Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M52B28 za studena strili do sani, spatny volnobeh.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od youwee »

V servisu uz si s tim nevi rady. Je to M52B28 zastavena do E30. Zkouseli jsme menit snad vsechno(potak na klapce, vahu, cidla na vacce a klice jsou novy atd.) a za studena to ma uplne strasnej chod. Za tepla OK
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#2 Příspěvek od shade741 »

Jen mě tak napadlo teplotní čidlo co by mělo dávat hodnoty i řídící jednotce
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od youwee »

To myslim menil taky. Mohlo by to delat nezapojeny cidlo nasavanyho vzduchu?
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#4 Příspěvek od shade741 »

jako čidlo teploty nasávanýho vzduchu? z toho si ŘJ taky bere informace a teoreticky ano. U 325TD mi zdřejmě způsobovalo zaprasené čidlo totálně mrtvý motor než se zahřál pak to bylo všechno ok
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#5 Příspěvek od ACDC »

M 52 má poťák na klapce?!
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od youwee »

mozna jsem to blbe nazval, proste ten prepinac nahore na klapce
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#7 Příspěvek od Foldas »

ACDC píše:M 52 má poťák na klapce?!
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#8 Příspěvek od Kami1 »

co komprese a rozvody a emise a svíčky?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1672
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#9 Příspěvek od ACDC »

Jasně, má.........
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od youwee »

Rozvody jsou ok, svíčky nový NGK co tam mají být. Emise nevím na těch jsem nebyl a stejně by je to asi neudělalo protože je tam custom nerezovej výfuk.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#11 Příspěvek od Foldas »

jak je na tom benzinová pumpa a regulátor tlaku na palivové liště?
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od youwee »

Jakej tlak to dava jsem nemeril ale dela to prece jen za studena. Pokud by byla spatna pumpa(regulator) tak to dela snad porad ne?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#13 Příspěvek od Kami1 »

podle emisí poznáš, zda jde o špatnou (chudou) směs - čidla, vstřiky...
komprese bych změřil za studena i tepla
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00
Klubové ID: 1898

#14 Příspěvek od KAMIL740 »

vetsinou to dela nejaky tesneni nebo odlucovac oleje je prdnutej jak se zahreje material vule se zmensi a jede to normalne nemas zkrceny tesneni pod sanim ???
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00
Klubové ID: 1898

#15 Příspěvek od KAMIL740 »

u V8 je to beznej jev
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#16 Příspěvek od Foldas »

za studena to dává víc benzínu přes vstřiky jestli už je to u tebe s tlakem na hraně tak to za studena muže dělat bordel
Odpovědět