Přesně takhle jsem ten kroužek taky dělal a ještě vyměnil axiální ložiska a paráda....Kupovat ho u Beisan nemá moc smysl,páč se stejně musí upravit.assassin_tl píše:fw190: to kovovy "tesneni" je v podstate "treci spojka" zmirni to ten rachot.. starsi motory to nemaj - tam se to pridava, novejsi to uz maj z vyroby.
ta vymezovaci podlozka co zabranuje mlaceni je krouzek na kterej je stazeny to axialni lozisko, kdyz je ten krouzek uzsi tak je tam mensi vule a nemlati to. ten co prodava beisan je o neco uzsi nez ten origo, ale stejne maji v navodu ze ho mas v pripade potreby jeste stahnout na smirglu na skle... ja osobne sem si krouzek od beisen nekupoval, ale stahnu ten svuj na magnetce tak aby vuli nemel, idealni je proste doladit tu sirku toho krouzku podle vule jakou tam mas. u M3 a aut s ostrejsima vackama se prej doporucuje ten krouzek zmensit jeste o neco vic a udelat to lozisko tim padem predepnuty. kdyz z vanosu vytahnes ten "pist" tak kdyz povolis tu 18ku matku na nem tak se dostanes k tomu lozisku a tim padem i tomu krouzku.
schade: jako napinak se prej umi po.. taky, ale tohle vypada podle zvuku na vanos...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vanos-repase, rachot
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Jo 2 kusy SKF,našel jsem to tehdy někde na netu na e-shopu.Jinak ve speciálce na ložiska mi nebyli schopný ložisko dohledat.Ještě skusím pohledat ve fakturách a kdyžtak napíšu,kde jsem to sehnal.assassin_tl píše:BMWIIIPower: jaky si tam daval lozisko? to me nenapadlo ale mozna by stalo za to uz dat rovnou novy, nasel si treba SKF ktery pasuje?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
- icecold
- Registrovaný
- Příspěvky: 1644
- Registrován: úte 21.07.2009 00:00
- Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
- Klubové ID: 3777
- Kontaktovat uživatele:
takže je to teda tohle? http://www.exvalos.cz/e-shop/sortiment/ ... Cc_/typ/1/ a axiální vůle jsi vymezil jak?
a ještě se tak koukám, neměl by se tam dávat i ten nový kroužek na to ložisko?

a ještě se tak koukám, neměl by se tam dávat i ten nový kroužek na to ložisko?

e36 328i
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
e36 325iA
e46 320d
BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Mám tam ty,co jsem psal,co k tomu mám dodaticecold píše:takže je to teda tohle? http://www.exvalos.cz/e-shop/sortiment/ ... Cc_/typ/1/ a axiální vůle jsi vymezil jak?![]()
a ještě se tak koukám, neměl by se tam dávat i ten nový kroužek na to ložisko?

a to jako v poho vsechno vymenim bez te aretace? ta treci spojka je tohle?
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
je mi jasne ze pri vymene tohoto musis
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
jen nevim co je ta treci spojka, ja to budu delat bez aretace
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
jen nevim co je ta treci spojka, ja to budu delat bez aretace
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
fw190: jo to "diaphragm spring" je v podstate treci spojka... kdyz kouknes na ten vanos tak pootaci vacku takovym sroubovym ozubenim a kazdej takovej prevod ma nejakou zubovou vuli .. no a v ramci te vule se muzou proti sobe ty dve soucastky pootocit, tahle treci spojka tam dela jen to ze se to pri tom vymezovani vuli nepohybuje uplne volne ale ten pohyb je brzdenej tim trenim mezi tema plochama .... o to min to rachoti. v tom systemu vanosu je tech vuli ale vic a takovej ten dieselovej zvuk dela casto prave vule v tom axialnim lozsiku... treba tnehle diaphragm spring maj novejsi motory normalne a taky to rachoti - treba me.
aretace vacek je podle me potreba - u singl vanosu , jinak vanos nenamontujes spravne - ten pist.
aretace vacek je podle me potreba - u singl vanosu , jinak vanos nenamontujes spravne - ten pist.
tady ti přepošlu co jsem posílal jednomu borcovi tady na foru taky:::::::
Ahoj, když jsem měl ten vanos venku tak jsem ho zkoušel jestli chodí a tím že jsem z toho hlinikovýho celku odmontoval elektromagnet je to ta část do kterýho vede jeden kabel. je to myslím na nějakej 30 klíč nebo něco takovýho velkýho ted už nevím.
To jsem odmontoval a elektromagnet jsem vyzkoušel normálně připojit na baterku jestli chodí na konektoru by mělo být napsáno kterej je + 12V
potom jsem vyndal váleček co přepouští olej z jedný komory do druhý, co je v tom a je tam ješta taková pružinka, pročistil a pružinku trochu natáhl (nemusíš to dělat) Ale dělal jsem to na autě e36 325i...
jo hejbalo se to hele dá se to vyskoušet jestli to funguje i jinak
a to takhle:
sundáš ventilový víko odpojíš od vanosu hadici s olejem je taková černá a napojíš na to stlačenej vzduch třeba z kompresoru a dáš tam nějakej tlak ted nevím přesně kolik 1-4 bary (ASI) a odpojíš ten konektror od vanosu a připojíš na baretku 12V samozřejmě + na + a - na - nezkoušel jsem to otočit a ani u tebe bych to nedoporučoval.
Mělo by to dělat toto:
http://www.youtube.com/watch?v=0GUHUkiDe9Q
myslím ale že už mají povolený vačky na výfukový hřídeli proto se nemele sací vačka...
Takto se to má chovat:
http://www.youtube.com/watch?v=2q4x3hgnsNM
takto to udělej:
http://www.youtube.com/watch?v=angrrw9TaRc
Tady máš návod k e36 jak to potom nastavit ten Vanos když to budeš rozdělávat: můžeš si to stáhnout
http://jpr.rajce.idnes.cz/Jak_na_to_BMW ... 9_az_r.99/
hele jak to udělat je v tý knížce.
Jinak aretaci vaček jsem udělal tak že jsem vzal kus dřívka a vyřízl jsem do toho z půlky obdélníky aby to šlo nasadit na vačky a drželo to v pohodě.
jj repasoval šlo to dobře ale musíš se řídit navodem co je na tý stránce
Klidně se ptej dál.
Toto si musíš objednat z tyto strnáky http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
tyto produkty objednej:
Single Vanos Seals Repair Kit (6-cyl)
Single Vanos Rattle Repair Kit (6-cyl
( http://www.beisansystems.com/products.html )
měl jsem dvě sady ale už jsem je prodal
a toto si objednej v BMW: http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
jestli chceš vidět čísla(kody) techto položek co jsem objednával z BMW tak mám někde naskenovanou fakturu a kde jsou oem čísla těch produktů, jestli chceš můžu ti to poslat třeba na meil at nemusíš zkoumat co všechno musíš objednávat, ulehčí ti to čas
můžeš se ptát dál
VANOS MÁM BEZ RACHOTU!!!
Ahoj, když jsem měl ten vanos venku tak jsem ho zkoušel jestli chodí a tím že jsem z toho hlinikovýho celku odmontoval elektromagnet je to ta část do kterýho vede jeden kabel. je to myslím na nějakej 30 klíč nebo něco takovýho velkýho ted už nevím.
To jsem odmontoval a elektromagnet jsem vyzkoušel normálně připojit na baterku jestli chodí na konektoru by mělo být napsáno kterej je + 12V
potom jsem vyndal váleček co přepouští olej z jedný komory do druhý, co je v tom a je tam ješta taková pružinka, pročistil a pružinku trochu natáhl (nemusíš to dělat) Ale dělal jsem to na autě e36 325i...
jo hejbalo se to hele dá se to vyskoušet jestli to funguje i jinak
a to takhle:
sundáš ventilový víko odpojíš od vanosu hadici s olejem je taková černá a napojíš na to stlačenej vzduch třeba z kompresoru a dáš tam nějakej tlak ted nevím přesně kolik 1-4 bary (ASI) a odpojíš ten konektror od vanosu a připojíš na baretku 12V samozřejmě + na + a - na - nezkoušel jsem to otočit a ani u tebe bych to nedoporučoval.
Mělo by to dělat toto:
http://www.youtube.com/watch?v=0GUHUkiDe9Q
myslím ale že už mají povolený vačky na výfukový hřídeli proto se nemele sací vačka...
Takto se to má chovat:
http://www.youtube.com/watch?v=2q4x3hgnsNM
takto to udělej:
http://www.youtube.com/watch?v=angrrw9TaRc
Tady máš návod k e36 jak to potom nastavit ten Vanos když to budeš rozdělávat: můžeš si to stáhnout
http://jpr.rajce.idnes.cz/Jak_na_to_BMW ... 9_az_r.99/
hele jak to udělat je v tý knížce.
Jinak aretaci vaček jsem udělal tak že jsem vzal kus dřívka a vyřízl jsem do toho z půlky obdélníky aby to šlo nasadit na vačky a drželo to v pohodě.
jj repasoval šlo to dobře ale musíš se řídit navodem co je na tý stránce
Klidně se ptej dál.
Toto si musíš objednat z tyto strnáky http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
tyto produkty objednej:
Single Vanos Seals Repair Kit (6-cyl)
Single Vanos Rattle Repair Kit (6-cyl
( http://www.beisansystems.com/products.html )
měl jsem dvě sady ale už jsem je prodal
a toto si objednej v BMW: http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
jestli chceš vidět čísla(kody) techto položek co jsem objednával z BMW tak mám někde naskenovanou fakturu a kde jsou oem čísla těch produktů, jestli chceš můžu ti to poslat třeba na meil at nemusíš zkoumat co všechno musíš objednávat, ulehčí ti to čas
můžeš se ptát dál
VANOS MÁM BEZ RACHOTU!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob 31.03.2012 00:00
ahoj tak vcera probehla vymena tesnicich krouzku a ty kovove taky ale porad mam problem rachtato porad po vymene tech krouzku kovovych je vule mensi o dost ale nevim jestli neni jeste velka kdyz to zpusobuje ten rachot mam je jeste stahnout ? vule tam je asi 1mm do stran a co jsem cetl tak asi koupim i nove loziska co tady pisete na foru . Jinak kdyz vanos odpojim tak nic nerachoti
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob 31.03.2012 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob 31.03.2012 00:00
tak tady to je http://www.youtube.com/watch?v=CBP2l60y ... e=youtu.be
A nemůže to dělat nějaká kladka? zkus sundat na chvíli klínovej řemen,
jako popravdě e 46 s double vanosem jsem nedělal...
Jestli jsi to udělal jak je to tady popsaný i nastavení vaček při montáži vanosu i s natočením vaček
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
tak by teoreticky neměl být žádnej problém
Pak bych to asi viděl na hydroštely který jsou jedno na vrchním řetezu a druhý na boku bloku motoru,
a nebo pak ještě elektromagnet na vanosu, je to ten váleček co k němu vede drátek vanosu...
Vůle co tam na tom vanosu jsou i popsaný jaký můžou a naopak nemůžou být...
víc ti neporadím bohužel mám e36tku
jako popravdě e 46 s double vanosem jsem nedělal...
Jestli jsi to udělal jak je to tady popsaný i nastavení vaček při montáži vanosu i s natočením vaček
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
tak by teoreticky neměl být žádnej problém
Pak bych to asi viděl na hydroštely který jsou jedno na vrchním řetezu a druhý na boku bloku motoru,
a nebo pak ještě elektromagnet na vanosu, je to ten váleček co k němu vede drátek vanosu...
Vůle co tam na tom vanosu jsou i popsaný jaký můžou a naopak nemůžou být...
víc ti neporadím bohužel mám e36tku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob 31.03.2012 00:00