z toho novýho kterej jsem měřil a byl jak říkám bez sebemenší změny odporu a dal jsem ho do starýho co jsem měl na autě já.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#20 Příspěvek od Tompo »

Když má při startu na startéru plus, tak nebude problém v IMMO, ne?
Odpovědět