Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977 Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:
#1
Příspěvek
od youwee » pon 13.06.2011 11:20
V servisu uz si s tim nevi rady. Je to M52B28 zastavena do E30. Zkouseli jsme menit snad vsechno(potak na klapce, vahu, cidla na vacce a klice jsou novy atd.) a za studena to ma uplne strasnej chod. Za tepla OK
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332 Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná
#2
Příspěvek
od shade741 » pon 13.06.2011 12:26
Jen mě tak napadlo teplotní čidlo co by mělo dávat hodnoty i řídící jednotce
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977 Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od youwee » pon 13.06.2011 12:49
To myslim menil taky. Mohlo by to delat nezapojeny cidlo nasavanyho vzduchu?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332 Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná
#4
Příspěvek
od shade741 » pon 13.06.2011 12:55
jako čidlo teploty nasávanýho vzduchu? z toho si ŘJ taky bere informace a teoreticky ano. U 325TD mi zdřejmě způsobovalo zaprasené čidlo totálně mrtvý motor než se zahřál pak to bylo všechno ok
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672 Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156
#5
Příspěvek
od ACDC » pon 13.06.2011 15:34
M 52 má poťák na klapce?!
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977 Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od youwee » pon 13.06.2011 18:17
mozna jsem to blbe nazval, proste ten prepinac nahore na klapce
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#7
Příspěvek
od Foldas » pon 13.06.2011 18:52
ACDC píše: M 52 má poťák na klapce?!
Má
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704 Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167
#8
Příspěvek
od Kami1 » pon 13.06.2011 20:42
co komprese a rozvody a emise a svíčky?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672 Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156
#9
Příspěvek
od ACDC » pon 13.06.2011 21:06
Jasně, má.........
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977 Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od youwee » úte 14.06.2011 07:20
Rozvody jsou ok, svíčky nový NGK co tam mají být. Emise nevím na těch jsem nebyl a stejně by je to asi neudělalo protože je tam custom nerezovej výfuk.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#11
Příspěvek
od Foldas » úte 14.06.2011 13:11
jak je na tom benzinová pumpa a regulátor tlaku na palivové liště?
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977 Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od youwee » úte 14.06.2011 13:21
Jakej tlak to dava jsem nemeril ale dela to prece jen za studena. Pokud by byla spatna pumpa(regulator) tak to dela snad porad ne?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704 Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167
#13
Příspěvek
od Kami1 » úte 14.06.2011 16:06
podle emisí poznáš, zda jde o špatnou (chudou) směs - čidla, vstřiky...
komprese bych změřil za studena i tepla
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413 Registrován: pon 15.01.2007 01:00
Klubové ID: 1898
#14
Příspěvek
od KAMIL740 » úte 14.06.2011 18:38
vetsinou to dela nejaky tesneni nebo odlucovac oleje je prdnutej jak se zahreje material vule se zmensi a jede to normalne nemas zkrceny tesneni pod sanim ???
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417 Registrován: pon 26.02.2007 01:00
#16
Příspěvek
od Foldas » úte 14.06.2011 19:03
za studena to dává víc benzínu přes vstřiky jestli už je to u tebe s tlakem na hraně tak to za studena muže dělat bordel