Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
TDS po výměně startéru nechce otočit ???////vyřešeno
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Omlouvám se, jestli zakládam tenhle topic znovu, ale dnes jsem vyměňoval startér za jiný a po výměně nažhavím, ale víc se už neděje jako kdybych měl zablokovanej imobilizér a nechtěl mě nechat nastartovat.
Asi je určtě možný, že jsou někde vypadlý konektory jak jsem v tom lovil ten startér, jen by mě zajímalo co vše se děje když auto spíná startér, nebo jestli mám hledat nějaký relátka či pojistky a kde se nacházejí jde o M51 TDS
Díky za rady :palec:
Asi je určtě možný, že jsou někde vypadlý konektory jak jsem v tom lovil ten startér, jen by mě zajímalo co vše se děje když auto spíná startér, nebo jestli mám hledat nějaký relátka či pojistky a kde se nacházejí jde o M51 TDS
Díky za rady :palec:
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak kluci na jednu svorku nejde napětí na jedný je napětí okamžitě po otočení klíče do polohy 2 a na druhý při startu není napětí. Podle schématu jeden z těhle kabelů je právě výstup z EWS, ale nevím, kterej to je
Jinej klíč nemám a hlavně v ničem jsem se nerejpal než jsem povolil jedinou matku na autě tak jsem odpojil baterku takže jsem nic vyzkratovat nemohl. A to je možný, že by z ničeho nic byly špatný data v klíči ? Fx prosimtě jak obelžu EWS mám tam EWS 1 tušim kdyžtak ti to skočim vyfotit, kdybys to nechtěl psát veřejně tak sz prosím
Jinej klíč nemám a hlavně v ničem jsem se nerejpal než jsem povolil jedinou matku na autě tak jsem odpojil baterku takže jsem nic vyzkratovat nemohl. A to je možný, že by z ničeho nic byly špatný data v klíči ? Fx prosimtě jak obelžu EWS mám tam EWS 1 tušim kdyžtak ti to skočim vyfotit, kdybys to nechtěl psát veřejně tak sz prosím
- Přílohy
-
- 19022012212.jpg (144.73 KiB) Zobrazeno 1546 x
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Sání muselo dolů určitě by to šlo i bez něj, ale zbytečná ztráta času sání za 10min dole odpojíš hadici z IC do EGR potom přívod výf. plynů a podtlakový hadičky dole v sání čidlo teploty povolíš sání a jde dolů krásně, pak ještě to chce sundat lištu s dráty která je pod stěrači.
Teď jsem, ale měřil ty dva přívody a jeden je přívod ten levej a pravej je odvod na alternátor, takže je to tam průchozí, takže jen ten levej jde ze spínačky a už asi vidim řešení protože +12V tam mám stálých ten levej má bejt povel ke startu a ten pravej má být na relé altíku, kostru tam taky mám takže asi bude na vině ten "novej" startér
A IMO právě startér blokuje
Teď jsem, ale měřil ty dva přívody a jeden je přívod ten levej a pravej je odvod na alternátor, takže je to tam průchozí, takže jen ten levej jde ze spínačky a už asi vidim řešení protože +12V tam mám stálých ten levej má bejt povel ke startu a ten pravej má být na relé altíku, kostru tam taky mám takže asi bude na vině ten "novej" startér
A IMO právě startér blokuje
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Právě že nejdou, ty dráty jsou uplně na milimetry tak aby vystačily na jednotlivý svorky a i kdyby tak je to průchozí ta levá s pravou svorkou.
Hlavně jde o to, že jsem se starym startérem slyšel jak zalezl pastorek do setrváku, ale neotočil a začal čudit, u toho druhýho startéru nejde slyšet ani ten pastorek a to jsem měl jak říkám vyplou baterku celou dobu co jsem pracoval na autě
a dělal jsem to pečlivě a v klidu abych nějakej konektor nevyrval nebo nezlomil kabel 
Hlavně jde o to, že jsem se starym startérem slyšel jak zalezl pastorek do setrváku, ale neotočil a začal čudit, u toho druhýho startéru nejde slyšet ani ten pastorek a to jsem měl jak říkám vyplou baterku celou dobu co jsem pracoval na autě
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7217
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Zkus propojit piny 1 a 3 na jednotce EWS (překlenout relé startéru v jednotce). Pokud to pak bude (točit startér), tak ti odešly data v čipu v klíči. Zrovna jsem se vrátil od 328i, co tu byla v inzerci (ta utopená v louži) a řešil jsem na ní ten samý problém, odešly oba 2 dostupné klíče. V těch mrazech se to bohužel stává - stačí slabší baterka nebo vyšší odběr při startování...
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Zkusím zejtra ty piny, je pravda, že auto bylo dýl na slabší baterce, ale i centrál fungoval. Ale je to možný jak říkáš ty, ale je přeci jen divný že když otočíš startérem tak na tom pravym závitu na startéru je 12V proti kostře a ten levej závit je propojenej. A silovej přívod je stálej.
No právě můj starej byl asi v prdeli s uhlíkama a proto netočil protože obě dvě kotvy jsou průchozí se stejnym odporem, a oba dva statory jsou taky průchozí skrze uhlíky. V tom mym mi fungoval právě ten pastorek slyšel jsem ho když jsem se pokoušel ještě nakopnout, pak jsem dal ten druhej a už jsem slyšel jen cvakání spínačky.
Já jsem vzal rotor i se statorem z toho novýho kterej jsem měřil a byl jak říkám bez sebemenší změny odporu a dal jsem ho do starýho co jsem měl na autě já.
No právě můj starej byl asi v prdeli s uhlíkama a proto netočil protože obě dvě kotvy jsou průchozí se stejnym odporem, a oba dva statory jsou taky průchozí skrze uhlíky. V tom mym mi fungoval právě ten pastorek slyšel jsem ho když jsem se pokoušel ještě nakopnout, pak jsem dal ten druhej a už jsem slyšel jen cvakání spínačky.
Já jsem vzal rotor i se statorem z toho novýho kterej jsem měřil a byl jak říkám bez sebemenší změny odporu a dal jsem ho do starýho co jsem měl na autě já.
