v sobotu se jedu podívat na jedno Coupé 328i. Rv 1997, tempomat, dvouzon, vyhrev sedacek, velke BC apod... Vše je plně funknční. 240tis km najeto. Interier zachovalý v kůži, dle všeho vypadá jako udržované vozidlo, zvenku nějaká ta kosmetická vada. M3 čepy, svíčky NGK, povozek HR/Bilstein, spousty nových věcí. Komplet GO přední napravy, tyčky řízení, brzdy, drážkový řemen. Můžete mi prosím poradit na co bych se měl zaměřit a dát pozor? Moc se na auto těším a nechci být zklamaný. Díky za odpovědi!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 - 328i Coupe koupě
Zdravím příznivce
,
v sobotu se jedu podívat na jedno Coupé 328i. Rv 1997, tempomat, dvouzon, vyhrev sedacek, velke BC apod... Vše je plně funknční. 240tis km najeto. Interier zachovalý v kůži, dle všeho vypadá jako udržované vozidlo, zvenku nějaká ta kosmetická vada. M3 čepy, svíčky NGK, povozek HR/Bilstein, spousty nových věcí. Komplet GO přední napravy, tyčky řízení, brzdy, drážkový řemen. Můžete mi prosím poradit na co bych se měl zaměřit a dát pozor? Moc se na auto těším a nechci být zklamaný. Díky za odpovědi!
v sobotu se jedu podívat na jedno Coupé 328i. Rv 1997, tempomat, dvouzon, vyhrev sedacek, velke BC apod... Vše je plně funknční. 240tis km najeto. Interier zachovalý v kůži, dle všeho vypadá jako udržované vozidlo, zvenku nějaká ta kosmetická vada. M3 čepy, svíčky NGK, povozek HR/Bilstein, spousty nových věcí. Komplet GO přední napravy, tyčky řízení, brzdy, drážkový řemen. Můžete mi prosím poradit na co bych se měl zaměřit a dát pozor? Moc se na auto těším a nechci být zklamaný. Díky za odpovědi!
- Přílohy
-
- PC140024.JPG (171.27 KiB) Zobrazeno 1764 x
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
u tohoto auta je divné to, že prodávající uvádí že je z havl. brodu, ale na autě jsou značky středočeského kraje, což značí to, že bud je to totální lempl, který si to během několika let nedokázal na sebe dohlásit a jezdil jen v odhlášce, anebo je to auto past, koupil to, a radši než opravovat tak to prodá dál... ale třeba to tak není, nevím....
taky by mě vadilo, že to auto nemá řidičův volant s airbagem, ale nějaký tuning volant
taky by mě vadilo, že to auto nemá řidičův volant s airbagem, ale nějaký tuning volant
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Ten volant mi taky vadí, ale to je drobnost kterou zkousnu, jde mi o technický stav.. Co zatím vím, je že auto koupil v září ´11 od nějaký paní co s ním jezdila 10 let. Dal na něj ten podvozek, udelal brzdy, svičky a vše co tam píše, stihl s nim najet 4000 tis km, a ted ho prodava, protože se s přítelkyní stěhují do vlastního. Řekl mi že bude třeba vymenit tlumič výfuku jinak se o vše postaral on. Což mi ochotně doloží. K té SPZ, třeba má trvalé bydliště ve středočeským, to není tak daleko.
tak uvidíš no..
jen bych řekl, že je to trošku divné, jestl to koupil v září a za těch pár měsíců investoval tolik peněz, to bych udělal, když bych věděl, že to auto budu mít dlouho, ale ten inzerát je tam už tak čtvrt roku, tzn. že o stěhování musel vědět už skoro v době, kdy auto koupil.. no nevím no...každopádně bud hodně obezřetný, hlavně at je motor a elektrika v cajku, zbytek můžeš dodělat
jen bych řekl, že je to trošku divné, jestl to koupil v září a za těch pár měsíců investoval tolik peněz, to bych udělal, když bych věděl, že to auto budu mít dlouho, ale ten inzerát je tam už tak čtvrt roku, tzn. že o stěhování musel vědět už skoro v době, kdy auto koupil.. no nevím no...každopádně bud hodně obezřetný, hlavně at je motor a elektrika v cajku, zbytek můžeš dodělat
e36 reznou, tak asi protukat, na to co je v podvozku by mela sedet jak pribita a hlavne chod motoru, to si chce asi poslechnout vic dva-osmicek. A ta cena je opravdu moc nizka na to v jakem ma byt stavu, co do ni majitel nasypal a jakou ma mit vybavu, ale treba je to supr kup. Ja si myslim, ze nemuzes hledet na kazdou prkotinu, ono e36 bez investic podle me nenajdes. dal asi zkontrolovat stav oleje a popripadny unik chladici kapaliny. Mam druhou e36 a na obou se voda straci.
-
xSAFA
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Klubové ID: 1477
- Kontaktovat uživatele:
Nemyslím si, že by to měla být nutně past, hold není vhodná doba na prodej auta a pokud na to pospíchá tak prostě dal cenu, za kterou by to mohlo bejt docela rychle pryč...
No vzhledem k tomu, že leštěnka to není, tak bych se zaměřil důkladně především na motor... M52 by měla přést jak kotě, když ho nakopneš musí držet otáčky i bez sebemenších škobrtnutí, když si položíš na motor ruku tak bys neměl cítit žadná nepravidelná zachvění. Taky si ho dobře poslechni jakýkoliv i tichý klepot značí, že něco není vpořádku, ale pravdou je, že specielně M52B28 bývají po těch letech trošku hlučnější. Projížďkou zjistíš v jaké je kondici, měl by táhnout poměrně bez problému až do omezovače a docela pružně zrychlovat. Při řazení si všímej zda se auto nějak neklepe nebo něco nerachotí, dvouhmotovej setrvák je poměrně drahej špás...
Dále bych se zaměřil na stav kastle a to především prahy a zadní lemy, to je bolest. Nejlépe si to vzít na zvedák a zespodu jak jsou puky na zvedání do toho aji trochu porýpat, klidně bych i odvakl plastovej kryt prahu jetli to tam není vyhnilé, pak si všímej přechodu prahu na lem zadního blatníku a omrkni zadní lem hlavně v části kolem nárazníku. Ono bývá celkem nemilé, když je práh vyhnilej natolik, že se dostává voda i do kabiny - v dešti mokrý koberec a vyhnilá podlaha.
Stav podvozku zjistíš opět projížďkou, ale i kdyby tam byla nějaká drobnost asi bych to vzhledem k ceně nějak neřešil.
Když bys byl pod autem okoukni motor zespod, zda nění celej dochcanej, to samé převodovka a diferenciál. Zadní díl výfuku pokud je KO tak se připrav, že je hodně masnej i v druhovýrobě, která navíc stojí za prd... Spíše sehnat dobrej origo nebo něco z M3 případně dát nějakej kvalitní laďáček.
Jinak obhlídni různé plasty - zespod předního nárazníku, kolem vrtule a chladičů, podle toho poznáš zda to někde nelítalo škarpou a dokupovat je aby to bylo vše OK je poměrně nákladné. Zkrátka aby to nebylo nějak očesany cely.
Celkově to auto vypadá pěkně a za ty prachy...
No vzhledem k tomu, že leštěnka to není, tak bych se zaměřil důkladně především na motor... M52 by měla přést jak kotě, když ho nakopneš musí držet otáčky i bez sebemenších škobrtnutí, když si položíš na motor ruku tak bys neměl cítit žadná nepravidelná zachvění. Taky si ho dobře poslechni jakýkoliv i tichý klepot značí, že něco není vpořádku, ale pravdou je, že specielně M52B28 bývají po těch letech trošku hlučnější. Projížďkou zjistíš v jaké je kondici, měl by táhnout poměrně bez problému až do omezovače a docela pružně zrychlovat. Při řazení si všímej zda se auto nějak neklepe nebo něco nerachotí, dvouhmotovej setrvák je poměrně drahej špás...
Dále bych se zaměřil na stav kastle a to především prahy a zadní lemy, to je bolest. Nejlépe si to vzít na zvedák a zespodu jak jsou puky na zvedání do toho aji trochu porýpat, klidně bych i odvakl plastovej kryt prahu jetli to tam není vyhnilé, pak si všímej přechodu prahu na lem zadního blatníku a omrkni zadní lem hlavně v části kolem nárazníku. Ono bývá celkem nemilé, když je práh vyhnilej natolik, že se dostává voda i do kabiny - v dešti mokrý koberec a vyhnilá podlaha.
Stav podvozku zjistíš opět projížďkou, ale i kdyby tam byla nějaká drobnost asi bych to vzhledem k ceně nějak neřešil.
Když bys byl pod autem okoukni motor zespod, zda nění celej dochcanej, to samé převodovka a diferenciál. Zadní díl výfuku pokud je KO tak se připrav, že je hodně masnej i v druhovýrobě, která navíc stojí za prd... Spíše sehnat dobrej origo nebo něco z M3 případně dát nějakej kvalitní laďáček.
Jinak obhlídni různé plasty - zespod předního nárazníku, kolem vrtule a chladičů, podle toho poznáš zda to někde nelítalo škarpou a dokupovat je aby to bylo vše OK je poměrně nákladné. Zkrátka aby to nebylo nějak očesany cely.
Celkově to auto vypadá pěkně a za ty prachy...
Díky za reply. Moc mi pomohla. Já mám naposlouchanou 2.8 v touringu, to mi snad pomuže odhalit případné neduhy. Počítám s tím, že nějaký mouchy to mít bude. Chci do toho sám něco investovat a s tím tam pro to auto jedu. Na dálku jsem zjistil co jsem mohl, pán je přijemnej, spolehlivej a vstřícnej. Zbytek už je asi jen na mě
)
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
BMWIIIPower : ty zmetky co myslíš ty se dělají většinou v 15", 16" ... ale viděl jsem vééééélmi zdařilé repliky 17" .... jediné čeho se dá podržet je BMW nápis (teď vážně nevím jestli i logo) na vnitřní straně (na paprsku).BMWIIIPower píše:Origo mají mezi paprsky výřezy,jako na fotce.Možná bych ještě doplnil,že za ty peníze je podezřele levná,na to,kolik do ní bylo investováno.Aby to nebyla past...
NENECHTE SE OŠÁLIT SPRÁVNÝMI OBJEDNACÍMI KÓDY !!
Prostě je tam BMW je to origo, není tam BMW není to origo ...
-
BMWIIIPower
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
