Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 318is omezovač v 5500rpm VYŘEŠENO
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím přátelé,
obracím se k vám s prosbou o radu a pomoc. už delší dobu nemohu přijít na to, kde je problém, ale mé BMW od jisté doby začalo mít problém s plným rozsahem otáček a to max 5500. člověk auto nemusí vytáčet tak často,ale při předjetí jeho plný rozsah alespon do 6-6500 ocení. Měnil se palivový filtr, svíčky, filtr je ok, váha vzduchu taky, lambda, byl jsems tím i na diagnostice a prostě nic. zítra jedu opět na ještě lepší a snad uvidíme,ale... netuším. ještě mě napadá tlak čerpadla jestli je ok,ale.. nesetkal se s tím už někdo?. předem děkuji.
obracím se k vám s prosbou o radu a pomoc. už delší dobu nemohu přijít na to, kde je problém, ale mé BMW od jisté doby začalo mít problém s plným rozsahem otáček a to max 5500. člověk auto nemusí vytáčet tak často,ale při předjetí jeho plný rozsah alespon do 6-6500 ocení. Měnil se palivový filtr, svíčky, filtr je ok, váha vzduchu taky, lambda, byl jsems tím i na diagnostice a prostě nic. zítra jedu opět na ještě lepší a snad uvidíme,ale... netuším. ještě mě napadá tlak čerpadla jestli je ok,ale.. nesetkal se s tím už někdo?. předem děkuji.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
záleží co myslíš tím "omezovačem" - jestli to že zasáhne brzo tak hledej chybu v řídící jednotce nebo snímači otáčekMotoMoto píše:Zdravím přátelé,
obracím se k vám s prosbou o radu a pomoc. už delší dobu nemohu přijít na to, kde je problém, ale mé BMW od jisté doby začalo mít problém s plným rozsahem otáček a to max 5500. člověk auto nemusí vytáčet tak často,ale při předjetí jeho plný rozsah alespon do 6-6500 ocení. Měnil se palivový filtr, svíčky, filtr je ok, váha vzduchu taky, lambda, byl jsems tím i na diagnostice a prostě nic. zítra jedu opět na ještě lepší a snad uvidíme,ale... netuším. ještě mě napadá tlak čerpadla jestli je ok,ale.. nesetkal se s tím už někdo?. předem děkuji.
Pokud to že motro nejde víc vytočít tak to bude s největší praděpodobností projetými vačkami.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
To mě čoveče nenapadlo. Ten s nímač ještě taky,ale... že by chyba v řj, nebo snímač vačky..? tohle diagnostika neukáže?, to čidlo, nebo kdejaký snímač by měla ne? jde o to, že pokud motor vytočím na 5500 tak se to jko omezovač chová.. cuká a když bych to držel, což jsem taky zkusil tak pomalu lezou nahoru ale cuká to a to se nedá. prostě tatatatata...jinak jak to klesne tak no problém, i krásně táhne, vše..,ale jak to přesáhne 5500 tak tohle.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
nemůže to být třeba i teplotním čidlem?.. že by nepustilo motor tolik do otáček?. nebo to s tím nesouvusí...?? ...co mě udivuje je to, že nedávno se měnil termostat, a když byl v kelu, motor do otáček šel,ale jezdit s podchlazeným motorem je blbost,ale.. vím, že vytočit šel, tak se to za pár dní vyměnilo a od té chvíle netočí jak má..? je i tohle s tím nějak možné?. nebo schoda náhod?
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
hlavně z počátku to jednou udělalo, jindy ne... a tak to trvalo až do ted, kdy už to nepustí vůbec.Huska píše:záleží co myslíš tím "omezovačem" - jestli to že zasáhne brzo tak hledej chybu v řídící jednotce nebo snímači otáčekMotoMoto píše:Zdravím přátelé,
obracím se k vám s prosbou o radu a pomoc. už delší dobu nemohu přijít na to, kde je problém, ale mé BMW od jisté doby začalo mít problém s plným rozsahem otáček a to max 5500. člověk auto nemusí vytáčet tak často,ale při předjetí jeho plný rozsah alespon do 6-6500 ocení. Měnil se palivový filtr, svíčky, filtr je ok, váha vzduchu taky, lambda, byl jsems tím i na diagnostice a prostě nic. zítra jedu opět na ještě lepší a snad uvidíme,ale... netuším. ještě mě napadá tlak čerpadla jestli je ok,ale.. nesetkal se s tím už někdo?. předem děkuji.
Pokud to že motro nejde víc vytočít tak to bude s největší praděpodobností projetými vačkami.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
Jeste me napada jedna otazka, treba je to blbost, ale nemuze s tim souviset i olej? Pouzival jsem 5w-40 , ale motor uz ma malinko pres 200 000 a zacal malinko prosakovat. Kdyz sem loni menil olej, dal jsem 10w-40 a prosakovani ustalo. Je mi jasne, ze nema tak dokonale mazaci schopnosti jako 5w, ale to by melo vadit jen pred zahratim a startu ne? Kdyz se olej zahreje, melo by to byt ok.??
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
tak čidlo snímání vačky je vyměnené a diagnostika nehlásí žádnou chybu,ale pořád to zlobí. podařilo se nám auto rozjet do otáček jak má s odpojenou váhou vzduchu, jestli ještě není vadná ta,ale. po chvíli to samé.., takže váha opět připojena a ... 5500max. není možné, že je třeba snímač vačky nějak posunout?.. pohrát sis ním ??.. už se mi to jeví jako spíš.. nějaká hovadina.... díky za pomoc.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
a prasklou hlavu vylučujem. motor má tlak a vše. chová se jak má.., jen tam po chvíli stejně naskočí ta samá chyba, ikdyž diagnostika ukazuje, že vše je v pořádku. jediná konstatní chyba kterou to píše je wheel speed sensor,ale to si spojujem s tím, že původně byl motor M42 a ted mám M44. záhadou je, že po přehození motor šlapal parádně a po čase začal takto zlobit. Proto to vidím nejspíš na nějaké čidlo, nebo něco s ním spojené.. poslední věc co se nám ještě nezdá je udal na čtvrtém válci, kde jeho hodnota je 276.. na ostatních 73...nevím už ale v čem a čeho se to týká.
-
MotoMoto
- Registrovaný
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv 13.05.2010 00:00
- Bydliště: Caslav
- Kontaktovat uživatele:
uvidíme..každopádně nám ještě chvíli potrvá než na to přijdem. Někte tu na foru jsem četl podobnej problém.. že někomu cukal motor při 4000rpm a po výměně čidla vačky nic, tak ho oddálil, nebo naopak?.. netuším už a ok...,ale... nevím, jestli je to možné...každopádně to mohu taky zkusit.. dát pod něj třeba podložku a uvidím..
